chapter 29

8.1K 230 21
                                    

*!*היי, הפרק הזה עומד להיות גדול ויהיה כאן סמאט ארוך ומפורט, אני ממליצה לכל מי שלא מתאים לה לקרוא את הדברים האלו- לדלג על הפרק הזה למרות שזה חלק מהסיפור. ותודה רבה לכן על התגובות המדהימות♡*!*
-----

כשהחנה את הרכב בביתו הוא פתח את הדלת שלי והרים אותי על כתפו, סוגר את הדלת ונועל את את הרכב.
אני מתנשם מעט והוא מתקדם בצעדים מהירים אל עבר הבית.
הוא כרך את רגליי סביב מותניו ונשק לשפתיי באגרסיביות, פותח את ביתו בעזרת המפתח תוך כדי ומכניס אותנו לבפנים, נועל את דלת הבית.
הגענו מאוחר וביתו היה חשוך, ורק אור הירח קרן מבחוץ מחלונות הבית.
הוא מנשק את צווארי באגרסיביות ואני פולט אנחות שקטות, מלטף את צווארו.
הוא עולה יחד איתי לקומה העליונה בזמן שהוא מנשק את הצוואר שלי ואני מלקק את שפתיי בעונג, מחבק את צווארו ומקרב אותו יותר אליי.
נכנסנו אל חדרו והוא זרק אותי על המיטה, אני מביט בו ונושך את שפתיי, האור העדין והלבן מבחוץ קרן על גופו המסוכן, גם החדר היה חשוך.

"העונש שלך הסתיים בייבי." הוא אמר והוריד את החליפה שלו באטיות, אני מביט בו מתחיל להתפשט ואני מוריד את נעליי ומתחיל להפשיט את חולצתי, פותח את כפתורי מכנסיי במהירות ומפשיט את המכנס ממני.
שנינו נשארנו רק עם בוקסר והבטתי בו מפסק את רגליי ומנשק את שפתיי באגרסיביות, אני אוחז בפניו בעדינות ומנשק אותו חזרה.
הרגשתי את ידיו נשלחות אל הבוקסר שלי ומורידות אותו במהירות, הוא מתנשף ומלטף את ישבני, אני מלקק את שפתיי ומנסה להוריד את הבוקסר שלו.
התנשמתי מעט ונאנחתי כשלא הצלחתי, אני עובר ללטף את גבו הרחב ונשכב על המיטה בהתנשפות.
שמעתי אותו מגחך בעדינות והוא התרומם מעט, נעמד על רגליו ומביט בי, אני מסתכל עליו כשרגליי פתוחות ומלקק את שפתיי.
הוא שיחק עם הבוקסר הדק שלו בעדינות ואני גנחתי בלחש, נושך את שפתיי ומביט בו מפשיט אותו באטיות מרגליו, אני מסתכל עליו בהתנשמות ובולע את רוקי.
"תסתובב בייבי בוי." הוא אמר ואני ליקקתי את שפתיי, מסתובב על בטני באטיות ומשעין את ברכיי על המיטה כתנוחה על ארבע.
שמעתי אותו נאנח והרגשתי את ידו נשלחת אל ישבני ומלטפת אותו, הוא נושק לפתחי מעט ומלקק אותו, אני נאנח מעט.
הוא נאנח מעליי ופתח את המגירה בשידה, אני מביט בו מוציא ממנה מן בקבוק קטן עם פיה שבתוכו יש נוזל שקוף.
הוא הוציא מעט נוזל על כף ידו ומניח את זה על איברו, משפשף אותו בעדינות ומתקרב אליי.
הוא מניח את הנוזל על פתחי מעט ואני נאנקתי בלחש מההרגשה של הנוזל הקר בפתחי, הוא מורח על כל האיזור.

התנשמתי מעט והרגשתי את ידיו מלטפות את גופי, הוא מתקרב יותר אליי ומחכך את איברו בפתח שלי.
עצמתי את עיניי בעדינות וליקקתי את שפתיי, אני נאנח בלחש.
"פאק בייבי..." הוא לחש ונשק לגבי, מעביר את ידו על החזה שלי ואני מרגיש את איברו חודר לפתחי באטיות, אני מתנשם בכבידות ופולט גניחה גבוהה, מרגיש את פניי מאדימות.
הרגשתי שהנוזל שמרח ריכך יותר את הכניסה שלו אליי וגרם לזה להרגיש יותר נעים.
"דאדי..~" גנחתי כשהרגשתי יותר ויותר מאיברו מתחיל לחדור אליי ואני אוחז בחזה שלי ומתחיל להתנשף, אני מניח את כתפיי על המיטה ומתנשם בכבידות, גונח בחוזקה ובמעט עונג ואוחז בסדין הלבן.
הוא מלטף את גופי ואוחז במותניי, אני מרגיש את כל איברו בתוכי ואני חושב שאני עומד להתעלף מעונג.
"הכל בסדר בייבי?" הוא לחש וליטף את רגלי, אני מהנהן ובולע את רוקי, מרגיש אותו מתחיל לזוז בתוכי קדימה ואחורה, אני עוצם את עיניי בחוזקה ומתחיל לגנוח בחוזקה.
שמעתי אותו מתנשף מעליי וידו מונחת על גבי, משאיר אותי מכופף על המיטה.
הוא התחיל לזוז בתוכי מהר יותר והרגשתי אותו סוטר לישבני, אני פולט גניחה גבוהה כשהרגשתי את איברו נוגע בנקודה מסויימת בתוכי.
"ד-דאדי שם! חזק יותר!" אמרתי כשהרגשתי את רגליי רועדות בטירוף בכל פעם שנגע בה. "כן בייבי?" הוא לחש והחל להטרק בתוכי בחוזקה, אני גונח בחוזקה ומתנשף, מיילל בעדינות ומגלגל את עיניי בעונג כשגופי עלה בלהבות ממה שהתחולל שם.
"כ-כן! כן!" צעקתי בחוזקה ולא עניין אותי כמה רעש עשיתי, רק רציתי שיגרום לי להרגיש כל כך טוב.
גנחתי בחוזקה כשאיברו החל לזוז בתוכי במהירות, הוא מקרב את גופי אליו ופולט גניחה עמוקה.
תפסתי בסדינים בחוזקה ומשכתי בהם בעדינות, אני מרגיש את דמעותיי זולגות על לחיי מעונג, "א-אל תפסיק ד-דאדי...!" גופי רעד ואני מרגיש כל כך טוב, גונח בחוזקה וצועק את שמו, מרגיש את הנוזל הלבן מתפרץ מאיברי וגורם לי לגלגל את עיני ולרעוד בכבידות תחת מגעו של סת'.

Seth | (boyxboy)Where stories live. Discover now