פקחתי את עיניי בעדינות ונאנחתי, החדר היה מעט חשוך.
התרוממתי מעט והעברתי את ידי בשיערי, מביט בשעון ורואה שהשעה תשע בערב. קמתי מהמיטה והתקדמתי לחדר הארונות.
שפשפתי את עיניי בעייפות ופתחתי את הארון היוקרתי בעדינות, לוקח חולצת טרנינג שחורה ארוכה של סת' ושם אותה עליי, היא הגיעה עד אחרי ירכיי.
שמתי גרביים שחורות פרוותיות וסגרתי את הארון, מתקדם לכיוון הדלת.
עליתי אל הקומה השלישית בבית במדרגות ופגשתי בחיילים של סת' היורדים לקומה התחתונה.
"ס-סליחה-!" מלמלתי, "איפה המשרד של דא- של סת'?" בלעתי את רוקי ופניי האדימו. "במסדרון, החדר האחרון." אחד מהחיילים ענה לי ואני הנהנתי, מתקדם אל המשרד.
שמעתי את סת' דופק על שולחנו בכעס וממלמל מספר דברים.
דפקתי קלות על הדלת, בולע את רוקי בחשש.
"מי זה עכשיו!?" הוא צעק ואני התנשמתי מעט, פותח את הדלת בעדינות ונכנס אל חלל משרדו באטיות, משפיל את ראשי.
"הי בייבי..." הוא לחש בקול עדין ואני התקדמתי אליו באטיות, הוא מחבק אותי ונושם את רחי אליו, "מצטער שצעקתי." הוא אמר וליטף את פניי, אני מהנהן ומניח את ידיי על רגליו הגדולות, משעין את ראשי על חזו ומחכך את ראשי בו מעט.
"התגעגעתי אלייך בייבי בוי." הוא אמר ונשק לראשי, מלטף את ישבני בעדינות ומרים אותי אליו, מושיב אותי על רגלו.
"דאדי..." אני לוחש, "אפשר ללכת לים מחר?..." הנחתי יד על חזו שהיה עטוף בחליפה שלו, מלטף אותו מעט.
"אתה רוצה ללכת לים בייבי בוי?" הוא ליטף את ראשי ואני הבטתי בעיניו ומהנהן, "כן דאדי, בבקשה." שיחקתי בעדינות רבה בכפתור חולצתו באצבעותיי.
"פאק בייבי... אל תעשה לי את המבט הזה." הוא לפתע אחז בצד אחד של ישבני ביד אחת ותפס אותו בחוזקה, אני גונח בלחש ונושך את שפתיי, "ד-דאדי.." לחשתי והתנשמתי מעט.
"בסדר בייבי. נלך מחר לים." הוא אמר ואני חייכתי לפתע, חשבתי שיכריח אותי לחזור ללימודים למרות מה שתומס עשה לפנים שלי אך אני מתחיל לשים לב שלסת' באמת אכפת ממני, והאהבה שלו מתחילה למלא את כל החסר שיש בי.
"יש, דאדי.." חיככתי את ראשי בחזו שוב וחיבקתי את גופו, מלטף את גבו.
הוא נשק לראשי וליטף את רגלי בעדינות, "תרד לחדר בייבי בוי, דאדי מסיים כאן כמה דברים ויבוא לישון איתך." הוא העלה את ידו בליטוף לפניי ואני הנהנתי, מתמסר לליטופיו ומלטף את פניו חזרה.
אני מתרומם מעט עם גופי ונושק לשפתיו, עוצם את עיניי ומרגיש צמרמורת עוברת בגופי, הוא מנשק חזרה.
חייכתי בעדינות וניתקתי את הנשיקה, יורד מגופו בעדינות.
הוא הפליק לישבני בחיוך ונשך את שפתיו, אני מסמיק ומצחקק בלחש, מתרוצץ אל עבר הדלת.סידרתי את המיטה בעדינות והורדתי את החולצה שלי, מניח אותה על הכיסא היוקרתי בחדר ומתקדם לחלון.
פתחתי את הוילון הגדול ובהיתי באור הירח. אני פותח חלון אחד בכדי שתכנס רוח קרירה ולפתע הרגשתי שתי ידיים גדולות מלטפות את מותניי.
אני נאנח בעדינות ומזיז את ראשי לצד, פוגש במבטו של סת'.
אני מחזיר את מבטי ישר ומחייך מעט, נותן לו ללטף אותי.
הוא נשק לצווארי באטיות ונצמד אליי מאחור, אני עוצם את עיניי בעונג ומתנשם מעט.
הוא מעביר את ידו על בטני ויורד בליטוף למטה, אני אוחז בוילון מעט ומרגיש את הצמרמורת מטפסת בגבי.
הוא המשיך לנשק את צווארי וכיסה את איברי בידו, משפשף אותו בעדינות ואני עוצם את עיניי וגונח בעדינות, אוחז בידו.
"דאדי.." לחשתי והרגשתי את לחיי מסמיקות, אני מלקק את שפתיי וממשיך לגנוח בלחש.
"שקט בייבי..." הוא לחש באוזני ואני מתנשם בכבידות, כל כך רוצה להוציא את הנוזל כבר.
הוא הרים אותי על ידיו והניח אותי על המיטה בעדינות, "על ארבע." הוא אמר, אני נושך את שפתיי ונשען על ידיי כשברכיי על המיטה, בתנוחה על ארבע כפי שאמר לי.
אני מתנשם מעט בכבידות ובולע את רוקי, שומע אותו פותח את רוכסן מכנסיו ואת החליפה שלו, הרגשתי את עיניו עליי, או יותר נכון על הישבן שלי.
