לאחר שסיימנו לאכול, הנחנו את הכלים חזרה בעגלת האוכל.
אני עומד מאחורי סיאל העומד מול המראה ואני מסרק את שיערו בעדינות, אנחנו מתארגנים לבריכה.
"תקח את בגד הים הכחול שיש לך, בסדר בייבי?" אני מלטף את פניו בעדינות ונושק לראשו, הוא מביט בי דרך המראה."הוא לא קצר מדי, דאדי?.." הוא ממלמל ואני מגחך בלחש, "זה בגד ים, וחוץ מזה..." אני מעביר את ידי על אורך רגלו בעדינות, אני נושק לכתפו.
"יש לו מכנסון שחור מתחת, ככה שרק אני יודע מה יש שם למטה." אני לוחש באוזנו ועובר לנשק את עורפו, הוא בולע את רוקו."ב-בסדר דאדי, אלך להתלבש." הוא אומר, אני מביט בבליטה הקטנה במכנסיו, אני נושך את שפתיי בחיוך עדין ועוצר את עצמי מלהתנפל עליו ולזרוק אותו למיטה.
אני מתקדם אל הארון ומוציא לעצמי את בגד הים השחור שלי, אני מביט בסיאל הולך להחליף את בגדיו בחדר האמבטיה ואני מחייך לעצמי.
התפשטתי והחלפתי אל בגד הים הקצר, מוציא לשנינו שתי מגבות ארוכות.הוא יוצא מן חדר המקלחת ומתקדם אליי בחיוך, הוא תופס בידי מעט.
"אני מוכן דאדי." הוא ממלמל ואני מחייך אליו, "אין בעיה בייבי בוי, שים נעליים ותחכה לי ליד הדלת." אני אומר ומלטף את עורפו בעדינות, מביט בו מתרוצץ אל עבר הסנדלים שלו, מתחיל לנעול אותם.אני לובש על גופי חולצה ושם את הכפכפים שלי, מרכיב את משקפיי השמש השחורות שלי על עיניי.
"בוא בייבי." הוא מחזיק בידי בעדינות ואנחנו מתקדמים אל הדלת, יוצאים מהדירה.
התקדמנו אל המעלית ונכנסנו אליה, אני לוחץ על כפתור הלובי.ליטפתי את גבו בעדינות ונשקתי למצחו, "שבעת בייבי שלי?.." אני שואל ומעביר את ידי על מותניו, אני מביט בו מסתכל עליי בעיניים נוצצות ומחוייכות, "כן דאדי, ואתה?" הוא מחבק אותי בעדינות ואני מחייך, מעלה את שתי ידיי אל פניו ומלטף אותן בעדינות.
"דאדי שבע בייבי בוי." אני אומר בחיוך ונושק לשפתיו בעדינות, הוא מהנהן אליי ומחכך את ראשו בחזי, אני מביט בדלת המעלית שנפתחה.
הרמתי אותו על ידיי בעדינות וצחוק עדין נפלט מבין שפתיו, הוא מחבק את צווארי.
"תיכף נהיה במים ויהיה לנו כיף נורא." אני אומר ומעביר את ידי מעט על ישבנו, הוא מהנהן אליי ונושק ללחיי.התקדמתי אל עבר בריכת המלון ואני מביט במעט אנשים שהיו שם, כמו בעל ואישה וכמה ילדים.
אני מניח אותו על רגליו בעדינות ומלטף את עורפו, "איפה תרצה לשבת?.." אני שואל ותופח על ישבנו בעדינות, הוא מצביע על המקום מסוים.
"אין בעיה בייבי." אני אומר ומשלב את אצבעותיי בשלו, מתקדם אל המקום שבחר.הנחתי את המגבות שלנו על המיטה הארוכה שהונחה שם, היא היתה כמו כיסא שיזוף אך עשוייה מעץ ומבד.
הוא הוריד את חולצתו בעדינות ואני מביט בגופו החשוף, הוא מניח את החולצה שלו על המיטה.
"ד-דאדי, אני יכול להכנס למים בבקשה?.." הוא שואל ומלטף את מותניי בעדינות, מביט בעיניי.
YOU ARE READING
Seth | (boyxboy)
Açãoידו אחזה בידי בחוזקה, משכה אותי החוצה לכיוון שערי בית הספר ומצאתי את עצמי נזרק לרכב שחור ומפואר. הוא התיישב לידי לפתע ופלטתי יבבה שקטה כשתפס בפניי, "אני רוצה לראות אותך מעז לזוז מכאן." הוא אמר בקשיחות וסטר לפניי בחוזקה. ---------------- לתשומת ליבם...