chapter 55

5.1K 212 18
                                    

נ.מ סת'

"עוקבים אחרינו?..." אני שואל ומביט לאחור פעם נוספת, איני מבחין בהם בסביבה יותר.
אני מקרב את סיאל אליי, "אגיד לשומרים שלי לוודא מי האנשים האלו והם יעזבו אותך במנוחה, בסדר בייבי?" אני שואל ומלטף את פניו, מביט בעיניו הגדולות והכחולות.
הוא מהנהן ואני מלטף את גב ידו, מתקדם יחד איתו אל הרכב שלי.

חגרתי אותו בעדינות ולאחר מכן סגרתי את הדלת, אני מתקדם אל מושב הנהג ומתיישב לידו.
התנעתי את הרכב ואני מביט אל עבר סיאל, אני מבחין במבטו המודאג.
הנחתי את ידי על רגלו והוא מפנה את מבטו אליי, "מה תמיד אמרתי לך, בייבי בוי?" אני שואל, הוא מפנה את מבטו אליי ונושך את שפתיו, "ש-שתמיד תשמור עליי דאדי." הוא אומר, "נכון, אני תמיד אשמור עלייך. אתה יודע שלעולם לא אתן למישהו לקחת אותך ממני, נכון?" אני שואל ומלטף את רגלו מעט, הוא מהנהן במבט בטוח ומניח את ידו על ידי.
התקרבתי מעט ונשקתי לשפתיו, אני מלטף את רגלו תוך כדי ואני שומע את אנחותיו.
"אתה שלי." אני לוחש ומוחץ את רגלו בעדינות, הוא מהנהן ונושק לשפתיי פעם נוספת.

-

התחלתי לנסוע אל עבר הבית חזרה, אני מביט בו מניח את ראשו על החלון ומסתכל החוצה, אני מלטף את גבו בעדינות.

כשהגענו הביתה החנתי את הרכב, אני מכבה אותו.
הבטתי בסיאל שהספיק לנמנם לידי, ראשו מונח לצד מעט והוא פולט אנחות שקטות.
נשכתי את שפתיי באהבה ואני יוצא מהמקום שלי, אני מתקדם אל הדלת שלו.
פתחתי אותה בעדינות ושחררתי את החגורה שלו בלחש, אני מרים אותו על ידיי והוא פוקח את עיניו מעט.
הרמתי אותו על גופי ונתתי לראשו לנוח בשינה על כתפי.
נעלתי את הרכב והתקדמתי אל פתח הבית, אני מלטף את גבו באטיות.
נכנסנו אל הבית ואני נועל את הדלת אחרינו, אני מתקדם אל המדרגות ועולה בעדינות אל הקומה השניה.

נכנסתי אל חדר השינה, הוא היה חשוך מעט אך אורות הרחוב שבחוץ האירו מעט מהחלון.
הנחתי אותו בעדינות על גבו במיטה ואני חולץ את נעליו, מביט בפניו היפייפיות.
אני עולה מעליו בעדינות ומנשק את צווארו באטיות ובלחש.
הרגשתי את מכנסיי מתהדקים מעט ואני מתנשם, אני מביט בו משפשף את עיניו בעדינות ופוקח אותן, הוא מותח את ידיו לאחור.
אני מלקק את שפתיי ומכניס את ידי לחולצתו, מלטף את גופו החלק באטיות והוא מביט בי, אני נושק לשפתיו באטיות, הוא מנשק אותי חזרה.
שמעתי אותו פולט אנחות שקטות ועדינות, אני מרים מעט את חולצתו בעזרת ידי ומוסיף גם את ידי השניה, אני מלטף את גופו בשתי ידיי.
הוא מתנשף מעט ומוריד את חולצתו, אני מלקק את שפתיי ומביט בו בנשיכת שפתיים.
"פאק בייבי..." אני לוחש ומעביר את ידי על חזו, אני מוריד אותה באטיות אל עבר מכנסיו ומביט בעיניו.
"ד-דאדי..." הוא לוחש ומפסק את רגליו באטיות, אני מלטף את בטנו התחתונה ומכניס את ידי אל מכנסיו, אני מעביר אותה על איברו בעדינות ומביט בו פולט גניחה עדינה.
ליקקתי את שפתיי והתנשמתי בלחש, אני מרגיש את עצמי מתחמם.
אחזתי באיברו בעדינות ושפשפתי אותו מעט, אני מביט ברגליו רועדות מעט ואני מלטף אותן.

Seth | (boyxboy)Where stories live. Discover now