נ.מ סת'לאחר שיצאנו מהמקלחת הלבשתי לגופו בגדים, חולצה ארוכה לבנה ומכנס קצר לבן יחד עם גרביים לבנות.
התלבשתי בעצמי במכנס שחור והבטתי בו יורד מהשולחן בעדינות, הוא מתקדם אל המיטה ועולה עלייה, הוא מחבק כרית מסויימת ואני מביט בו ומתקדם אל המיטה גם.
נשכבתי לידו וכיסיתי את שנינו, הוא נשען על מרפקיו ומביט בי.
"דאדי..." הוא ממלמל בקולו העדין ואני מפנה את מבטי אליו, הוא קובר את ראשו בצווארי בעדינות ומחבק אותי, עוצם את עיניו.
"רק רציתי להגיד לך שאני אוהב אותך." הוא אומר ואני מלטף את גבו בעדינות, שומע אותו נאנח בלחש.
"גם אני אוהב אותך בייבי בוי, אבל אתה חייב לשמוע לדברים שאני אומר לך, זה נראה לך בסדר מה שעשית?" אני שואל והוא מניד בראשו לשלילה, "לא דאדי... ממש לא." הוא אומר בקול בטוח.
"היית ילד רע." אני אומר והוא פוער את עיניו, "ל-לא דאדי אני-" אני מניח אצבע על השפתיים שלו בעדינות וקוטע אותו, "ששש..." אני לוחש ומעביר את ידי בשיערו.
"אתה תבוא יחד איתי לקחת את התעודה שלך מחר, ואחר כך נחזור הביתה." אני אומר והוא נאנח באכזבה, "אני לא רוצה ללכת לשם דאדי..." הוא מיילל בהתחננות ומסתכל עליי.
"אין מה לעשות סיאל, אני הוא זה שמחליט, ואתה תגיע איתי מחר אל בית הספר שלך כמו ילד גדול ותקח את התעודה שלך."
אני משתיק אותו והוא נאנח, מניח את ראשו על חזי.המחשבה על מה שהוא עשה עברה לא בראש לא מעט פעמים.
הייתי מאוכזב ממנו מאוד, שלא סמך עליי, שלא דיבר איתי, שעשה את הדברים האלו מאחורי הגב שלי.
אך למרות כל זה, כן חשבתי על הצד שלו בנושא הזה.
לא הייתי מסוגל לפגוע בו.
לא הייתי מסוגל להביט בו מתפתל מכאב עוד הפעם, אחרי מה שעבר עם דניס, לא יכלתי להעלות את זה בראשי.
הייתי מסוגל לשבור כל מה שזז לידי, רק לא במלאך שלי.
אני מודע לכך שהוא צריך להענש ולפעמים עושה טעויות שלא מתקבלות על הדעת בשום צורה, אך במקרה הזה לא יכלתי להרשות לעצמי להכאיב לו בצורה שאני יודע, למרות שהיה מגיע לו כל כך.
לא יכלתי לכעוס עליו, כל כך דאגתי.
ידעתי שלא התכוון לזה.
אבל דברים כאלו לא צריכים לקרות כלל בזוגיות שלנו, והחלטתי שכדי להעניש אותו, גם אם זה הדבר הכי קטן, הוא יבוא איתי מחר אל בית הספר שלו כדי לקחת את התעודה שלו למרות כל השנאה שלו אל המקום הזה."דאדי..." הוא לוחש, "אולי תוכל לחשוב אל זה קצת?..." הוא לוחש ומלטף את פניי, אני מגחך בלחש ומעביר את ידי על מותניו.
"על מה בדיוק?..." אני שואל, ידעתי רצה להשאר בבית, אך רציתי לראות מה הוא מתכוון לעשות.
"על זה שאולי אשאר בבית." הוא מעביר את ידיו בשיערי, הוא מנשק את מצחי.
אני מצקצק בלשוני, "לא בייבי, אתה תבוא איתי מחר בדיוק כמו שאמרתי."שמעתי אותו נאנח והוא מניח את ראשו על חזי.
הוא מחבק אותי יותר ואני מרגיש אותו נושק לצווארי באטיות, מנסה לקבל יותר תשומת לב.
ליטפתי את עורפו בעדינות והבטתי בו מתחיל לרדת בנשיקות איטיות אל חזי, אני מחייך ונושך את שפתיי.
"בייבי, מה אתה זומם?" אני שואל ומסתכל עליו מביט בי, הוא מחייך ויורד בנשיקות יותר אל שרירי בטני.
נאנחתי מעט והבטתי בו מלקק אותם מעט, אני נושך את שפתיי ומפעיל את שרירי בטני, הם בולטים יותר.
הוא פולט גניחה נשית מבין שפתיו ומעביר את ידיו עליהם, ידעתי שאהב אותם.
גיכחתי בלחש ונשענתי על מרפקיי, אני מביט בתנועותיו.
הוא יורד יותר אל בטני התחתונה ואוחז בגומי מכנסיי, "קדימה."
אני אומר והוא מוריד את המכנס באטיות יחד עם הבוקסר שלי, מביט במבט הלחוץ שלפתע הופיע על פניו.
YOU ARE READING
Seth | (boyxboy)
Боевикידו אחזה בידי בחוזקה, משכה אותי החוצה לכיוון שערי בית הספר ומצאתי את עצמי נזרק לרכב שחור ומפואר. הוא התיישב לידי לפתע ופלטתי יבבה שקטה כשתפס בפניי, "אני רוצה לראות אותך מעז לזוז מכאן." הוא אמר בקשיחות וסטר לפניי בחוזקה. ---------------- לתשומת ליבם...