chapter 54

5.5K 232 61
                                    

אני עונה לשיחת הטלפון מאימו ומגיע אל הקומה הראשית, "כן גברתי?" אני שואל, "צהריים טובים אדוני! מה שלומך?" היא שואלת בקולה הנעים, "הכל בסדר, מה שלומך ועם ליאם?" אני שואל ומניח את הטלפון על כתפי ומחזיק אותו עם ראשי, מכין לעצמי אוכל.
"הו, אני מרגישה נהדר, וליאם יצא לבלות עם חברים בקולנוע, אנחנו מרגישים בסדר." היא אומרת ואני משער שהיא מחייכת, "הכל בסדר עם סיאל שלי? הוא לקח את התעודה שלו כמו שביקשתי, כן?" היא ממלמלת בבטחה, "כמובן גברתי, היום הלכתי יחד איתו אל בית הספר שלו ולקחנו את התעודה שלו, הציונים שלו מקסימים ואין לו אפילו נכשל אחד, דיברתי עם המחנכת שלו והיא הוסיפה לו בתוך התעודה דף נוסף של הצטיינות." אני אומר ומחייך, "וואו! מרשים מאוד. תמסור לו כל הכבוד מאמא שלו, אני גאה בו מאוד." היא אומרת ואני מהנהן לעצמי, "אני מסכים איתך."
אני אומר ונאנח בחיוך.
"ה-הו, אדוני," היא התחילה להגיד, כאילו נזכרה במשהו, "רציתי לומר לך שבעוד כמה ימים סיאל חוגג יום הולדת, אולי תגיעו לכאן יום לפני ונחגוג לו? יחד עם עוגה ובלונים ועם אחיו הקטן?" היא שואלת, "בוודאי, אין שום בעיה, את צריכה שאקנה את העוגה?-"
"לא לא לא, אל תטרח, אני אכין את העוגה האהובה עליו." היא ממלמלת בדאגה ואני מגחך בחיוך, "אין בעיה, אנחנו נגיע."
"אוקיי אדוני, תודה רבה. שיהיה לך יום נעים!" היא אומרת, "תודה, יום נעים אווה." אני מחזיר בחיוך ואנו מנתקים את השיחה.

אני סוגר את מסך הטלפון ומכניס אותו לכיס מכנסיי.
לקחתי את צלחת האוכל שלי והתיישבתי בשולחן, אני מתחיל לאכול.
חשבתי על יום ההולדת שלו, כבר ידעתי מה אני הולך לתכנן וקיוויתי שיאהב את זה.

---

עברו שעתיים וכבר סיימתי לאכול, הורדתי את החולצה שלי והנחתי אותה על משענת הספה בסלון, אני צופה בטלוויזיה.
שמעתי לפתע צעדים עדינים מהמדרגות ואני מביט לכיוונם, מביט בסיאל יורד בהן ומשפשף את עיניו בפיהוק עדין.
"התעוררת קטן?" אני שואל ונושך את שפתיי, הוא מתקדם אליי בעייפות ונשכב על רגליי, הוא מהנהן.
אני מגחך ומלטף את גבו בעדינות, "איך ישנת?.." אני לוחש ונושק למצחו, מלטף את פניו בעדינות.
"בסדר דאדי..." הוא לוחש, "היה ממש נעים." הוא אומר ומלטף את צווארי, ידעתי שאהב את המיטה הגדולה.
"אני שמח לשמוע." אני אומר ומרים אותו עליי, מניח בעדינות את רגליו בצידי גופי, נותן לו להניח את ראשו על חזי.
הוא מחכך את ראשו בחזי ואני מחבק את גופו יותר אליי, נושם את ריחו המתוק.
"אתה רוצה שנסע תיכף לאכול גלידה?" אני שואל ומלטף את ראשו, הוא מחייך ומהנהן במהירות, "כן דאדי, בבקשה." הוא אומר ואני מעביר את ידי על ישבנו בעדינות, "היית תלמיד טוב בבית הספר אז מגיע לך פרס." אני אומר בחיוך ומלטף את פניו.
"תודה דאדי..." הוא ממלמל ומחבק את צווארי, אני מלטף את גבו בחיוך.

נ.מ סיאל

"לעלות להתארגן דאדי?..." אני שואל ומביט בפניו, הוא מהנהן ואני מלטף את פניו בעדינות, אני נושק לשפתיו.
"רק עוד קצת.." הוא לוחש ומלטף את פניי, ממשיך לנשק אותי.
אני מחדיר את לשוני לנשיקה ואוחז בפניו בשתי ידיי, אני מרגיש את הצמרמורות הנעימות עוברות בגופי.
אהבתי את זה כל כך, הוא גרם לי להרגיש כל כך טוב כל הזמן.
ידיו עברו בליטופים על רגליי ושיחקו בגרביים השחורות שלי מעט, "אתה נראה כל כך טוב בייבי.." הוא לוחש לשפתיי ואני מעביר את האגודל שלי בליטוף על לחיו, "תודה דאדי.." מלמלתי במעט ביישנות, אני מחייך ומלקק בעדינות את שפתיו, הוא סוחף אותי לנשיקה סוערת.

Seth | (boyxboy)Where stories live. Discover now