chapter 24

6.6K 229 28
                                    

כשהגענו אל הבית העצום שלו, סת' חנה את הרכב ויצא לכיוון הדלת שלי בצעדים מהירים.
הוא פותח את הדלת של הצד שלי ומרים אותי על כתפו, אני מתנשם בכבידות ואוחז גבו.
"חצית את הגבול בייבי בוי. ועכשיו דאדי יראה לך מה קורה כשמתעסקים איתו."
הוא אמר ואני כבר יכלתי להרגיש את צמרמורת הפחד עוברת בגבי.

הוא ירד לקומה התחתונה בביתו, הקומה שהיתה מתחת לסלון, קומת הקרקע, האיזור שמעולם לא הכניס אותי אליו.
הוא פתח דלת ברזל ענקית בצבע שחור מבריק שהיתה נעולה במנעול גדול וגס.
הדלת היתה מעוצבת במעט שורות ניטים כסופים שהקרין ממנה מראה מפחיד ומצמרר לגמרי.

קירות החדר היו בצבע שחור והיתה באמצע הקיר מיטה גדולה ויוקרתית במיוחד בצבע אדום שהיתה צמודה לו.
אני מתנשף בכבידות, המקום הזה גרם לי להצטמרר בפחד בכל רגע.
האורות היו מעט מעומעמים וזה רק גרם לאווירת החדר להיות מלחיצה יותר.
בחדר היו מגירות וארונות העסויים ממעט עץ והרבה זכוכית כך שהיה ניתן לראות מה היה בתוכם.
בתוך ארון מסוים הצלחתי לראות שהיו מונחים שוטים שחורים מעור, ואני כבר יכלתי להבין מה הוא הולך לעולל לי בחדר הזה.
שמעתי אותו פותח מגירה מסוימת ורעש של ברזלים נשמע ממנה, אלו לא היו אחרים מאשר האזיקים שהייתי אזוק אליהם לא מזמן.
שמעתי את הצחוק העמוק שלו והרגשתי אותו אוזק את רגליי, אני נכנס ללחץ מטורף. "ר-רגע ד-דאדי!" התנשמתי וניסיתי להתרומם מכתפו, הוא רק סטר לישבני בחוזקה והידק אותי אליו באחיזתו עוד יותר.
התנשמתי בכבידות וליקקתי את שפתיי, מרגיש אותו מוריד אותי מכתפו ומחזיק אותי על צד גופו.
"ידיים אליי." הוא אמר והביט בחדות אל תוך האישונים שלי, אני בולע את רוקי בפחד ובוהה בעיניו בבהלה.
"קדימה בייבי בוי. אל תכעיס את דאדי עוד יותר." הוא אמר ואחז בישבני, אני מקרב אליו את ידיי בעדינות והוא אוזק אותן באגרסיביות, אני נאנח בעדינות כשהרגשתי את האזיקים לוחצים על מפרקי הידיים שלי.

הוא זרק אותי למיטה בחוזקה וטיפס מעליי, קורע את הבגדים שלי אחד אחרי השני.
שיערו השחור התפרע והוא נושך את שפתיו, אני מרגיש צמרמורות של עונג עוברות בגופי.
הוא אחז בפניי בידו הגדולה ונשק לשפתיי באגרסיביות, אני עוצם את עיניי ומנשק אותו חזרה, מחדיר את לשוני יחד עם שלו ומתנשם בכבידות. ידיו מלטפות את גופי והוא מעביר אצבע על פתחי, אני פולט גניחה עדינה ומלקק את שפתיי, נושק לשפתיו שוב.
הוא נשך את שפתי התחתונה בחוזקה ואני פלטתי ייללה עדינה, מחבק את צווארו עם שתי ידיי האזוקות.
"דאדי...~" לחשתי, אני מרגיש את גופי משתגע. אני אוחז בגבו בשתי כפות ידיי ואני ממשיך לנשק את שפתיו, מנסה להצמיד אותו לגופי ואני מרגיש את שתי ידיו מלטפות אותי ללא הפסקה.
הוא לפתע הפך את גופי כך ששכבתי על בטני, הוא אוחז בידיי ואוזק אותי גם למבנה המיטה, אני נאנח שוב ומתחיל להכנס ללחץ. "ד-דאדי..." התנשמתי, "זה לא יעזור לך בייבי בוי." הוא סטר לישבני בחוזקה ואני פלטתי גניחה גבוהה ועדינה.

הוא התרומם מגופי ונעמד על רגליו, מתהלך ליד המיטה ובוחן את גופי בעיניו.
הוא ניגש לארון הזכוכית והוציא ממנו את השוט השחור מעור שהבחנתי בו מקודם, אני רק רוצה כבר לקבור את עצמי לפני שהסיוט הזה יפגע בישבן המסכן שלי.
הוא העביר את ידו על השוט בעדינות והביט בו, צחקוק עמוק נפלט מבין שפתיו ואני מביט בחיוך שנמתח על שפתיו ומקרין את שיניו הישרות והלבנות.
"אתה יודע בייבי.." הוא התחיל לומר, "אני מאוד לא אוהב כשאתה לא מציית להוראות שלי." הרגשתי אותו מעביר את השוט בליטוף על רגלי, "ואני די בטוח שהבהרתי לך בעבר מה הולך לקרות לך אם תעשה משהו מאחורי הגב שלי או אם תסרב לי." שמעתי שריקה באוויר והרגשתי את השוט מצליף בגבי, אני פולט צעקה גבוהה ופוער את עיניי מהכאב החד שהורגש בגבי, אני מתנשף בכבידות.

"אתה פשוט לא לומד." הוא אמר והצליף בגבי פעם נוספת בחוזקה, אני צועק בכאב ומרגיש שגופי עוד רגע נחתך לשניים.
"ד-דאדי בבקשה-" התחננתי אך הוא קטע אותי, "אתה חושב שאני משחק משחקים אה?" הוא נשך את שפתיו בכעס והצליף הפעם לישבני, זה היה הרבה יותר כואב.
"דאדי אף פעם לא משחק איתך משחקים בייבי בוי." הוא אמר בקולו העמוק והצליף לי פעם נוספת, אני מרגיש את הדמעות בעיניי ואני מנסה להתרומם.
"שמעת?" הוא אחז בעורפי וריתק אותי למיטה בחוזקה, ידו עולה לשיערי ומושכת אותו לאחור, "לא הבנתי אם שמעת." הוא אמר ואני התנשפתי בכבידות ובכאב, "כ-כן דאדי! הבנתי!" בלעתי את רוקי והמשכתי להתנשם. "מה הבנת בייבי בוי?" קולו העמוק נשמע ליד אוזני ואני הרגשתי את איברי כואב כל כך, "ש-שדאדי לא משחק משחקים!" דמעה ברחה מעיניי בעדינות.
"כל הכבוד בייבי." הוא ליטף את שיערי וכל כך אהבתי כשעשה זאת.
הוא התנשם מעט והתרומם חזרה, אני מביט בו בוחן פעם נוספת את גופי עם עיניו.
הוא פתח את רוכסן מכנסיו והביט בישבני, מוריד את מכנסיו.
אני פולט גניחה עדינה ובולע את רוקי. "ד-דאדי..." ייללתי בעדינות, מביט בו מטפס מעליי באטיות ואני מרגיש אותו מפריד את ישבני בעדינות ומעביר את לשונו בפתחי לפתע, אני פולט גניחה עדינה ומתנשם בכבידות.
"ד-דאד-די..." גנחתי בעונג כשהמשיך ללקק את פתחי ואני מבליט את ישבני יותר.
ידיו ליטפו את רגליי ושחררו את האזיקים מהם, הוא מפסק את רגליי וממשיך במעשיו.
נאנחתי בעונג והנחתי את ראשי על הכרית, אני עוצם את עיניי וגונח בעונג.
הרגשתי את שפתיו עולות בנשיקות לגבי ואני מקמר אותו ונושך את שפתיי, הוא נושק לכתפיי ואני מפנה את ראשי לכיוונו בעדינות, הוא אוחז בפניי ונושק לשפתיי באגרסביות, הוא עוצם את עיניו ונאנח לנשיקה, אני מרגיש את איברו מתחכך בין צידי ישבני.

"ד-דאדי... בבקשה."

Seth | (boyxboy)Where stories live. Discover now