Bölüm 14

9.1K 594 128
                                    

Sabır insanların sahip olması geren en önemli duyguydu. Bir insan sabır duygusundan yoksun ise çok şey kaybederdi. Fazla şey kazanamazdı.

Hayat birçok defa sabrımızı sınar hadsiz insanlar birçok defa sabrımızla oynardı. Önünü ardını düşünmeden yaptıkları şeylerin neye sebep olacağını bilmeden hadleri olmayan şeyler yaparlardı.

Bu hayatta tahammülümün olmadığı insan tiplerinden biri de hadsiz insanlardı. Planlarımızı bozmakta üzerlerine kimseyi tanımıyordum şuan. Ne demek kişisel sekreteri olmak?

Telefonumu çıkartıp altta yazan numarayı çevirdim hemen. Kısa bir çalışın ardından açılan telefonda konuşanın susmasını bekledim.

"Ah güzel Kenina bu kadar çabuk aramanı beklemiyordum."

"Bay Sşenkort sözleşmeyi inceliyorum şuan ve..."

"Öyle mi kaçıncı maddesinde sorun yaşadınız Bayan McCarty"

Alaylı sesi ile derin bir nefes alıp tüm sakinliğimi üzerime giyindim. Arkamdaki koltuğa oturup bakışlarımı yerleştirdikleri gizli kameraya çevirdim ve soğuk bir şekilde konuştum.

"Ben sizin korumanız olmak için başvurdum. Ayakçılığınızı yapmak için değil."

"Kişisel sekreter ayakçı değildir güzel Kenina. Bana her yerde yakın olmanı sağlayacak bir statü verdim sana."

"Ah çok üzgünüm bana böyle bir statü verdiğinizi fark edemedim bayım. Siz benimle dalga mı geçiyorsunuz."

Sanki her yerde ona yakın olmak gibi bir isteğim varmış gibi konuşuyordu. Yahu adamı hayatımda ilk defa bugün görmüşüm neyden bahsediyor acaba.

"Sanırım daha birinci madde de takılmışsınız Bayan McCarty?"

Soru sorar gibi kurduğu cümle daha çok işkillenmeme sebep olmuştu. Kesin hoşuma gitmeyecek bir sürü madde bulunuyordu. Telefonu kapatmadan altındaki maddeleri de okumaya başladığımda istemsiz bir kahkaha çıktı dudaklarımdan.

Geldiği gibi kaybolan bu kahkaham yerini buz tutmuş bir ifadeye ve mahşer yeri gibi soğuk bir sese bıraktı.

"Güldük eğlendik şimdi asıl sözleşmeyi görebilir miyim Bay Sşenkort."

"Benim şartlarım onlar Güzel Kenina."

Yüzüme kapatılan telefon ile sinir harbinin eşiğine gelmiştim. Derin bir nefes alıp sakinliğimi kaybetmeden yatağıma geri döndüm ve başımı yastığa koyduğum gibi kendimi uykunun kollarına teslim ettim.

Aradan geçen bir haftanın sonunda sözleşmede bazı değişikler yaptırarak imzalamıştım. Kızılın gelişine bir pürüz oluşsun istemiyordum ama ilginç bir şekilde yolumuza farkında olmadan taş koyuyorlardı.

Hazırladığım valizi alarak evden çıktım. Karşı dairenin kapısını çalıp açılmasını beklerken olmam gerektiğinden kat kat daha sakin ve umursamazdım. Kapı açıldığında sıcak olduğunu ümit ettiğim bir tebessüm yayıldı yüzüme.

"Bayan Olivya yokluğumda çiçeklerime bakacağınız için teşekkür ederim."

"Ah tatlım hiç önemli değil. Sen keyfine bak lütfen."

Anahtarı yaşlı kadına verdikten sonra ağırca merdivenleri inip dışarı çıkmıştım. Kapıda beni karşılayan siyah filmli siyah arabaya baygın bir bakış attım.

Sıradan bir koruma pardon özel koruması ve kişisel asistanı için bu kadar zahmete girilmesi içten içe huzursuz ediyordu beni.

Elimdeki bavulu alan şoför önce kapımı açmış ardından bavulu bagaja koyup şoför koltuğuna geçmişti. Dikiz aynasından bana kısa bir bakıl atıp arabayı çalıştırdığın belimdeki silahı çıkartıp elime aldım.

Güçlü Kadınlar Serisi 2; HAYALETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin