Hladnoća me je prigrlila dopuštajući mi da se prepustim i uživam u njenim nežnim dodirima.
Koračala sam laganim korakom po malenoj beloj stazici makadama koja se nalazila pored mirne i ledene reke.Toliko vremena je prošlo da sam i zaboravila koliko ovo mesto može da me opusti i da bar, na onaj sekund, zaboravim sve svoje brige.
Stresla sam se od jeze koja je prošla mojim telom i od emocija koje su me nemilosrdno zapljusnule. Nisam smela da dozvolim da se sada prepustim njima jer onda... Udahnula sam duboko i nastavila u potrazi.
"Stepenice... Stepenice..." mrmljala sam pokušavajući sebi da skrenem misli sa bolnih sećanja.
Sada bih verovatno nekom izgledala kao ludak, smešeći se na hladnoći i mumlajući nerazumljive reči.Nakon nekoliko minuta ugledala sam te stepenice i ubrzala korak.
Nesigurno sam se spustila niz njih osećajući kako, svakim načinjenim korakom, sve više tonem u prošlost dok mi se osećaj melanholije podvlačio pod kožu.
Moja noga je konačno sišla sa zadnjeg stepenika i taj zvuk kao da je odjeknuo u mojoj glavi i sve na ovom svetu je stalo, osim mojih misli i sećanja.Skupila sam oči zbog hladnog vetra koji je sve više udarao u moje lice i stavljao ledene tragove na mojoj bledoj koži. Pogled mi se na trenutak zamutio i suze su pretile da poteku kao protest oštrom vetru. Okrenula sam se na suprotnu stranu i ugledala, nedaleko od mesta gde sam stajala, klupicu. Moj osmeh je ubrzo nestao kada sam shvatila da na njoj već neko sedi. Ona prividna dečija ushićenost, zbog svih lepih uspomena, je u trenutku nestala i tuga se prikradala mom srcu.
Skrenula sam pogled i zagledala se u svoja stopala zadržavajući dah. Nisam sigurna kada ću opet moći da dođem ovde...Podigla sam pogled želeći da još jednom pogledam u taj poznati prizor pre nego što se okrenem i odem ali na moje iznenađenje, osoba koja je sedela na njoj je ustala i uputila se u suprotnom pravcu. Momak je na sebi imao crnu jaknu i stavio je kapuljaču koja je prekrivala celo njegovo lice i jedino što se naziralo je par belih pramenova svilene kose koja je vijorila na vetru.
Uzdahnula sam sa razočarenjem spremna da se vratim ali kad sam ponovo pogledala u klupu osoba koja je sedela na njoj ustala je.
Nekako sam se osećala krivom... Kao da je moja pojava narušila njegov mir i naterala ga da ustane, koračajući što dalje od mene.
Glupost.
To je samo u mojoj glavi...Gledala sam u osobu koja se polako udaljava od mene i klupe a zatim ponovo u klupu. Kapuljača je spala a njegova bela, malo duža, kosa je sada slobodno vijorila na vetru podsetivši me na najbelji sneg ali na njoj su se pronašli i neki tamniji pramenovi koji su odavali oštri ali opet harmonični kontrast.
Čudan osećaj me je preplavio i predamnom se pojavila poznata slika, nešto kao deja vu.
Zašto odlaziš?
Jesam li ja kriva?.
.
.
.
.-Pored reke nedaleko od klupe-
" Šta to radiš, mali gade?!"
Čuo se duboki, preteći glas iza dva mala deteta koja su se brižno igrala sa igračkama razbacanim svuda oko njih...."K-kako me je pronašao?" promucao je mali dečak.
"N-Ne znam." uplašeno mu je odgovorila devojčica.
Dečaku su nemo potekle suze znajući šta ga čeka. Nije više mogao ovo da izdrži.
Pa on je samo dete. Nije razumeo ovaj okrutan svet u kome živi i zbog čega je sve to zaslužio. Jedino svetlo i smisao u životu bila mu je malena devojčica preko puta njega. Zar otac želi i to da mu oduzme? Ali zašto? Zašto?
VOUS LISEZ
At Least Save My Monsters
Horreur~ Triler/horor sa dozom romatike~ Lusindin život je veoma buran, i na veoma surov način njen predah od realnosti u školi biva oduzet. Sve više je tonula u beznađe i mračne dubine njene izmučene duše. Nikada se nije osećala potpunom, oduvek je znal...