Kiedy kładę się już spać mój telefon się odzywa, jest to wiadomość od nieznanego mi numeru:
Nieznany numer: Hej to ja Kuba, śpisz już? - Jak widzę, że to Kuba od razu odpisuje.
Ja: Hej właśnie się kładę.
Kuba: Ja też zaraz. Zapytasz się cioci w moim imieniu o której mam jutro przyjść?
Ja: Tak jasne, chwila :)
Kuba: Dziękuję i sorki, że ty się musisz pytać za mnie.
Ja: Powiedziała, że o której chcesz, tylko masz jej dać znać godzinę wcześniej żeby była w domu. Nie no co ty, nie przepraszaj.
Kuba: No dobrze, jeszcze raz dziękuję.
Ja: Nie ma za co, naprawdę.
Kuba: Powiedz cioci, że będę o ósmej jak to nie problem, bo później nie mogę.
Ja: Oki przekazałam.
Kuba: Dobra ja lecę spać. Do jutra :* Dobranoc.
Ja: Dobranoc, do jutra :)
Coś czuję, że z tym przepisem to bujda jak nic. Mieszkają koło siebie tyle lat i nie mają do siebie numeru bądź Facebooka? Chodź z drugiej strony po co miałby kłamać? W nocy nie mogę zasnąć, przewracam się z boku na bok, chyba żadna fanka nie mogłaby spać po spotkaniu swojego idola. Jest prawie pierwsza, wstaje z łóżka, i tak bym już nie zasnęła. Chwilę się zastanawiam co porobić i pada na xboxa i grę Dance central 2, zaczynam tańczyć. Mam to szczęście, że tylko moja sypialnia jest do góry a inni śpią na dole, ponieważ góra jest jeszcze w remoncie. Xboxa przyniósł mi wuja Artur, bo mali się drapali o niego i powiedział, że ja będę go miała, co mi pasuje. Po około półtorej godziny tańczenia wyłączyłam xboxa i postanawiam, że obejrzę jakiś film na Netflixie, wypada akurat na film " Do wszystkich chłopców których kocham " uwielbiam ten film, mam nawet książkę, obecnie czytam drugą część. Po obejrzeniu filmu - jak zwykle z ekscytacją - patrzę która godzina i jest czwarta nad ranem stwierdzam, że już późno a ja muszę rano wstać i idę spać.
####
Rano budzą mnie promienie słońca, o tej porze roku w kwietniu jest już ciepło. Jest obecnie chwilę po siódmej czyli niedługo przyjdzie Kuba a ja nieogarnięta muszę jakoś wyglądać. Co on sobie o mnie pomyśli jak przyjdzie? Szybko wskakuje pod prysznic myje włosy i ciało. Wychodzę spod kabiny prysznicowej i myję zęby, zaczynam się malować, zazwyczaj robię lekki makijaż i taki więc robię dzisiaj, trochę korektora, rozświetlacza, bronzera, rzęsy i balsam do ust. W zwyczaju nie mam suszenia włosów więc zostawiam je tak jak są tylko nakładam olejek i je rozczesuje. Idę do mojego tymczasowego pokoju i przebieram się w czyste rzeczy, dopóki nie jadę na koncert ubieram dżinsowe spodnie z dziurami na kolanach i szary crop top. Schodzę na dół i witam się z wszystkimi, mój brat jak zwykle jeszcze śpi. Siadam przy stole gdzie siedzą wszyscy i zauważam sałatkę owocową, ciocia Klaudia również ją lubi więc zrobiła też dla mnie. Kiedy kończę jeść idę do góry, do swojego pokoju włączam swój telefon i sprawdzam godzinę, nawet nie ma ósmej. Tak szybko się ogarnęłam? Sprawdzam social media i nic ciekawego nie ma. Kiedy mam zamiar zablokować mojego Iphona on w tym czasie wibruje. Jest to wiadomość od Kuby.
Kuba: Hej, śpisz?
Ja: Hej, już nie.
YOU ARE READING
Będę Stać Tak Tysiąc Lat || 4Dreamers
Novela JuvenilHistoria nastolatki której przyjaciele okazują się kimś innym, a dziewczyna próbując nie popaść w smutek poznaje przypadkowo chłopaka. Nigdy by się nie spodziewała,że ktoś taki będzie chciał ją znać. Ale czy wszystko może być tak piękne? * Książka...