Rozdział: 40

243 20 0
                                    

F.Naruto:Co zrobiłeś z moim ciałem?

Xorin:Pozbyłem się i naprawiłem że nie będzie stanowić więcej problemu.

Satsuki:C...co, nie...Naruto-kun.

Future Naruto zniknął w błysku i po sekundzie wrócił z poważnie rannym Naruto.

F.Naruto:Nie postarałeś się, mogłeś chociaż ukryć ciało w innym miejscu , Satsuki-chan zajmij się moją młodszą wersją.

Satsuki kiwnęła głową i razem z Tsunade udali się na bok by zacząć leczyć blondyna, w tym czasie Naruto z przyszłości uwolnił swoją pełną moc, Satsuki wystrzelił z Susanno strzałę, Naruto wyrzucił kilka Rasenganów, Xorin uśmiechnął się unikając ataków wybijając się w powietrze, nim demon się zorientował za nim pojawiła się Kasumi z Rasenganem w dłoni, Xorin się uśmiechnął i owinął ogonem jej rękę zaczynając ją wycinać.

Xorin:Naprawdę sądzisz że to się uda.

Xorin wyrzucił Kasumi i wystrzelił kule energii która eksplodowała powalając ją na ziemię, Sasuke i Future Naruto pojawili się z obu stron próbując go zaatakować, ten chwycił ich pięści.

Sasuke:Cholera.

F.Naruto:Jest silniejszy niż wcześniej.

Xorin:Wy śmiertelnicy nigdy nie zdołacie pokonać mnie. (powiedział powalając ich na ziemię)

Xorin stworzył przed sobą kilkanaście kul błyskawicy, z których wystrzelił kilkanaście łańcuchów elektrycznych, niszcząc wszystko w pobliżu kilkunastu kilometrów.
Sasuke i Kasumi która była w swojej normalnej formie próbowali wstać, ale ból im to uniemożliwiał, jedynym który nadal trzymał się na nogach był Future Naruto, blondyn rzucił się do ataku na demona, ten się tylko uśmiechnął i blokował ręką każdy jego cios, w pewnym momencie chwycił jego pięść i zaczął ją wycinać, Naruto z przyszłości chrząknał z bólu i próbował się wyrwać, ale uścisk Xorina był jak że stali, nie mając innego wyboru stworzył w drugiej ręce Rasengana o uderzył w demona tworząc wybuch, wykorzystał ten moment by odskoczyć.

F.Naruto:Cholera, nawet w tym stanie nie jestem w stanie nic zdziałać.

Xorin w ułamku sekundy pojawił się przed Naruto i przyłożył kule chakry do jego brzucha powalając blondyna na ziemię, następnie stworzył kilkanaście senbon z chakry rzucając je w stronę przeciwnika, igły wbiły się wokół Uzumakiego, z każdą chwilą coraz jaśniej świeciły aż w końcu eksplodowały.

Xorin:Nic, ani nikt mnie już nie powstrzyma.

Naruto wybił się w powietrze pojawiając się za Xorinem w ręce miał stworzonego Raseshurikena.

F.Naruto:Bierz to! (powiedział wyrzucając technikę)

Xorin uśmiechnął się wystawiając rękę w stronę Shurikena powodując  że się zatrzymał

F.Naruto:"Zatrzymał mój Raseshuriken jakby był niczym?"

Demon odrzucił technikę w stronę jego twórcy, Naruto uchylił się przed nią, sekundę później Xorin pojawił się przed nim chwytając go za głowę i wbijając nim w Górę Hokage, następnie wypuścił z ust kule chakry która całkowicie zniszczyła górę, Future Naruto był ledwo przytomny, forma części ubioru była całkiem zdarta, na jego ciele pojawiło się mnóstwo ran oraz śladów krwii.

Xorin:To wszystko na co cię stać?

Tym czasem w innym miejscu, teraźniejszy Naruto zaczął odzyskiwać przytomność, lecz  jego ciało otoczyła fioletową aura, na prawej połowie ciała pojawiły się tego samego koloru znaki, chwilę później prawa ręką zaczęła zmieniać kolor  na szary przypominając łapę demona, prawa część twarzy również również stała  się szara, źrenica zmieniła kolor na fioletową, ucho stało się bardziej spiczaste.

Pustelnik Naruto Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz