★60.BÖLÜM

225 7 0
                                    


Medya da Öykü'nün bulduğu köpek Arex var.

ÖYKÜ

    Arabada halâ nereye gideceğimi bilmeden ilerliyordum. Birden önüme pitbul cinsi köpek çıktı. Frene bastım. Neyseki köpeğe çarpmadım. Arabamdan inip köpeğe birşey oldu mu diye bakmaya gittim. Köpeğin ağzı kapalıydı. Boynundaki tasmada ismi yazıyordu. Köpeğin ismi Arex. Tasması olduğuna göre sahibide vardır ve eğitimli bir köpektir illaki.

"Gel bakalım senin sahibini bulabilecek miyiz?"diye sordum. Köpeğin tasmasından tuttum ve yakınlardaki bütün evlere sahibinin kim olduğunu sordum.

********-

   Neredeyse akşam oldu. Arex'i ne yapacağıma karar veremedim ve eve götürmeye karar verdim. Arabanın arka koltuğuna onu koydum. Sürücü koltuğunda kendi yerimi aldım. Önce köpeğe gerekli olan tüm eşyaları aldım. Eve geldiğimizde. Arex'in patilerini sildim ve eve girdik. Ağzını açsam saldırır mı? Neyse birazdan açarım. Önce kendime yemek yapmalıyım. Patates ve köfte yaptım kendime. Arex'e mama almayı unuttum. Saate baktığımda 8‛e geliyorfu. Marketler kapanmıştır. Tavuk mu kızartsam? Evet ya tavuk kızartayım. Arex'inde tavuklarını kızarttıktan sonra kendime masa hazırladım. Tam Arex'in ağzını açacakken zil çaldı. Kapıyı açtığımda karşımda küçük bir bavulla Kaan duruyordu.

   İçeriye girdi. Üst kata çıktı. 10 dk sonra Kaan eşorfmanlarıyla aşağıya indi. Mutfağa geldiğinde Arex'i gördü. Başta biraz şaşırdı ama sonra yanına gidip ağzındaki şeyi çikarıp sevmeye başladı. Kaan'a da tabak hazırladıktan sonra Arex'in de tavuklarını verdim.

"Sanırım beni beklemiyordun?"diye sordu Kaan.

"Sabahki halinden sonra bara gidersin diye düşündüm. Sen olmasan oranın fahişeleri nasıl para kazanıcak?"diye sordum. Evet orada o kadar içtikten sonra ne oluyo? Fahişenin biri yaklaşıyor. Gerisi sen sağ ben selamet.

"Öykü sen ne saçmaladığının farkında mısın? Öykü ben seni severken nasıl başka bir kıza dokunmamı düşünebilirsin? Ben sensiz geçirdiğim o iki hafta da bile barda içtim hatta çok içtim ama kimseye dokunmadım. Kime anlatıyorsam?"dedi ve mutfaktan çıktı. Daha fazla dayanamadım ve göz yaşlarımı serbest bıraktım. Bacağımdaki sıcaklık hissiyle irkildim. Sıcaklık Arex'in kafasıymış. Masayı topladım ve Arex'i de alıp odama çıktım. Pijamalarımı giyerek kendimi yatağıma attim. Arex yatağıma çıktı ve ayaklarımın yanında uyudu. Bende daha fazla dayanamayıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.

HAZAL

   Sabah uyandığımda Emir yanımda yoktu. Aramaya karar verdim. Çaldı...çaldı...açtı.

Emir =--    Hazal =+

+Emir neredesin?

-- ....spor salonundayım.

+ Konum at geliyorum.

-- Güzelim gelmene gerek yok.

+ Emir konum at. Dedim ve telefonu kapatıp banyoya gittim. Rutin işlerimi halledip dolaptan tayt ve v yaka t-shirt çıkardım. Emir konumu atınca arabama bindim ve spor salonuna sürdüm. Orada şimdi bir sürü sürtük vardır.

*******

   Spor salonuna geldiğimde aval aval etrafa bakınırken şınav çerken Emir'i ve ona bakan iki sürtük gördüm. Sürtüklerin arkalarına gittim sessizce. Biri sürekli Emir'e bakıyordu. Sürtük 1:

"Şu çocuk acaba burada yeni mi?"diye sordu Emir'i göstererek.

"Yenidir. Daha önce görmedim buralarda."dedi sürtük 2. Hemen alyansımın ve tek taşımın olduğu elimi araya sokup:

"Evet yeni kendisi kocam olur."dedim ve yüzüklerin olduğu elimi ikisininde gözüne soktum. Kızların yüzleri asılırken ben neşeyle Emir'in yanına gittim. Yanağına bir öpücük kondurduktan sonra kulağına fısıldadım:

"Emir senin yüzünden acayip davranmaya başladım kalk gidiyoruz."dedim. Emir kalktı.

"Güzelim bir duş alsam-"

"Hayır alamazsın. Evinde al."dedim. Emir elimi tuttu. Emirle sürtüklerin olduğu yerden geçerken birleştirdiğimiz ellerimizi havaya kaldırdım. Spor salonundan çıktığımızdan Emir kahkaha atmaya başladı.

"Emir gülme. Ya Emir gülme hepsi senin yüzünden. Ben geldigimde o sürtükler seni kesiyordu."dedim.

"Gerçekten mi? Kesmek nasıl oluyor?"diye sordu ve gülmeye başladı.

"Emir kesmek şöule oluyor. Cnm 1 dk bekle."dedim ve arabamın torpidosundan lâzım olur diye sakladığım- makasımı çıkardım ve Emir'e doğrulttum.

"Beni mi kesicen?"diye sordu.

"Hayır ben o kızlardan daha güzel kesebiliyor muyum ona bakıcaz aşkım. "Dedim ve Emir'e iki adım attım. Emir nasıl yaptığını anlamadan hemen elimden makası aldı.

"Hadi evimize gidelim. Ben duş alayım sen de kocana kahvaltı hazırla."dedi ve yanağımdan öptü. Ayy, ben buna kıyamam. Arabalarımıza bindik. Emir'e mesaj attım.

Kime: Odunummm
Yarışa var mısın?

Kimden: Odunummm
Hayır desem anlamayacaksın dimi?

Kime : Odunummm
Evet cnm .O:-)

     Yazdım ve gaza yüklendim.

*****

"Böyle birşey var mı ya?"diye sordum. Çünkü aynı anda geldik.

"Var güzelim."dedi Emir. Yenilgiyi kabul ettim ve kahvaltı hazırladım. Emir de gelince kahvaltımızı yaptık. Kahvaltının sonunda masayı topladım ve Emir'in yanına salona gittim.

"Güzelim film izleyelim mi?"diye sordu.

"Olur."dedim. Film konusunda Emir'in istediği gibi bir korku filmi izlemeye başladık.

Nasıl buldunuz? Yorum ve votelerinizi bekliyioruz.
Mutlu kalmanız dileğiyle...
Keyifli okumalar...

ORMANTİK ÖKÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin