HAZALGezimiz bitmişti. Arabamıza doğru ilelerken çiçek satan bir abla vardı.
"Emir bana çiçek alır mısın?"diye sordum. Ben söylemesem almayacak.
''Tmm.'dedi ve çiçek satan ablanın yanına geldik. Emir bana bir demet kırmızı gül aldı.
"El falınada bakalım mı güzel kızım?"diye sordu çiçek satan abla.
"Tmm."dedim ve elimi kadına uzattım.
"Böyle şeylere inanıyorum deme."dedi Emir. Onu takmayarak ablayı dinlemeye başladım.
"Bak burada renkli gözlü, siyah saçlı, sert bir erkek var. Hemde seninle evli."dedi abla. Emir'den bahsediyordu.
"Bunda ne var? Dışardan bakalınca evli olduğumuz ayan beyan ortada."dedi Emir.
"Burada bir beşik var."dedi abla. Emir hemen elime yaklaştı.
''Kimin? Yani beşik kimin?"diye sordu Emir heyecanla.
"Yani tam göremiyorum."dedi abla. Emir hemen cüzdanından 200 TL çıkardı ve verdi.
"Bak şimdi netleşti. Ay bu beşikteki bebek sizin. "Dedi abla.
"Cinsiyeti ne?"diye sordum.
"Orasını Allah bilir. Mutluluklar dilerim. Umarım bebeğinizi tez vakitte kucağınıza alırsınız.'dedi abla.
"Teşekkür ederiz."dedim ve arabamıza bindik.
"Lan kadını görüdün çocuğumuzun olacağını söyledi ama cinsiyetini söylemedi."dedi Emir.
"Bence kız."dedi Emir.
"Efendim?"diye sordum.
"Bence ilk çocuğumuz kız."dedi Emir.
"Bence erkek olur."dedim.
"Kaç tane olsun istersin?"diye arsız bir soru sordu Emir.
"Offf Emir."dedim.
"Merak ettim."dedi.
"İki yeterli."dedim.
"Sen ne dediginin farkında mısın? Ben futbol takımı kurucam."dedi Emir. Bu söylediği kızarmama sebep oldu.
"Ben bir Öykü'yü arayayım."dedim ve konuyu değiştirmeye çalıştım. Öykü'yü aradım. Çaldı...çaldı...çaldı ve sonunda açtı.
Öykü =-- Hazal =+
-- Cinsiyeti ne?
+ Neyden bahsediyon sen?
-- Ben bugün sizi aramadım ki bana yiğen yapın.
+ Allah sizi bana sayıyla mı veriyo?
-- Uff! Tmm neyse. Ne yapıyorsunuz? Pardon bu yanlıs soru oldu. Knk Bence sen bana sor ben söyleyeyim.
+ Evde misin? Ne yapıyorsun? Yalnız mısın?
-- Evet evdeyim. Film izliycez mısır parlatıyorum. Yalnız değilim Kaan yanımda.
+ Kaan mı?
--Evet biz barıştık.
+Ne zmn?
-- Knk detayları sen tatilden dönünce anlatırım. Şimdi bana yiğen yapın. Enişteme slm söyle. Dedi ve kapattı.
'Öykü de benimle aynı fikirde._dedi Emir sırıtarak. En sonunda otele vardık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORMANTİK ÖKÜZÜM
RomanceHazal ve Öykü çocukluk arkadaşı. Üniversiteyi İzmir de okudular. Aynı bölümden mevzunlar -mimarlık-. Aslan Holdingte iki arkadaş çalışmaya başlarlar. Hazal telefonu ile meşgulken birine çarpar... Öykü öğle yemeği için holdingin otoparkında...