1.Bölüm-Lunapark

306 47 8
                                    

1 ay önce...

"İyi ki doğdun Rüyaa!"

Erim'in parkın ortasında bağırmasıyla utanarak etrafıma baktım. Birkaç insanın bize baktığını görünce sahte sinirimle Erim'e bağırdım.

"Ya Erim! Kes şunu. Herkes bize bakıyor."

Bunun üzerine o da gülerek tekrar bağırınca Ceyda, Can ve Burak da gülmeye başlamışlardı.

"İyi ki doğdun Rüyaa! Happy birthday to youu!"

Hepsi kahkaha atmaya başlayınca iyice utanmıştım. Insanların yüzleri yavaş yavaş bize dönmeye başlamıştı.

"Ya Erim!"

Ben de gülmeye başladığımda Erim'in bizimkilere olan kaş göz işaretini gördüm.

Ne yapacaklarını anladığımda hemen atılmıştım ama tabiki de çok geçti. Hep bir ağızdan bağıracaklardı. Yanaklarının utanmaktan kıpkırmızı oĺduğuna emindim. Zaten gıcıklar böyle şeylerden utandığımı bildikleri için yapıyorlardı.

"Ya yapmayın ya." Erim beni dinlemeyip geri sayım yaptığında hepsi birden söylemeye başladı.

"3...2...1"

"Happy birthday Rüyaa! Happy birthday Rüyaa! Happy birthday, happy birthday, happy birthday Rüyaa!"

Gıcıklar ya. İngilizcem çok berbat olduğu için bilerek ingilizce söylüyorlardı. Parktaki insanların hepsinin bize baktığını gördüğümde daha fazla dayanamadım. Utancımdan ölcem burda yahu! Dikkat çekmek isteyeceğim son şey. Ama arkadaşlarımın bu özel günde bana böyle değerli hissettirmeleri çok güzeldi.

Bu sanki sinirlenmişim gibi yapmayın falan demem tabiki işin tuzu biberiydi. Ama gerçekten çok utandım ya.

"Ya arkadaşlar tamam. Çok teşekkür ederim. Nolur artık susun. Herkes bize bakıyor."

Erim tabikide tezcanlımız olarak herkesden önce lafa atlamıştı.

"Aa olur mu hiç öyle şey. Bugün biricik Rüyamızın doğum günü. Sesiz kalmak bize yakışmaz. Asıl herkes duysun."

Burdan sonrasını bağırarak söylemişti.

"Hey millet! Duyduk duymadık demeyin!Bizim kardeşimizin doğum günü bugün. Hem sadece doğum günü değil, hayalindeki üniversiteyi kazandı bugün o. İngilizcesi kötü olduğu için şarkınızı anlamamış olabilir ama olsun."

"Erim ya."

Herkes kahkaha atarken ben onlara en içten gülümsememi yolluyordum

"Asıl siz iyi ki varsınız ya. Gerçekten sizi çok seviyorum ben. İyi ki varsınız be."

Gözlerim dolarken "Kardeş kucaklaşması." Dedim.

Hepimiz birbirimize grup halinde sarıldık.

"Beni hiç bırakmayın olur mu? Ben sizsiz naparım."

Her konuda olduğu gibi bu konuyu da dalgaya alarak konuşmuştu Burak.

"Tabi canım oldu. Gece yatarken de sütünü içiririm artık."

Hepimiz onun bu boş esprisine gülerken aklıma gelen fikirle ortaya atıldım.

"Lunaparka gidelim mi ya?"

Ceyda bu fikrime ilk cevap veren olmuştu.

"Aynen ya. Valla gondola bineriz çok eğlenceli olur. En arka benim ona göre."

Can ondan sonra cevap vermişti.

"Hakikaten, uzun zamandır gitmiyorduk. Güzel olur. Gidelim. Hem doğum günü kızının isteği geri çevrilir mi?"

EFDALYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin