ORMANTİK ÖKÜZÜM

1.4K 31 2
                                    

ÖYKÜ KIZILAY

  23 yaşında,mimarlık okudu,aslen Ankaralı İzmir'e üniversite için geldi ve çocukluk arkadaşı Hazal ile aynı bölümü okuyarak İzmir de ünlü bir holdinge iş başvurusuna gidecekler. Öykü biraz sert ve ağzı bozuk kızdır ama küfürü çok sinirlenmediği sürece etmez.

HAZAL AKTAŞ

  23 yaşında,mimarlık okudu,aslen Rizeli İzmir'e üniversite için geldi ve çocukluk arkadaşı Öykü ile aynı bölümü okuyarak İzmir de ünlü bir holdinge iş başvurusuna gidecekler. Hazal eğlenceli,kibar,asabi bir kızdır. Bir abisi var. Üniversiteden beri Öykü ile kiraladıkları evde kalıyorlar.

KAAN ASLAN

  24 yaşında babasından kendine miras kalan holdingi yönetiyor . Anne ve babasını daha o 5 yaşındayken trafik kazasında  kaybetti. Kendi ayakları üzerinde durana kadar amcası Hakan Aslan 'ın yanında kaldı. Az buçuk yalnızca Emir'in yanındayken onu sinir etmek için çocukça davranır ama sert bir erkek. Bir abisi var ismi Buğra. Amcasına yük olmamak için 10 yaşında evden kaçtı. 27 yaşında. Şuan her yerde aranan bir mafya.

EMİR ASLAN

24 yaşında babasının İzmir deki holdingini yönetiyor. Annesini kanserden kaybetti. Babası Amerika daki holdingi yönetiyor. Bir kız kardeşi var. İsmi Efsa . Annesinin ölümünden sonra İngiltere'ye gitti. Emir sert bir erkek. Kaan'ın amcasının oğlu. Kaan ile birlikte büyüdükleri için kardeş sayılırlar.

ORMANTİK ÖKÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin