chapter 13

9.1K 359 23
                                    

"אז הנקבה החליטה לברוח ממני ביומיים האלו, אה סיאל?" הוא אחז בצוואר שלי בחוזקה ואני עצמתי את עיניי בכאב, נאנק ומתפתל בחוסר אוויר תחתיו.
"מה אמרתי לך על לעצבן אותי?" הוא איגרף את ידו והטיח אותה בפניי, אני פולט אנקת כאב ורועד תחתיו.
"ת-תפסיק!" דמעות זלגו על לחיי והרגשתי את פניי שורפות מכאב, אני מושך באפי ושומע את חבריו צוחקים מאחור.
"תהיה בשקט, נקבה זולה." הוא הטיח את ידו פעם נוספת בפניי ואני רק רציתי להעלם מכאן, לא יכלתי לסבול את הכאב הזה יותר.
הוא הניף את ידו באוויר פעם נוספת אך לפני שהספיק להזיז אותה ידו נתפסה על ידי יד הרבה יותר גדולה ועיקמה אותה לאחור, שומע רעש חיכוך של עצמות ולאחר מכן את הצרחה של תומס.
פקחתי את עיניי למחצה והסתכלתי על סת' שכבר הספיק להבריח את החבורה של תומס מהרחבה, מה הוא עושה כאן?...
הרגשתי את ידיו על גופי ומרימות אותי אליו. "הוא לא יתקרב אלייך יותר."
גופי רעד ברמות מטורפות, אני מייבב אל חזו ועוצם את עיניי באנחה כבדה כשהרגשתי בטוח תחת ידיו. הוא ליטף את גבי ויצאנו מבית הספר לכיוון הרכב שלו.

הגענו הביתה והוא לקח אותי לקומה העליונה, מושיב אותי את המיטה ומביט בפניי, אוחז בסנטרי בעדינות רבה ובוחן את הכתמים הסגולים שהצטברו בפניי עקב המכות שתומס הטיח בי.
"הבן זונה הזה..." סת' מלמל וצמרמורת עדינה עברה בגופי מדיבורו המלוכלך, מסתכל עליו הולך לרגע לחדר הארונות ומביא איתו תיק ידני של עזרה ראשונה.
אני ישבתי על המיטה והוא על ברכיו ברצפה, נמצא בגובה עיניי.
הוא טיפל בגבה שלי שדיממה מעט וניקה אותה, שם פלסטר על המקום הפתוח ועצר את הדימום, אני נאנח בכאב.
"אני שונא אותו..." לחשתי והדמעות הצטברו בעיניי שוב, אני מתחיל לבכות. שמעתי את סת' נאנח והרגשתי אותו מחבק אותי בחום.

"אני לא אתן לזה לקרות שוב, לעולם. הוא ישלם על זה." הוא ליטף את פניי ברוגע ואני הנהנתי, מגחך כשנזכרתי ברעש שבירת העצם של תומס. "שברת אותו." מלמלתי ומשכתי באפי, מצחקק בלחש.
"זה היה מגיע לו בייבי בוי, אף אחד לעולם לא ייגע בפנים היפות שלך חוץ ממני." הוא ליטף את פניי האדומות בעדינות, נושק לעיניי באטיות. "המלאך היפה שלי." הוא לחש ואני הסתכלתי בעיניו, מרגיש את ידו יורדת בליטוף לצווארי.
אני כורך את ידיי סביב צווארו בעדינות ונושק לשפתיו, מלטף את שיערו ואוחז בו בעדינות מאחור.
הרגשתי אותו מנשק חזרה ומצמיד אותי אליו, אני עוצם את עיניי ונאנח לנשיקה.
התנשמתי כשידיו ליטפו את גבי והוא עלה מעליי, משכיב אותי על המיטה וממשיך לנשק את שפתיי.
אני מתנשם לנשיקה ואוחז בגבו הרחב, מלטף אותו מעט.
הוא התרומם מעט ופשט את חולצתו, חושף בפניי את גופו המחוטב וגורם לי לנשוך את שפתיי בזמן ששיערו התפרע מעט מהורדת החולצה.
המשכתי להתנשם והוא חזר לנשק אותי, מחדיר את לשונו ואני מחדיר גם את שלי, מנסה לעמוד בקצב.
אחזתי בשיערו וגנחתי בעדינות לנשיקה, מעביר את ידיי על גבו ואוחז בו פעם נוספת.

הרגשתי אותו מפסק את רגליי ואני נלחצתי מעט, אני עוד לא מוכן.
הוא נצמד אל בין רגליי עם איברו והחל לנשק את צווארי באגרסיביות, אני פולט גניחה גבוהה ומרגיש את פניי נשרפות במבוכה.
"ד-דאדי..." התנשמתי באוזנו ורגליי רעדו מעט, הוא מלטף את ירכיי הפנימיות. "ד-דאדי..." המשכתי לאחוז בשיערו והרגשתי את הצמרמורות מטפסות במעלה גבי ישר אל איברי.
הוא הרים את חולצתי בעדינות אל חזי והחל לנשק אותי, מתחיל לרדת למטה.
התנשמתי בכבידות ונשענתי על ידיי, מביט בו ונושך את שפתיי.
הוא אחז בגומי מכנסיי והביט בעיניי לכמה שניות, אני מהנהן בהיסוס ומאשר לו להפשיט אותי.
הוא מוריד את מכנסיי יחד עם הבוקסר שלי ואני נושך את שפתיי במבוכה, מביט במעשיו.
הוא הפשיט את המכנס והבוקסר שלי לגמרי ולפתע התרומם לכיווני ופשט בנוסף את חולצתי, אני מתנשם ונשאר עירום לגמרי מולו.
הוא חזר אל גופי התחתון וליטף את רגליי ברכושניות, מתחיל לנשק את מפשעותיי ואני נשכב על גבי ואוחז בשמיכה.

נאנחתי בעדינות, "פאק דאדי..." נאנקתי בלחש ולפתע הרגשתי את ידו סוטרת לישבני במעט עדינות, "לא לקלל בייבי בוי." הוא הזהיר, "ס-סליחה דא-" גניחה גבוהה נפלטה מפי כשהרגשתי את לשונו עוברת על פתחי, אני מקמר את גבי ואוחז בשיערות ראשו במהירות, "ד-דאדי!" התנשמתי בכבידות והעברתי את ידיי לאחוז בסדינים בחוזקה, הוא מעביר את לשונו על איברי ואני מתנשם במהירות ובעונג, הוא מכניס את איברי לפיו בשלמותו, מוריד ומעלה את ראשו ואני גונח בעונג ועוצם את עיניי, "כ-כן דאדי!" גנחתי בחוזקה ופיסקתי את רגליי יותר, מאפשר לו יותר גישה אל איברי.
ידיו טיילו על ירכיי הפנימיות עד שלפתע ידו עלתה לפניי והוא מחדיר לפי אצבע אחת, אני מתנשם מעט ומוצץ אותה באטיות, גונח תוך כדי ומלטף את זרועו השרירית.
"ד-דאדי אני קרוב!" אמרתי כשהוציא את האצבע מפי ומחכך אותה בפתחי, אני פוער את עיניי ומתנשם בכבידות, מכסה את פניי בכרית במהירות וגונח לתוכה כשהרגשתי את האצבע שלו מתחילה לחדור לתוכי.

"דאדי!.. דאדי!" ייללתי לכרית ורעדתי, גונח בחוזקה ומתנשם בכבידות.
"בייבי שלי.. אתה כל כך יפה..." הוא אמר ואני רק הרגשתי את פניי מאדימות מרגע לרגע.
עצמתי את עיניי בחוזקה, "ד-דאדי! ז-זה עומד ל-.." התנשמתי בכבידות והובכתי לומר את המילים האלו, אך אני בטוח שידע למה אני מתכוון.
"תגמור בייבי בוי." הוא אמר ושפשף את איברי במהירות, מענג אותי ברמה שלא יכלתי לדמיין. אני מגלגל את עיניי ועוצם אותם חזק בזמן שאני אוחז בסדינים ומשחרר את הנוזל שלי בגניחה עדינה והתנשפות כבדה, מרגיש זיעה עדינה מצטברת במצחי.

התנשפתי פעמים אחרונות והסתכלתי עליו עולה מעליי, מלטף את פניי בעדינות, "ילד טוב שלי." הוא נשק לצווארי בעדינות ואני עוצם את עיניי, מרגיש ניצוץ זעיר של אושר מצטבר בליבי וצמרמורת נעימה עוברת בגופי.

סת' ניקה את ידיו ואני נשכתי את שפתיי שוב, מתבייש מעט.
הוא הלביש אותי בבוקסר חדש והרים אותי על ידיו, "אתה תשאר פה לישון צהריים ודאדי יהיה למעלה במשרד, בסדר?" הוא שאל וליטף את פניי בעדינות רבה, אני מהנהן ומתמסר לליטוף החמים של ידו הגדולה.
"בסדר דאדי..." מלמלתי בעדינות והבטתי בעיניו שהביטו בי חזרה, הוא מחייך אליי וליבי מתמלא שמחה לפתע מהחיוך הקטן הזה.

התכסתי בשמיכה והוא התכופף אליי, אני מציץ עליו מתחת לשמיכה וצחקקתי בלחש.
הוא גיחך בקולו בעמוק ושלח את ידו אליי ומלטף את פניי פעם נוספת, גורם לי לעצום את עיניי ולהוציא יותר את ראשי מהשמיכה בעדינות, רוצה שילטף אותי יותר.
"מלאך שלי..." שמעתי אותו לוחש ונושק למצחי, אני עוצם את עיניי באטיות ונסחף לשינה נעימה.

Seth | (boyxboy)Where stories live. Discover now