chapter 28

6.5K 231 7
                                    

נשכתי את שפתיי וקיללתי את הרגע שבו הוצאתי את המילה הזו מפי.
הוא סטר קלות ללחי שלי והתרומם ממני שוב.
"קדימה, הולכים." הוא הרים אותי עליו וטפח על ישבני, מתקדם אל הדלת ויורד למטה.

יצאנו אל עבר מכונית הספורט השחורה שלו ונכנסנו אליה, שומע אותו מפעיל את המנוע החזק שלה ונושך את שפתיו, אני עומד לצרוח מעונג ממראו היפייפה הזה.
הוא התחיל לנסוע ואני הרגשתי את רגליי לא מניחות לי וממשיכות להתכווץ מעט מחסימת פריקת הנוזל שלי, אני נאנח וגונח בלחש כל פעם.
הבטתי בו שולח את ידו אליי ומניח אותה על רגלי, מלטף אותה בעדינות. אני נושך את שפתיי ונהינה מידו הגדולה שעוברת על רגלי.
"המ..." הוא נאנח בעדינות ותפס ברגלי, מלטף אותה יותר.
"דאדי..." לחשתי כשהבנתי שהוא לא תורם למצב אלא רק גורם לאיברי לכאוב עוד יותר.
שמעתי אותו מגחך בקולו העמוק ואני הבטתי בו, "ז-זה לא מצחיק דאדי!" התנשמתי מעט וחיבקתי את רגליי, מביט בו מסתכל עליי במבטו המסוכן ומוריד לפתע את רגלי חזרה על המושב בצורה חדה, ממשיך ללטף אותה בעדינות ולאט לאט להתקרב אל איברי.

הגענו אל ביתי ואני מביט מהחלון, הלב שלי מתמלא בחום כשחשבתי על החיים הקודמים שלי.
הבטתי בסת' לפתע פותח את הדלת שלי ומרים אותי עליו, אני נאנק מעט.
הגענו אל פתח הבית והוא מוריד אותי על רגליי, אני מצלצל בפעמון.
"ה-הו! הם הגיעו!" שמעתי את אמא שלי קוראת בהתלהבות, היא פותחת לנו את הדלת ואני מחייך חיוך רחב, מחבק אותה בחיוך ומלטף את גבה. "מתוק שלי, התגעגעתי אלייך כל כך!" היא אמרה בקולה החמים ופרעה את שיערי, אני מחייך ומריח את ריחה הנעים, ריח עדין ונעים.
"שלום גם לך אדוני." היא הביטה בסת' וצחקקתי מעט כשהרימה את ראשה בכדי להביט בפניו מגובהו הרב.
"שלום לך גברת ריבר." הוא לחץ את ידה ואני לפתע הרגשתי את ליבי מתחמם, מחייך עם כל הלב שלי.

נכנסנו אל הבית והבטתי באמא שלי חוזרת למטבח.
אני מביט בסת' ומתקרב אליו בעדינות, מחבק אותו ונושם את ריחו אליי, מרגיש אותו מלטף את גבי. "הכל בסדר?..." מלמלתי בעדינות והרמתי את מבטי אליו, הוא מלטף את ראשי, "כן בייבי." הבטתי בחיוכו המקסים ולפתע שמעתי צעדים רבים היורדים במדרגות.
"סיאלי!!" שמעתי את קולו של אחי הקטן יורד לכיווני ורץ אליי, אני מחייך ופורס את ידיי אליו, מחבק אותו בחוזקה, "איך התגעגעתי אלייך קטן! תראה איך גדלת!" חיבקתי את גופו העדין ונשקתי לראשו, מרגיש את ידיו הקטנות מחבקות אותי חזרה.
"איפה היית כל הזמן הזה?? עשיתי כבר את כל החוברת של החופש!" הוא אמר, אחי הקטן יצא לחופש הגדול כבר לפניי, אמנם הוא רק בכיתה ב' אבל בית ספרו מקדים את החופש לתלמידים.

"אח שלך היה עסוק בדברים אחרים, אתה רוצה להראות לי את החוברת?" מלמלתי ונשכתי את שפתיי, מנסה להתחמק משאלות.
"כן!" הוא התקדם אל המדרגות, "ממש לא עכשיו ליאם! עוד מעט אוכלים, תשבו בסלון בבקשה." אמא שלי אמרה מהמטבח, אני מרגיש את פניי מאדימות ומביט בליאם חוזר חזרה לכיווני באנחה ומתיישב בסלון.
"קטן, פעם אחרת." שיחקתי בשיערו בעדינות כשהבטתי בעיניו מעט עצובות, הוא הנהנן וחייך מעט.

Seth | (boyxboy)Where stories live. Discover now