נ.מ סיאל
אני מתנשף בכבידות, מרגיש את גופי רועד ואת עיניי מנסות לראות משהו מעבר לבד השחור שהניחו על ראשי.
מי האנשים האלה? לאן הם לוקחים אותי? אני עומד למות?
לא רציתי להיות כאן והרגשתי את תחושת הפחד עוברת בגופי ללא הפסקה, רק רציתי לראות את סת' ולחבק אותו כל כך חזק מבלי שיעזוב אותי.
אני מרגיש את ידיי קשורות בחבל זו לזו מלפניי ואני יושב בתוך מכונית וחגור אלייה, מרגיש שמצדדי יושבים שני גברים גדולים לפי קולם הנמוך ורגליהם העבות שגרמו לי לשבת בצורה צפופה בינהם.אני מרגיש לפתע יד גדולה עוברת על רגלי הימנית ואני בולע את רוקי ומצמיד במהירות את רגלי זו לזו, מתנשף מעט.
"תגיד דניס, החתלתולה הלבנה הזו זורמת?" קול עמוק נשמע מימיני ואני נכנס ללחץ, ידו של האדם מימיני ממשיכה ללטף את רגלי ואני מרגיש צמרמורת בחילה העוברת בגופי.
"לא יודע, תנסה." הקול המוכר נשמע, יכלתי לזהות את קולו של הבחור בכך שהוא היה זה שלקח אותי מהחדר כשהניח את השק על ראשי ולחש לי להיות בשקט.
ידו של הבחור המשיכה לטייל על רגלי ואני פולט ייבבה עדינה, "מ-מספיק בבקשה." התנשמתי בכבידות ואני מרגיש את עצמי מתפרץ בבכי בעוד רגע.
"המ... יש לָךְ קול יפה..." הוא לחש באיזור האוזן שלי ונשק לעורפי, אני פוער את עיניי בפחד ושולח את המרפק שלי לימין, פוגע בחזו.
הוא פולט אנחה ושניהם לידי מתחילים להשתולל, "אני אפרק אותו!" הבחור אמר ואני צועק בפחד, מרגיש את הבחור משמאלי משחרר את החגורה שלי ומרים אותי אליו, מרחיק אותי מזה שהתעצבן, "יו בּרָיְיס, תתחיל להרגע!"
-"תסתום את הפה שלך גֶ'יְק הוא רק צעצוע!" הבחור אמר ואני נושך את שפתיי, מרגיש דמעה נוזלת על לחיי.
"אם לא תסתמו את הפה של שניכם יחד עם החתלתולה שעלייך ג'ייק, אני מוריד את שניכם פה." דניס אמר ואני מרגיש את גופי רועד, הבחור מקרב אותי אליו ואני נרתע.
"אני הולך לשחק איתה הרבה בבית." הבחור בשם ברייס אמר ואני ממשיך לרעוד בפחד.המכונית נעצרה ואני בולע את רוקי, "קדימה בחורים, תביאו אותו פנימה." דניס אמר ואני מרגיש את ג'ייק יוצא מן הרכב כשאני עליו.
הוא מוריד אותי על רגליי ואני בולע את רוקי, הוא מוריד את השק השחור מראשי ואני משתעל בעדינות ומרים את מבטי אליו.
הוא מביט בי חזרה ואוחז בידיי הקשורות בחוזקה, מתקדם אל עבר מבנה מפחיד שניחשתי ששם הם מתגוררים.הם מכניסים אותי למבנה הגדול ומושבים אותי על הספה.
"א-אני לא רוצה להיות כאן! תחזירו אותי הביתה!" התנשפתי לפתע ודניס מתקדם אליי, מושך אותי אליו ומביט בי, "אתה תסתום את הפה ותהיה ילד טוב, אחרת תבלה בחדר שלי הרבה זמן, וזה לא מה שאנחנו רוצים, נכון סוכריה?" הוא אוחז בפניי בחוזקה וגורם לכך ששפתיי יבלטו, אני מביט בו בשנאה ומתנשף בכעס.
הוא מביט בי ומלטף את שיערי, "אתה כל כך חמוד שאתה כועס.." הוא לחש ואני נושך את ידו בחוזקה, "אח!" הוא רטן בכאב ומשך את ידו אליו במהירות, אני מתנשף חזק יותר, "תשחרר אותי!" צעקתי והבטתי בו מרצין את פניו, הוא מניף את ידו באוויר וסוטר לפניי בחוזקה, ראשי מופנה הצידה מהמכה ואני מתנשף בכבידות, מרגיש את הלחי האדומה שלי שורפת.
"אתה עוד לא מכיר אותי חתלתול..." הוא אמר וזרק אותי על הרצפה, בועט במותן שלי ואני צועק בכאב ומתנשם בכבידות.
"אפשר שנעשה קצת כיף אם תשתף פעולה." הוא מתכופף אליי ומושך בשיערי בחוזקה, אני צועק בחלל הסלון ומתנשף בחוזקה.
