~47. - A győzelem ára~

244 23 14
                                    

KinMoo

Jackson olyan gyorsan kiviharzott, hogy Jinwoonak alig volt ideje kinyitni a kapukat. De míg ő azzal foglalkozott, mi követtük Jacksont, vagyis követtük volna. Hihetetlen, hogy Desmond miatt ennyire gyors, hogy még minket is lehagyott.

Habár Momoya minket lehagyva előre repült Des háza irányába, de amikor visszajött hozzánk olyan sápadt volt, hogy rögtön leesett valami borzalmas dolog történt. Junhoo próbálta kiszedni belőle mit látott, de nem válaszolt, csak mutatta az irányt egy parkba, de ott olyan látvány tárult elénk, amitől mind a hatan megdermedve néztük őket.

Ji-yong, előtte Desmond és Jackson. Jackson magához húzta Des testét, aki halott sápadt, hasában egy szúrással, de. De Ji-yong kardja keresztül hatolt kettejük mellkasán, amit látva az egész testem leblokkolt.

Kirántotta a kardját, amitől vér fröccsent, s mindketten vért hánytak. Közel akartam menni. Megtámadni Ji-yongot, és megölni. De egyszerűen a szituáció annyira lesokkolt, hogy nem tudtam semmit se tenni. Idegesített, szétvetett az ideg, mindennél jobban mozdulni akartam. De..

- B- - ismerős hangra felkaptam a fejem. Jackson feje előre bicsaklott, de erre megmozdult. - B-Bew..! - Szívem heves dobogásba kezdett, ahogy felismertem Desmond hangját. Jackson felemelte a fejét, de pár másodperc múlva eszméletlenül ült tovább magához húzva Dest. De valami fekete füst egyre jobban körbe ölelte őket, ami túlságosan is ismerős volt.

- Bewitcher - Tay a sárban feküdt sárkányra mutatott, akinek a teste fokozatosan tűnt el, és Ji-yonggal együtt eltakarta őket. Szakadt az eső, dörgött az ég és még villámok is cikáztak az égen, mégse mozdult senki.

Tompán ugyan, de hallottam Ji-yong hangját, ahogy értetlenkedve kiabált, hogy hova került, és mégis mi ez. Fogalmam sincs mit képzeltet el vele, de amikor a másik két srác meg akart mozdulni Junhoo és Tay rögtön megmozdultak, ahogyan az állatjaik is. Junhoo Hoseokot tartotta a földön, Tay Wonhot. Momoya madár lábaival lefogta Ront, aki nyüszítve vergődött, Zénó a kék kard köré tekeredett, s sziszegett amikor Hope átakart alakulni, és nem engedte.

Erre már akadozva megmozdultam, mégis ami történt ismét megdermesztett. Amalilliseu teljes váratlanul kard alakjába alakult, s lebegve egyenesen a fekete füstbe repült. Hófehér markolata, s keresztvasa volt, de a pengéje korom fekete, közepén a sárkány alakja látszódott.

Alig repült be oda pár másodperccel később egy ordítás hallatszott, majd lassacskán a fekete füst kezdett feloszlani. Desmond félig lehunyt szemekkel még mindig Jackson kezeiben feküdt, aki még mindig eszméletlen volt. De előttük lévő Ji-yong mellkasában egy fehér markolatú kard állt, ami vöröslött a vérétől. Ji-yong vért hányt, s amint térdre esett Lilli magától kihúzódott belőle, amitől vér fröccsent, s még több vér jött ki a száján.

Bewitcher és Amalilliseu kis sárkány alakjukban ingatag lábakkal Desmondhoz lépdeltek, s amint oda értek összeestek, fejük Des combjára hullott. Amint Ji-yong előre dőlt a sárba, és a kardja is állat alakjában eszméletlenül feküdt mellette végre megmozdult a testem, s oda futottam.

Ji-yong mellé térdelve kezemmel a nyakához értem, s életjeleket kerestem rajta, de semmi. Halott sápadt arccal, még mindig döbbent arccal bámult előre, mégis halott. Kwon Ji-yong meghalt Amalilliseutól. És ez akkor bizonyosodott be véglegesen amikor az állatjából egyszerű fekete homok maradt. Ezzel együtt az eső hirtelen, bármi előjel nélkül elállt, dörgések abba maradtak, majd már a fekete felhők is feloszlani véltek.

- Ne mozdulj! - Tay kiabálására feléjük pillantottam. Wonho és Hoseok értetlen szemekkel nézelődtek, de amikor Wonhora kiabált egész testükben megdermedtek. - Ne merészelj mozdulni, mert életemre esküszöm megdöglesz! - Sziszegte. Wonho aprót bólintva nyugton maradt, amire Hoseok is mozdulatlanul feküdt Junhoo alatt, aki mindkét kezét a hátán fogta össze.

A Végzet kardja [✔] {Javításra vár}Where stories live. Discover now