chapter 3

10.5K 454 146
                                    

השבוע עבר די מהר וסוף השבוע הגיע. כמובן שדניאל לא פסק מלהתקשר אליי ולומר לי להתארגן ולהגיע אליו, הוא תמיד היה כל כך נלהב לצאת איתנו. בלה היתה בדרך אליי וירדתי למטה כששמעתי דפיקות על הדלת.הבטתי בעינית הדלת וראיתי שבלה כבר כאן, פתחתי את הדלת וגיכחתי.

"כל כך מהר? את משוגעת." נתתי לה להכנס בחיוך.

"נו באמת, לוקח לי בדיוק 10 דקות להגיע אלייך, זה לא כזה עניין." היא גלגלה את עינייה וכבר היתה בדרכה אל החדר שלי. עליתי אחרייה לקומה השנייה לא לפני שהסתכלתי על אחי מהמדרגות מצחקק בלחש ומסתכל לכיווני.

"א-אמא לסיאל יש חברה!" הוא ניער את ידה בעדינות ואני הסתכלתי עליו ואחזתי במעקה.

"ליאם, אני הומו." אמרתי בלחש ובחיוך מנצח.

"הומו?..." הוא מלמל והביט בי בבלבול.

"כשתגדל תבין." נאנחתי והמשכתי בדרכי לחדר, סגרתי את הדלת והסתכלתי על בלה שישבה על המיטה שלי וכבר הספיקה להשתלט על הטלוויזיה, היא נאנחה.

"נו באמת, אין שום דבר לראות בטלוויזיה הזאת." היא אמרה.

"זה בגלל שאני לא רואה טלוויזיה." אמרתי לה בזמן שהתקדמתי לארון.

"אז למה יש לך טלוויזיה בחדר אם אתה לא צופה בה?" היא צחקה והסתכלה עליי.

"זה בשביל אח שלי, אני צריך להשגיח עליו כשהוא צופה בתוכניות שלו, אמא שלי לחוצה בגלל התכנים שאנשים מפרסמים היום ולא רוצה שילמד מזה." חיטטתי בארון שלי, לעזאזל, מה אני אמור ללבוש למפגש הטיפשי הזה?

"וגם בגלל שאתה תינוק מגודל שקורא ספרים ושונא תוכניות ריאלטי." היא צחקה שוב וזרקה עליי כרית.

"מה שתגידי." הורדתי את חולצתי והחלפתי אותה לאחת שחורה ודקה עם שרוולים ארוכים. "אני הולך להחליף מכנס." לקחתי את ג'ינס הקרעים השחור שלי וחגורה ארוכה והלכתי לשירותים, החלפתי את בגדיי.

"קדימה סיאל... אנחנו מאחרים, אתה לא הולך לגרום לי לאחר כמוך." היא קראה ואני יצאתי, התיישבתי על המיטה ונעלתי את נעליי.

"את תחכי כמה זמן שצריך ביחד עם דניאל." הוצאתי לה לשון והיא הזיזה את גופי עם רגלה בחיבה.

"מפגר." היא אמרה ואני חייכתי, היא התרוממה כשראתה שסיימתי להתארגן וכיבתה את הטלוויזיה. ירדנו למטה ויצאנו מהבית אל עבר הפארק, השעה היתה מאוחרת והיה חשוך. כרכתי את ידיי סביב בטני, היה לי מעט קר, הסתכלתי על בלה.

"לא קצת חשוך?..." אמרתי ובלעתי את רוקי בלחץ שהצטבר בבטני.

"שטויות." בלה אמרה, "הנה הם!" היא תפסה בידי כשראתה את דניאל וכמה ילדים ורצה ביחד איתי לכיוונם.  "דני! דני!" היא קראה אליו והוא התקדם אלינו בחיוך.

Seth | (boyxboy)Where stories live. Discover now