~39. - A kivételezett~

284 24 5
                                    

KinMoo

Lassan egy hét telt el amióta Zek meghalt. Tisztességesen eltemettük őt, mellé pedig Malt, de míg minket nem rázott meg annyira, Desmondot annál inkább. Szó szoros értelmében személyiséget váltott.

Nem beszél velünk, csak ha nagyon szükséges. Nem mosolyog senkire se, még Amalilliseu se tudja mosolyra bírni. Ha nem edz akkor Zek szobájába lehet megtalálni, még csak ki könyörögni se lehet onnan.

Persze érthető, hogy ő miért akadt ki ennyire, amikor oda adta magát neki. Ettől függetlenül nem kellene neki ennyire kifordulnia. És nekem ez egyáltalán nem tetszik, mert hamarabb roppan bele a gyászba, minthogy megküzdene Ji-yonggal.

Ahogyan ezen reggelen ez az érzésem nőttön-nőtt bennem. Hyun Junhooval edzett, aki még Jinwoo edzésénél is keményebb volt vele. Alig pár órája kezdték el, de Des testén izzadság cseppek csillogtak, lihegett, még a térdei is meg-megroggyantak. Aggódtam érte, nagyon.

- Momoya. - Suttogtam. Kérdő tekintettel fordult felém.

- Miért kínozza ennyire? - Kérdeztem. - Alig áll a lábán. - Mutattam Desmondra, aki elakart hajolni Junhoo rúgásától, de jobb lába összerogyott, ami miatt telibe kapta arcával a rúgást. Lihegve védte a fejét, ahogy az erőtől a porban csúszott pár centit.

- Gazdám egyáltalán nem akarja ilyen keményen. - Ingatta a fejét. Szavain nem csak én döbbentem le, hanem a körülöttünk lévők is.

- Hogy-hogy? - Értetlenkedett Doyun. - Hiszen alig tud felállni. - Desmondra kaptam a tekintetem. Földön térdelve próbált felállni, de vissza is esett. Felé akartam menni, hogy segítsek neki, mégis Momoya megállított.

- Desmond kérte tőle. - Szavaira rákaptam a tekintetem. - Gazdám is szenved, hogy ilyen keményen kell bánnia vele, de nem mondhat nemet, ha Desmond kéri tőle. - Ingatta a fejét. - Elmondása szerint legalább edzés közben nem akar arra gondolni, hogy Zek meghalt. - Aggódva néztem Des felé. Már felállt és épp Junhoot próbálta eltalálni, de mindig elhajolt az ütései elől. Junhoo megtorpant, lábát felemelve oldalba akarta rúgni, Desmond mégis időben reagált és elkapta a lábát. Megdöbbenésemre körbe fordulva könnyedén a falnak dobta Junhoot, aki fájdalmas nyögéssel neki csapódott, s sziszegések közepette lecsúszott a falmentén.

- Érthető a viselkedése, de ezzel ront saját magának is. - Sziszegte Jinwoo.

- Ellenkezőleg. - Tayra kaptuk a tekintetünk. Mellkasa előtt összefont kezekkel be állt Momoya mellé. - Desmond a középiskola óta egyszer sem vett részt az edzéseken. Ő nem gyakorolta, amiket Ji-yong igen, ezért hátrányban van vele szemben. Az igaz, hogy a testének hirtelen ez sok, ami meg is mutatkozik. - Előre mutatott mire oda néztem.

Desmond lihegve térdre rogyott, hasát fogva köhögött, amit látva ökölbe szorultak a kezeim.

- Ettől függetlenül jót fog neki tenni, hogy Junhoo ennyire keményen edz vele. - Említett mellkasát fogva felállt, és Desmond felé sétált. Des felemelte a fejét, fel akart állni, de vissza esett a kezeire támaszkodva. Izzadság cseppjei a pórba csöpögtek, ő mégse adta fel, csak megint fel akart állni. Ismételten nem sikerült neki. Ökölbe szorultak a kezei, s kiáltva ököllel a talajba ütött.

- Ha nem kelsz fel, felállítalak én. - Junhoo rideg hangjától kirázott a hideg. Desmond ismételten próbált felállni, de ugyan oda jutott. - Jól van. - Junhoo nemes egyszerűséggel oldalba rúgta, amitől Des kiáltva felénk repült, amitől hirtelen azt se tudtam mit tegyek. Bár alig három lépésre Bewitcher megjelent nagyobb alakjában és könnyedén elkapta. Nem tetszik, nagyon nem tetszik, hogy ezt teszi magával.

A Végzet kardja [✔] {Javításra vár}Onde histórias criam vida. Descubra agora