Gdy Kyuubi został wchłniety do posągu Gedo Mazo, Kasumi wróciła do swojej normalnej formy lecąc bezwładnie ku ziemi, przed upadkiem zdołał złapać ją Naruto.
Naruto:Kasumi...(próbował obudzić siostrę)
Madara:To na nic, po wydobyciu Bijuu, Jinchuriki natychmiast umiera.
Naruto:Ty draniu.
Sasuke miał już przejąć kontrolę nad posągiem, ale w ostatnim momencie przed nim pojawił się Madara i jedną z technik zwalił go z niej.
Sasuke:Co to ma znaczyć?
Madara:Jestem ci wdzięczny Sasuke za pomoc w realizacji mojego planu, ale dłużej nie jesteś mi potrzebny, teraz osiągnę w końcu to, czego chciałem od dawna, czas wdrożyć w życie plan Nieskończonego Tsukiyomi!
Madara wchłonął w siebie posąg Gedo Mazo, gdy to zrobił jego wygląd znacznie się zmienił, stał się dużo młodszy, włosy zmieniły kolor na biały i stały się dłuższe, skóra również przybrała tą barwę, na jego ciele pojawił się biały płaszcz, a za plecami 9 małych czarnych kul.
Madara:Nareszcie zdobyłem moc Mędrca Sześciu Ścieżek, czas teraz zaprowadzić porządek na tym świecie. (powiedział lecąc w kierunku księżyca)
W tym momencie na polu pojawił się Minato.
Satsuki:Yondaime-sama, co tutaj robisz?
Minato:Dowiedziałem się o zaistniałej sytuacji więc postanowiłem przybyć, mniejsza o to co się stało z Kasumi?
Gaara:Została pozbawiona Kyuubiego.
Minato:Rozumiem.
Minato zaczął podchodzić do swojej córki składając jakąś pieczęć, po czym przyłożył dłoń do miejsca w którym miała pieczęć.
Naruto:Co ty robisz?
Minato:Nie martw się Naruto, przekazuje jej drugą połowę chakry Kyuubiego.
Naruto:Chwila co, chcesz powiedzieć że to może ją ocalić?
Minato:Zgadza się.
Naruto:Ale jeśli to zrobisz, zginiesz.
Minato:Wiem, posłuchaj Naruto zdaje sobie sprawę że w dniu w którym się narodziłeś próbowałem cię zabić, jednak nie myślałem wtedy trzeźwo, czułem jakby ktoś mi to rozkazał, czułem jakąś mroczną aurę w sobie.
Naruto:Chesz powiedzieć, że ktoś wykorzystał moment twojej słabości, by móc cię kontrolować?
Minato:Zgadza się, gdy się zorientowałem zobaczyłem jakiś dziwny hologram przed sobą, obawiam się że ta osoba może w przyszłości ponownie zaatakować.
Naruto:Rozumiem.
Minato:Wiem że to co zrobiłem jest niewybaczalne, ale przynajmniej na koniec zrobię coś dobrego, chciałbym byś wiedział to co Ci powiedziałem, i nie ważne co o mnie pomyślisz zawsze będziesz moim synem, z którego jestem dumny. (powiedział zanim jego powieki się zamknęły a ciało runęło bezwładnie na ziemie)
Naruto:Dziękuję, Ojcze. (powiedział z małymi łzami w oczach)
W tym momencie Kasumi zaczęła się budzić.
Naruto:Kasumi!
Kasumi:Onii-chan co się stało?
Naruto:Naruto, byłaś jedną nogą w grobie, ale Ojciec się pojawił i przekazał tobie drugą połówkę chakry Kyuubiego.
Kasumi:Tousan to zrobił? To znaczy że on...
Naruto:Nie ma na to czasu, musimy powstrzymać Madare przed jego planem.
Kasumi:Jasne.
Nagle z ziemii wyrosło ogromne drzewo, tym czasem Madara znajdował się na przeciw księżyca, zdjął swój białą skorupę z czoła otwierając trzecie oko, którym był czerwony Rinnen-Sharingan, po otwarciu go na księżycu pojawiło się jego odbicie, Naruto spostrzegając to stworzył wokół siebie i Kasumi barierę z chakry, chwilę później wszyscy wpadli w iluzje, zaczęli być uwięzieni w kokonach przyłączonymi do wielkiego drzewa, jedynymi wolnymi byli Naruto, Sasuke oraz Kasumi.
Kasumi:Onii-chan co się tutaj stało?
Sasuke:Zdaje się że Madarze się powiodło, wszyscy ludzie uwięzieni są w genjutsu.
Kasumi:Dlaczego na was to nie to podziałało?
Naruto:Ja i Sasuke posiadamy boską chakre samego Mędrca Sześciu Ścieżek, pewnie dlatego jesteśmy odporni na tą technikę. Sasuke, możemy mieć różne poglądy na pewne rzeczy ale będziemy musieli współpracować by pokonać Madare, potem rozwiążemy sprawę między nami.
Sasuke:Nie chętnie się z tobą zgodzę, jeśli pozwolimy Madarze na zwycięstwo to oznacza koniec naszego świata.
Ashura:Naruto, czas byś uwolnił swoją pełną moc.
Naruto:Ashura, to znaczy że nadszedł ten moment?
Ashura:Dokładnie.
Naruto:W porządku.
Blondyn zamknął oczy i zaczął uwalniać swoją uśpioną moc, po chwili w miejscu w którym stał pojawił się ogromny słup światła, włosy Naruto stanęły do do góry zmieniając kolor na srebrny, źrenice przybrały również tą barwę wokół oczu pojawiły się czerwone otoczki, na jego ciele pojawił się biały płaszcz z symbolem sześciu ścieżek na plecach, za nimi tak jak w przypadku Madary pojawiło się dziewięć czarnych kul, wokół ciała pojawiły sie również wyładowania elektryczne.
Kasumi:To jest prawdziwa moc Naruto, niesamowite.
I tak powoli zbliżamy się do końca.
CZYTASZ
Pustelnik Naruto
FanfictionW dniu narodzin Naruto, jego matka Kushina umiera, Minato obwiniając swojego syna o to postanawia go zabić, w porę zostaje jednak uratowany przez Jiraye, który zabiera go w podróż.