הוא מלטף את ישבני ומלקק את פתחי, אני נאנח וגונח באטיות.
הרגשתי אותו מפריד את ישבני ואת לשונו עוברת על פתחי באטיות, אני פוער את פי בעדינות ועוצם את עיניי, גונח בעונג.
"כ-כן דאדי!" התנשמתי בכבידות והמשכתי לגנוח, הוא משפשף מעט את איברי.הוא לפתע התרומם עם גופו העליון והבליט את ישבני בידו יותר אליו, אני מתנשף.
אחזתי בסדינים בעדינות וליקקתי את שפתיי, ידעתי מה הוא רוצה לעשות, הוא רוצה לחדור אליי, ואני הרגשתי את הצמרמורת מתהפכת בבטני.
הוא הפך אותי חזרה על גבי ואני נשען על מרפקיי ומביט בו מעליי, הוא אוחז ברגליי ומפסק אותן מולו, מגלה את כל איבריי הפרטיים לעיניו.
הוא רכן אליי ונשק לשפתיי באגרסיביות, ממקם את גופו בין רגליי.
"אל תדאג בייבי בוי, אני מבטיח שדאדי יגרום לך להרגיש כל כך טוב."
הוא נשק לצווארי והרגשתי את אצבעותיו עוברות על פתחי ולפתע מחדיר אחת מהן, אני אוחז בגבו במהירות וגונח בעונג.
ליקקתי את שפתיי וחייכתי מעט להרגשה הנעימה של אצבעו, מרגיש מוכן לקבל את כל הגודל שלו בתוכי.
הוא נשק לשפתיי פעם נוספת ואני נושך את שפתו בעדינות, הוא נאנח ומקרב את איברו אל הפתח שלי.
התנשמתי מעט והעברתי את ידי על איברו, אני משפשף אותו בעדינות ומביט בפניו, הוא עוצם את עיניו מעט ונאנח בעונג.הוא הניח את ידו על חזי והצמיד אותי למיטה בעדינות, הוא מרים רגל אחת שלי על כתפו, אני מרגיש את הלחץ המטורף בגופי.
הוא אחז באיברו בידו וחיכך אותו בפתח שלי, אני מתנשם ונאנח מעט, נושך את שפתיי ומרגיש את ידו הפנויה מלטפת את רגלי שעל כתפו.
מעולם לא דמיינתי מישהו כמוהו פותח אותי בפעם הראשונה, מעולם לא חשבתי על עצמי עושה את הדברים האלו, אך הדברים שסת' גרם לי להרגיש היו כל כך טובים וטהורים.
הוא היחיד שגרם לי להרגיש כל כך טוב ומיוחד, ראיתי שאהב להעלות את החיוך שלי על פניי, הוא האדם היחיד שאני באמת יכול לסמוך עליו בעיניים עצומות.הוא מחדיר באטיות את קצה איברו אל פתחי ואני פוער את עיניי, גונח בעדינות ואוחז במהירות ובחוזקה בסדינים.
"ד-דאדי! דאדי!" התנשמתי בלחץ וגנחתי בחוזקה, אני מרגיש את פניי מאדימות והבטתי בו נושך את שפתו בחוזקה ופולט אנחה כבדה, "פאק בייבי, אתה כל כך צר." הוא גנח וליטף את רגלי, ממשיך להחדיר לתוכי את איברו ואני מאבד את דעתי, מקמר את גבי וגונח בחוזקה, מרגיש את הדמעות זולגות על לחיי, "ד-דאד-די... כואב לי..." ייבבתי בלחש והתנשמתי בכבידות, אני לא מפסיק ליילל ומרגיש את ידו עוברת בליטוף על חזי, הוא מעלה אותה לפניי ומוחה את דמעותיי בעדינות.
"בייבי, תרגע." הוא לחש ורכן אליי, נושק לשפתיי בעדינות ואני נאנח לנשיקה, מלטף את פניו בעדינות.
"אתה כל כך טוב בייבי בוי, תנשום עמוק." הוא אמר ואני ליקקתי את שפתיי מהדמעות, מנסה לעכל שהגודל העצום הזה רק מתחיל לחדור לפתח שלי.
הרגשתי אותו מלטף את מותניי ואוחז בהן בעדינות, מתחיל לזוז מעט קדימה ואחורה, ואני רק הגברתי את גניחותיי ואחזתי בחוזקה בזרועותיו, מתנשם בחוזקה.
"ל-לאט-!.." התנשמתי ועצמתי את עיניי, אני גונח בחוזקה ואוחז בזרועותיו בעדינות.
הוא רכן אליי ונשק לצווארי באגרסיביות, ידו עוברת בליטוף על חזי ואוחזת במותניי, הוא ממשיך לזוז בתוכי ואני מתחיל להרגיש הרגשה הנעימה עוברת בין רגליי.
"ה-המ..." התנשמתי וליטפתי את פניו, הוא מתנשם וחוזר לנשק את שפתיי, פוגע בקירותיי הפנימיים מהר יותר ואני גונח חזק יותר.
"ד-דאדי! כואב!" צעקתי ופלטתי יללה נוספת, אני מנגב את דמעותיי ומרגיש עוד כמה בדרך לעיניי.
"בייבי בוי אל תלחץ על הגוף שלך, אתה סוגר את עצמך." הוא אמר וליטף את פניי, מרגיע אותי.
הנהנתי אליו בעדינות ונשכתי את שפתיי, מוריד את רגלי מכתפו ומפסק יותר את רגליי, הוא אוחז במותניי ומתחיל להטרק בתוכי בעדינות ובאטיות, איברו הרגיש כל כך גדול בתוכי והופתעתי לגלות שאוכל להכיל אותו בתוך הגוף שלי.
YOU ARE READING
Seth | (boyxboy)
Aksiידו אחזה בידי בחוזקה, משכה אותי החוצה לכיוון שערי בית הספר ומצאתי את עצמי נזרק לרכב שחור ומפואר. הוא התיישב לידי לפתע ופלטתי יבבה שקטה כשתפס בפניי, "אני רוצה לראות אותך מעז לזוז מכאן." הוא אמר בקשיחות וסטר לפניי בחוזקה. ---------------- לתשומת ליבם...