Reggel a konyhában feszült csend volt. Mint kiderült Tay Jinwooval aludt, Jackson pedig Siuval. Mindenki evett, csak az evőeszközök zaját lehetett hallani, mégis én már magamban számoltam, hogy mikor fog robbanni a bomba. Úgy a harmincas számhoz értem, amikor Doyun a pálcikáit az asztalra dobta.
- Na jó. Mégis kinek mi baja van? - Döbbenten néztem rá. - Mindenkit olyan fekete aura kering körbe, hogy azt hinné az ember meghalt valaki. - Villámló szemekkel nézett végig rajtunk. Úgy tűnik nem csak én éreztem azt a feszültséget.
- Nincs semmi. - Jinwoo gúnyos hangjára félszemmel ránéztem. - Mégis mi baj lenne? - Ekkor felém fordította a fejét. Olyan megvetően nézett rám, ami nem tetszett.
- Talán zavar? - Zek rideg hangjára mindenki ránézett. Ő mégsem nézett másra, csak Jinwoo szemeibe. - Zavar, hogy hallottad Desmond nyögéseit? - KinMoo rám kapta a tekintetét, meg úgy mindenki amitől lentebb csúsztam a széken. Ettől persze megrándult az arcom.
- Komolyan? - Siu hitetlenkedve nézett rám. - Zek megdugott? - Bólintottam. - Oh.. - Bólintva előre fordult. Tay és Jackson csendben ettek tovább. Gondolom nem akartak ebbe belefolyni. - Én esküszöm azt hittem pornót néz. - Zek elnyílt ajkakkal nézett rá, mire vállat rántott.
- Érthetően kiáltotta a Zek nevet! - Ennél jobban nem is hozhatna zavarba. Doyun és KinMoo elröhögték magukat, ahogyan Tay vállai is rázkódtak. Siu a száját takarva elfordult, Jackson csak tenyerébe temette az arcát. - Az, hogy te azért dühöngsz mert Desmond nekem adta magát, gyerekes.
- Mert te aztán nem csinálnád ezt! - Csapott az asztalra Jinwoo. Erre már abba maradtak a nevetések. - Mi a faszért úgy kell megdugni, hogy mindenki itthon van? Desmond nyögéseitől zenget az egész folyosó!
- El kell szomorítsalak, ha te még mindig próbálkoznál, akkor szóba hoztam volna azt, hogy ketten dugjuk meg. - Felhúzott szemöldökkel néztem Zekre. - És azt ne mondd, hogy nem tetszett, hogy ilyen hangokat csaltam ki belőle. - Szitkozódva felállt és a nappaliba sétált, majd hallani lehetett, hogy becsapta a szobája ajtaját. Zek ökölbe szorított kezekkel bámult maga elé, amiért megsajnáltam őt.
Amióta ide kerültem ők mindig vitatkoznak egymással, még hozzá miattam. De még ha akarnék is valamit tenni, már nem tehetek hiszen oda adtam magam Zeknek.
- Des. - Nevemre felkaptam a fejem. Zek aggódva nézett rám, de csak rá mosolyogtam, amin persze a szemöldökeit ráncolta. - Ne rágódj ezen, már előtted is veszekedtünk.
- Ez igaz. - Siura néztem. - Miután szakítottak nagy harcok keletkeztek köztük. Csak most ugyebár mindkettejüknek megtetszettél. És most Zek megszerzett magának, ami persze nem tetszik Jinwoonak. Ennyi az egész. - Mosolygott rám. Aprót bólintottam.
~***~
Reggeli végeztével mindannyian lesétáltunk az edző terembe. Én főképp Jacksonnal és Tayyal akartam foglalkozni, de Zek nem mozdult mellőlem, ahogyan KinMoo sem. Jinwoo, Siu és Doyun a saját térfelükön edzették magukat.
- Mit gondoltok? - Kérdeztem Tayra és Jacksonra nézve. Mindkettő mély levegőt vett és lassan kifújta.
- KinMoo. - Kérdőn nézett Tayra. - Milyen volt? Mármint..
- Fájt. - Bólintott. - Desmond vére halálos másokra nézve, és ha nem lenne nagy élni akarásom, holtan végeztem volna. De ennek hála túl éltem, és egy kevés erőt kaptam tőle. - Mutatott rám.
- Pontosan mit érzel?
- Semmi különösebbet. - Ingatta a fejét. - Egyszerűen meg kellett keresnem a saját lelkemben Desmond fekete képességét.
YOU ARE READING
A Végzet kardja [✔] {Javításra vár}
FanfictionVégzet kardja. Sok mese szól róla. Némely ember azt állítja egy szenilis Harcos lélek találta ki. Némelyik ember mégis olyanokat állítottak, hogy látták azt a kardot. De egyikre sem találtak bizonyítékokat. Valóban mese? A kard, ami egy suhintással...