23. BÖLÜM

371 18 0
                                    


ÖYKÜ

Hazal gittikten sonra duş aldım. Siyah tayt ve beyaz salaş t-shirtümü giydim. Saçımı da ev topuzu yaptım. Cips ve kolamı alıp salona geçtim. Korku filmi açarak izlemeye başladım.

*****-

Film çok heyecanlı. Kahretsin elektirikler kesildi. Benim karanlık fobim var. Telefonumun fenerini açtım. Korkudan titremeye başladım. Telefondan Pınar'ı aradım. Çaldı... Çaldı açtı. Onun cevap vermesini beklemeden konuştum.

"Pınar elektirikler kesildi. Hemen gel. Kalbime inecek."dedim ve kapattım. Bacaklarımı kendime çekerek oturdum.

******

Yaklaşık 5 dk oldu. Kapı çalıyor. Pınar geldiği için kapıyı açtım gelen Kaan'dı.

"Neden geldin?"diye sordum.

"Beni aradın bende geldim."dedi Kaan. Kahretsin! Ben Pınar yerine Pazartesini aramışım.

"Sana gerek yok."dedim ama hala elektirikler yok. Ayy kalbime inecek. Tam bu sırada evde bir şeyin yere düşme sesi geldi.

"S*ktir. Cinler geldi."dedim ve Kaan'ın araksına saklandım.

"Bir daha küfretmeyeceksin. Sen burada dur ben ne olduğuna bakıp gelicem."dedi ve içeriye girdi. Tam bu sırada elektirikler geldi. Koşarak içeriye girdim.

"Balkondaki boş saksı düşmüş."dedi Kaan. Salona geçti ve koltuğa yayıldı.

"Çay yaparsın artık."dedi. Mutfağa gittim ve çay yaptım. Çaylarımızı aldım ve salona geçtim. Filme kaldığım yerden devam ettim. Bardağımdaki çay bittiği için mutfağa gittim. Çayımı doldururken ensemde bir nefes hissettim. Kim olduğuna bakmak için arkamı tezgaha döndüm ve 1 adet Kaan ile karşılaştım.

"Bir şey mi istiyorsun?"diye sordum. Kaan cevap vermeden gözlerime bakıyordu.

"Peki ne istiyorsan kendin al."dedim ve kenardan geçecekken kollarını tezgâha yasladı ve yolu kapattı.

"Kaan ne-"devamını söyleyemedim çünkü Kaan dudaklarıma yapıştı. Her ne kadar itmeyi denesemde bu öküzü santim kıpırdatamadım. En sonunda erkekliğine tekme attım ve o yerde kıvranırken bardağımı alarak salona geçtim. Allah'ım kalbim yanlış yere kan pompalıyor. Yanaklarım yanmaya başladı. 5 dk sonra Kaan yanıma geldi ve:

"Öykü üçüncüsü olmasın. Bu sefer de ucuz atlatın."dedi Kaan.

"Ben bir şey yapmadım ki!"dedim. Kahkaha atmamak için dudağımı ısırdım.

"Öykü az önce yaşananların tekrar yaşanmasını istemiyorsan dudağını ısırmaktan vaz geç."dediğinde utancımdan yerin dibine girdim. Kaan p*ç smile yaparak yanıma oturdu. Film izlerkenn ona ne söyleyeceğimi düşündüm.

"Öykü ben yarın Antalya'ya dönüyorum. Masamın üzerinde kırmızı dosya var. Onu Emir'e imzalat."dedi. Antalya mı?

"Geri döneceksin değil mi?"diye sordum.

"Hayır."dedi kesin bir dille. Kendimden beklenmeyecek bir hareket yaptım ve Kaan'a sarıldım.

"Gitme."dedim. Kaan benden bu hareketi beklemiyor olmalı ki ilk başta bedeni kaskatı kesildi sonra ellerini belime yerleştirdi ve:

"Seni bırakmam."dedi. Başımı göğsüne yasladım ve film izlemeye kaldığımız yeden devam ettik.

********

ORMANTİK ÖKÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin