chapter 18

8.6K 291 20
                                    

אני מתנשם בכבידות, מרגיש את כל גופי קופא ברגע.
אני עדיין מפחד ממנו. אני מפחד שפתאום כשאתנגד הוא יעשה את זה בכוח ויקרע אותי מבפנים.
הוא הפשיט את המכנס שלו לגמרי וחזר לנשק את צווארי, אני נרתע לפתע.
ניסיתי מעט להתרחק וקברתי את ראשי בכרית, מרגיש את כל גופי רועד מפחד.
הרגשתי את ידו מתחת לחזי והוא הרים את גופי בתנוחה של ארבע, אני מתנשם בכבידות ומרגיש את דמעותיי בעיניי ואת גרוני נחנק, מנסה להשאר בשקט.
פלטתי יבבה עדינה והרגשתי את איברו בין ישבני, הוא מתחכך בין צדדיי.
עצמתי את עיניי בחוזקה, "ד-דאד-די..." ייבבתי בבכי והתנשמתי בכבידות, הוא לפתע סיבב אותי לכיוונו, "מה יש בייבי?" הוא אמר בקול עדין ודואג, מביט בי בדאגה.
הוא קירב אותי אליו בעדינות וחיבק אותי, אני מייבב לחזו.
"אני ל-לא רוצה עכשיו, א-אני לא-" גמגמתי בבכי והדמעות לא פסקו מלרדת בעיניי. פחדתי שהוא לא יהיה מוכן להקשיב לי ויעשה בגופי כרצונו מבלי להתחשב בי.
"בייבי בוי, תרגע קטן." הוא נשק לראשי וליטף את פניי, "אני לא אכריח אותך לעולם לעשות דבר כזה." הוא ליטף את שיערי באטיות, מרגיע אותי, אני מהנהן ומלקק את שפתיי מדמעותיי המלוחות.
ידעתי שרצה את זה, ורציתי לספק אותו כל כך. לגרום לו להרגיש כל כך טוב כמו שגורם לי בכל יום מרק להביט בו.
הרגשתי את דפיקות ליבי המהירות והלחוצות נרגעות לאט לאט בין ידיו, אני קובר את ראשי יותר בחזו.
הוא מלטף את פניי ואני מסתכל עליו, בוחן כל נקודה בפניו.
"אתה מרגיש בסדר?" הוא שאל והשכיב את שנינו במיטה, מכסה את גופי השוכב מעליו ואני מניח את ראשי על חזו ומהנהן.
הוא מלטף את הזרוע שלי, מגיע לכף ידי ומשלב את אצבעותינו.
אני מרגיש את ליבי מתחמם מעט ומניח נשיקה עדינה על חזו.
הרגשתי את ידו השניה על ראשי, הוא מעביר את אצבעותיו בין שיערות ראשי, ואני עוצם את עיניי ומלטף בעדינות את גב ידו באחיזה שלנו עם אצבעותיי.
"אתה יודע שדאדי אוהב אותך, נכון בייבי בוי?" הוא שאל בקולו העמוק ואני הנהנתי, "כן דאדי." אמרתי בלחש וחיכחתי את ראשי בחזו, הוא לגמרי תופס את מקומו בלב שלי.
נשכתי את שפתיי בעדינות וליטפתי את חזו בעדינות, אני נאנח בעדינות. הבטתי בידי, אני מוריד אותה אל מתחת לשמיכה, אל הגבול הפרטי.
אני מלטף מעט את בטנו התחתונה ומוריד את ידי אל איברו, תופס בו בעדינות וסוגר את אצבעותיי סביבו, אני פולט אנחה ומרגיש אותו מעט, שומע את האנחות העמוקות הנפלטות מבין שפתיו של סת'.
ליקקתי את שפתיי והעלתי והורדתי את ידי עליו, אני נושך את שפתיי וגונח בעדינות כשהרגשתי את גודלו, הצמרמורת עוברת בגופי. הרגשתי את נשימותיו הכבדות מחזו שעלה וירד והעלתי את מבטי לעיניו, רואה אותן עצומות בעונג ואותו נושך את שפתיו.
הוא לפתע פקח את עיניו והביט בי, מלטף את פניי ונושק לשפתיי, מחדיר את לשונו לנשיקה ואני מצרף את לשוני בנוסף.
הרגשתי אותו מתרומם ואני פוקח את עיניי, שנינו עומדים זה מול זה.
"על הברכיים בייבי בוי." התנשמתי בכבידות וירדתי על ברכיי, אני מביט בו אוחז באיברו ומשפשף אותו בעדינות, בידו השניה הוא מלטף את פניי.
התנשמתי בעדינות ופי היה מעט פתוח, הוא מעביר את אגודלו על שפתיי ומחדיר אותו לפי, אני מוצץ ומלקק אותו בעדינות ושומע אותו נאנח מעליי.
אני מביט בעיניו ומסתכל עליו מניח את איברו בין שפתיי, סוטר להן בעדינות בעזרתו ואני רק רוצה יכניס אותו כבר לפה שלי.
עצמתי את עיניי בעונג ואיברי היה כבר קשה כל כך, אני מרגיש את רגליי רועדות ומניח את ידיי על רגליו בעדינות, מלטף אותם.
הוא החדיר את איברו לפי באטיות ואני לא מתנגד, מזיז עליו את ראשי קדימה ואחורה.

Seth | (boyxboy)Where stories live. Discover now