chapter 41

5.3K 198 18
                                    

אני מביט בטלוויזיה בעייפות, מרגיש לפתע רטט מהטלפון שלי.
הבטתי בו במהירות, רואה שדניאל החזיר תשובה.

"סיאל?"

שמי היה כתוב ואני ממהר להקליד שזה אני, אך לפתע הוא שולח הודעה נוספת.

"כן, אבל אהיה לבד..."

אני בולע את רוקי ונושך את שפתיי, מרגיש את צמרמורת הלחץ מטפסת בגבי.
אני מוחק את מה שרשמתי ומביט במסך כמה רגעים.

"אבוא רק כדי לדבר."

שלחתי והבטתי בסימני ה'וי' שכבר נצבעו לכחול ומסמנים שהוא עדיין נשאר על השיחה.

"כן, ברור."

הוא שולח ואני מקליד הודעה אחת אחרונה.

"אוקיי, אני לא ממש אוכל להיות בטלפון לזמן הקרוב, אבל אסמס לך כשאני יוצא."

אני שולח בחשש ונושך את שפתיי.

"אין בעיה."

הוא שולח ואני סוגר את כרטיסיית השיחה בטלפון, אני מכבה אותו חזרה ומכניס אותו לשידה במהירות.

אני מתכסה יותר בשמיכה ומביט בדלת נפתחת לפתע, מסתכל על סת' שנכנס אל החדר ללא חולצה שגופו העליון חשוף ומזיע וחושף בפניי את שרירי הבטן המבריקים והקשים שלו.
פניו מזיעות גם ושיערו החלק נופל על מצחו.
אני נושך את שפתיי ופולט גניחה עדינה, מצמיד את רגליי זו לזו מהצמרמורת הנעימה שעברה בגופי ואני אוחז בחולצתי.
הוא מביט בי ופולט גיחוך עדין, מתקרב אליי באטיות ושולח את ידו אל פניי, מלטף אותן בעדינות ואני מביט בו בעיניים גדולות.
"פאק בייבי..." הוא לוחש ומפריד את שפתיי באגודל שלו, אני מוציא את לשוני ומלקק אותו בעדינות, מכניס אותו לפי ועוצם את עיניי, מחליט לגרות אותו קצת.
אני מוצץ את האצבע שלו בעדינות ומזיז את ראשי עלייה, מביט בו מתקרב אליי יותר ושומע אותו נאנח מעליי.
הוא מתנשף ואני אוחז במכנס הספורט שלו, מושך אותו אליי בעדינות ומרים את מבטי אליו, מביט בו מחייך אליי ומלטף את פניי.
אני נושק מעט לבטנו התחתונה ואוחז בגומי מכנסיו, מתכוון להוריד אותו אך רגע לפני הוא אוחז בידיי בעדינות ומצקצק בלשונו, "דאדי צריך להתקלח קודם." הוא אומר ונושך את שפתיו, מלטף את ראשי ואני נאנח באכזבה.
הוא נושק למצחי בחיוך, "דאדי תיכף יבוא ויגרום לך להרגיש כל כך טוב." הוא לוחש באוזני, משגע אותי.

אני נושך את שפתיי ומביט בו מתקדם אל חדר המקלחת שבחדר, נכנס אלייה וסוגר את הדלת אחריו אך לא עד הסוף.
נאנחתי והשענתי את ראשי על הכרית, נושך את שפתיי ומרגיש את הבליטה שבמכנסי הפיג'מה שלי.
אני פושט את חולצתי בעדינות ומלקק את שפתיי, מביט בתחבושת.
התעלמתי ממנה באנחה והורדתי גם את מכנסיי, אני זורק אותם אל עבר הכיסא שהונח בחדר.

Seth | (boyxboy)Where stories live. Discover now