הוא התפשט והשאיר רק בוקסר לגופו, הוא עלה מעליי והחל לנשק את עורפי בזמן שליטף את בטני.
עצמתי את עיניי וגנחתי בעדינות, נהנה מהרגעים האלה.
הוא הניח את ידו על גבי והצמיד אותי למיטה במעט חוזקה, אני פולט אנחה כבדה ומתנשם, אוחז בסדינים.
שמעתי אותו מתנשם מעליי והאדמתי מלחץ, הוא מנשק את גבי ויורד כלפי מטה, גנחתי בלחש וליקקתי את שפתיי.
חיבקתי את הכרית והרגשתי אותו מוריד את הבוקסר שלי באטיות, אני פולט ייבבה עדינה, "דאדי..." התנשמתי והוא נשך את ישבני בעדינות, אני פולט צעקה עדינה ומתרומם מעט בכאב.
"תהיה בשקט בייבי בוי." הוא זרק את הבוקסר שלי על הרצפה והרגשתי את שתי ידיו עליי, חוקרות את גופי.
הוא פיסק את רגליי בעדינות ונשק לישבני, מעביר את הלשון שלו בפתחי ואני מקמר את גבי וגונח בעונג.נ.מ סת'
ליטפתי את גופו של המלאך היפייפה שלי, גופו החלק והמתוק הרגיש כאילו חיכה רק לי, שרק אניח את ידיי עליו. בכל פעם שאמר את שמי הוא לא ידע כמה זה גרם לגופי להתחמם ברגע ולרצות לעשות לו לא מעט דברים מלוכלכים, אך אני לא ממהר. אני יודע שזה לא יהיה כזה קל להכניס אותו למיטה, הוא מעולם לא עשה את זה.
ידיי לא פסקו מלעבור על גופו וביד אחת אחזתי בישבנו והתחלתי להעביר את לשוני על פתחו. גופו היה חלק ונקי משיער, כל כך נעים שגורם לי לרצות לסמן אותו בכל כך הרבה סימנים אדומים מהנשיקות שלי.
סטרתי לישבנו בחוזקה ושמעתי אותו צועק מעט, אהבתי את ההשפעה שיש לי עליו, המלאך שלי סוף סוף שייך לי.
עצמתי את עיניי והמשכתי ללקק את מקומו הרגיש, שומע אותו מיילל אל תוך הכרית וגונח בלי סוף לתוכה, וזה רק חימם את גופי יותר."פאק דאדי!!" הוא התנשף וצעק לכרית, ואני רק סטרתי לישבנו האדום פעם נוספת, "מה אמרתי לך על לקלל?" אמרתי בקול עמוק והוא הנהן במהרה, "מ-מצטער דאדי!" הוא אמר גם זאת לכרית ואני המשכתי במעשיי, הוא נאנח בלי סוף.
הרמתי את ישבנו עוד יותר אליי והעברתי את ידי על איברו, תופס בו בעדינות, מעלה ומוריד את ידי עליו.
"דאדי! בבקשה עוד!" הוא צעק ושמעתי את קולו שנהיה מעט צרוד, אני מלטף את גופו וממשיך מהר יותר בידי השניה.
"קדימה בייבי." החזרתי את לשוני אל פתחו והמשכתי עם ידי, שומע אותו גונח בחוזקה ואת הנוזל שלו משתחרר על הסדין.
עליתי בנשיקות אל גבו ונשקתי באגרסיביות לצווארו, "ילד טוב של דאדי..." סטרתי לישבנו פעם נוספת והוא פלט גניחה גבוהה, אני מסובב אותו בחדות על גבו ואוחז בפניו, נושק לשפתיו באגרסיביות.נ.מ סיאל
התנשמתי בכבידות לנשיקה ואחזתי בשיערו בשתי ידיי, מרגיש את הצמרמורות לא מפסיקות לעבור בגבי אחרי ההתרגשות המטורפת שעברתי הרגע, הוא לגמרי יודע לעשות לי את זה.
גנחתי בעדינות לנשיקה ואחזתי בגבו בחוזקה, אני מאבד את עצמי.
אחזתי בכתפיו והפכתי עמדות, הוא שוכב על גבו ואני יושב על בטנו.
אחזתי בפניו והתנשקנו באגרסיביות במשך כמה דקות, אני גונח לנשיקה והוא מלטף את גופי, אוחז בישבני.
התנתקתי מהנשיקה בהתנשמות כבדה ופלטתי גניחה עדינה, אני יורד בנשיקות לשרירי בטנו, שומע אותו נאנח.
אני יורד יותר למטה אל האיזור המסוכן, אני בטוח שגברים ונשים היו הורגים כדי להגיע אליו.אני אוחז בגומי הבד ומביט בעיניו.
-
היי, תודה רבה על התגובות המדהימות, אני מאוד שמחה לדעת שאתם אוהבים את הסיפור וזה רק מעודד אותי לכתוב לכם עוד,
תודה רבה, אוהבת אתכם💕
YOU ARE READING
Seth | (boyxboy)
حركة (أكشن)ידו אחזה בידי בחוזקה, משכה אותי החוצה לכיוון שערי בית הספר ומצאתי את עצמי נזרק לרכב שחור ומפואר. הוא התיישב לידי לפתע ופלטתי יבבה שקטה כשתפס בפניי, "אני רוצה לראות אותך מעז לזוז מכאן." הוא אמר בקשיחות וסטר לפניי בחוזקה. ---------------- לתשומת ליבם...