"אם לא תשתף פעולה, אני אגרום לך להרגיש כאב שמעולם לא הרגשת, הבנת אותי?" הוא לוחש באוזני ואני אישרתי לדמעותיי לרדת כבר מזמן, הוא מגחך מעליי ונעמד חזרה.
"ותפסיק לבכות כמו חתיכת נקבה, שמעת? זה רק גורם לי לרצות להתעלל בך יותר." הוא מניח את רגלו על ראשי ואני מתנשף בכבידות, אני רוצה לברוח מהמקום הזה כמה שיותר מהר ולגרום לסת' לרצוח לאדם הזה את הצורה."דניס תעצור, הכאבת לו מספיק." אני מביט בג'ייק שהניח את ידו על כתפו של דניס וממלמל את הדברים הללו לכיוונו, הוא גורם לו להוריד את רגלו מראשי ואני עדיין שוכב על הרצפה ופולט ייבבות של בכי מכאב וגעגוע אל סת'.
"לעצור?" הוא שואל בטון מופתע ומסתובב אליו, "מה אמרתי לכם?"
הוא פונה אל האנשים שלו, "אם אני עושה משהו, גם אתם יכולים לעשות אותו, ובלי שום רחמים!" הוא צעק, "עכשיו, בגלל שעצבנת אותי, תבעט בו."
הוא אומר ואני פוער את עיניי, "ל-לא בבקשה! אל תעשה את זה!" אני מייבב בחוסר אונים ומביט לפתע בדניס שניגש לשידה שהונחה בסלון, הוא פותח את אחת המגירות שלה ומוציא חתיכת בד עבה ושחורה.
הוא מתקדם אליי ומכניס אותה לפי וקושר אותה מאחורי ראשי, חוסמת אותי מלדבר. "תלמד לסתום את הפה שלך!" הוא הכה את פניי בידו כאגרוף, אני מתנשם בכבידות ומרגיש דמעה נוספת זולגת על לחיי.
"קדימה ג'ייק. תרביץ." הוא הצביע עליי ואני בולע את רוקי, מביט בג'ייק ומנסה למצוא את טיפת הרחמים שלו בעיניו.
הוא מביט בי כמה שניות ונושך את שפתיו, "קדימה!" דניס צועק,
אני פולט ייבבה וג'ייק מביט בי מלמעלה, "מצטער." הוא לוחש ומתרחק מעט, בועט בגופי לפתע ואני נאנק ומשתעל בכבידות.
"כל הכבוד חייל! קדימה, עוד אחת." הוא אומר ותופח על כתפו, "אבל אמרת-" הוא התחיל לומר אך דניס קטע אותו, "עוד אחת!!" הוא צעק עליו והכה את כתפו, הוא נאנק ומביט בי שוב, אני מרגיש כבר מותש לגמרי.
הוא שלח את רגלו לאחור ובעט בבטני פעם נוספת, אני עוצם את עיניי בחוזקה ונאנק בכאב, בטני שורפת מבפנים.
"כל הכבוד ג'ייק! אני גאה בך. סוף השבוע אתה משוחרר." דניס אמר אליו, "הֵיי זה החופש שלי השבוע הזה!" אחד החיילים אמר מאחור, "שתוק ברייס, לפחות מישהו כאן עושה את העבודה שלו."דניס מתקרב אליי ותופס בחולצתי, מרים אותי על רגליי.
אני משתעל מבעד לבד ומביט בפניו, הוא מחייך אליי ותופס את פניי, בוחן את הכתם הסגול שיצר עליהן מקודם.
"יהיה לנו כל כך הרבה כיף השבוע הזה..." הוא לחש ואני התנשפתי בכבידות, מביט בו בעיניים כועסות ורטובות מדמעות.
אני מבחין בידו הזוחלת אל גופי התחתון, הוא מעביר את ידו על איברי ואני נאנק ומביט בה, הוא אוחז בגופי בחוזקה ובוחן את גופי בעיניו, אני עוצם את עיניי בכאב וברצון עז להקיא את נשמתי ממגעו עליי.
"ילדה טובה..." הוא ליטף את ראשי ואני נרתעתי והתרחקתי מעט עם ראשי מידו, הוא לפתע תופס בשיערי בחוזקה, "אתה מבין שמעכשיו אתה תעשה כל מה שאגיד לך?" הוא אמר בכעס והביט בי, מוריד את הבד השחור מפי, אני חודר במבטי אל עיניו ויורק כמות רוק מכובדת על פניו.
הוא עוצם את עיניו ומתרחק ממני באטיות, מנגב את פניו בעזרת ידו ומביט בי בכעס, מאגרף את ידיו."קחו אותו אל החדר שלי ותקשרו אותו למיטה. הגיע הזמן לקצת משחקים."
YOU ARE READING
Seth | (boyxboy)
Actionידו אחזה בידי בחוזקה, משכה אותי החוצה לכיוון שערי בית הספר ומצאתי את עצמי נזרק לרכב שחור ומפואר. הוא התיישב לידי לפתע ופלטתי יבבה שקטה כשתפס בפניי, "אני רוצה לראות אותך מעז לזוז מכאן." הוא אמר בקשיחות וסטר לפניי בחוזקה. ---------------- לתשומת ליבם...