HAZALEve geldiğimizde Öykü ile üzerimizi değiştirip giyindik. Mutfağa gittik ve yemek yaptık. Abimler gelince sohbet ederek yemek yedik. Sonra masayı topladık ve bulaşıkları makineye dizdikten sonra konsere hazırlanmak için odalarımıza ayrıldık. Kısa bir duş aldım ardından dolabımın karşısına geçtim ve ne giysem diye düşünmeye başladım. Yırtık, siyah dar pantolonum, siyah büstiyer, deri ceket, beyaz nike, siyah ruj ve saçlarımı da iki tane topuz yaptım. Telefonumu aldım ve aşağıya indim. Abim ve Mete somurtuyordu. Öykü de gelince abimleri sürükleyerek evden çıkardık. Ben abimin, Öykü Mete'nin arabasına bindi.
"Abi somurtup durma."dedim.
"Rezil olucaz Hazal. benim gibi birinin böyle kardeşi. Artık sen doğmadan önce ne günah işledimse."dedi abim. Bu onun her zmnki sözleri olduğu için fazla aldırmadım ama altta da kalmamalıyım.
"Hayır abi bence sen hastanede karıştın."dediğimde abim sustu. Zafer gülümsememi yüzüme takındım. Konser yeri 15 dklık yoldu ve abim konuşmayı hiç sevmediği için bu yol bir asır gibi olacaktı. Arabanın radyosuna uzandım ve rastgele yabancı bir şarkıda durdum. Müziğin sesini de açınca abim hemen müziği kapattı.
"Benim arabam müzik falan açamazsın."dedi. İnat değil mi? Ben de telefonumu ve kulaklığımı çıkardım ve müzik açtım. Abim bana sinirli bir şekilde bakıyordu. Başımı önüme eğdim ve 'Seni Takmıyorum' gülüşü yaptım. Abim sinirden kudururken ben sadece eğleniyordum.
Abimle her zmn kavga ediyoruz ama abim beni seviyor ve kıskanıyor( hem cinslerinden). Abim Adana'da tim komutanı,25 yaşında ve sanırım evde kaldı çünkü halâ evlendiremedik.
*******
Konser alanına geldik. Arabadan indiğimizde Öykü ile kol kola girdik ve yerimizi aldık. Abim ve Mete sürekli somurtuyortlardı. Öykü ile onları aldırmamaya çalışıyorduk. Konser yerine 10 dk erken gelmiştik.
"Öykü bir yere ayrılmayın biz konser bitene kafar arabada oturucaz."dedi Mete Öykü'ye. Biz onaylar anlamda başımızı salladık. Bu sırada Öykü koluma vurdu.
"Ne vuruyorsun?"diye çemkirdim.
"Kaan ve Emir burada."dedi. Öykü'nün baktığı yere bakınca Kaan ve Emir bize doğru geliyorlardı.
ÖYKÜ
Normalde Mete ile yolculuk yapmak daha güzel olurdu. Ama beyefendi konsere geldiği için somurtuyordu."Mete somurtma."dedim.
"Lan erkek adamın konserder ne işi var?"diye sordu.
"Mete benim için bir kereliğinede olsa katlanamaz mısın?"diye sordum.
"Senin için herşeyi yaparım."dedi. Sohbeti devam ettirmem lazım.
"Eee! Anlat bakalım yenge var mı?"diye sordum. Birkaç saniye gözlerimin içine baktı sonra başını yola çevirdi.
"Biri var ama onu sevdiğimi bilmiyor."dedi. "Sen de biri var mı?"diye sordu.
"Ay! Beni kim alsın? Benim ağzım bozuk, gevezeyim, kıskancım"dedim.
"Ama bunlar sana yakışıyor."dedi Mete.
"Teşekkürler yakışıklım."dedim. Bu sırada gelmiştik. Arabadan indiğimde hemen Hazal'ın yanına gittim. Hazal ile kol kola girdik ve yerimizi aldık. Mete ve Yavuz Abi arabada bizi bekleyeceklerini söyledi. Onlar gittikten sonra biraz sağa sola bakındım. Konserin başlamasına 15 dk kaldı. Bu sırada gözüme Emir ve Kaan takıldı. Hemen Hazal'ı dürttüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORMANTİK ÖKÜZÜM
RomansaHazal ve Öykü çocukluk arkadaşı. Üniversiteyi İzmir de okudular. Aynı bölümden mevzunlar -mimarlık-. Aslan Holdingte iki arkadaş çalışmaya başlarlar. Hazal telefonu ile meşgulken birine çarpar... Öykü öğle yemeği için holdingin otoparkında...