64. BÖLÜM

186 9 0
                                    

HAZAL

Odalarımıza yerleştikten sonra Öykü'nün odasına gittim. Kapıya vurdum. Öykü hemen beni içeriye çekti.

"Hemen planını anlatıyorsun laz gülü."dedi.

"Knk şöyle yapıyoruz. Tatil. Onlarla karşılaşana kadar tatil yapıcaz."dedim.

"Tmm knk sonradan Kaan'ın kükremesini dinliycem ama olsun. İlk spaya(!) gidelim mi?"diye sordu. Onaylar anlamda başımı salladım.

******

Spada ki işimiz bittiğinde Öykü ile sohbet ederek odalarımıza ilerliyorduk.

"Hazal!"diye bir kükreme duydum. Başımı kükreyişin geldiği yöne çevirdim. Gözlerinden ateş çıkan Emir vardı. Öykü'nüm kulağıma gelen sesiyle kendime geldim.

"Knk işte şimdi s*çtık. Kaçalım."dedi.

"Yok knk kaçmayalım sanırım Kaan sinirlenmedi. Bak sadece seni izliyo."dedim.

'Yok knk o fırtına öncesi sessizlik. Dur şimdi sen bana bırak."dedi.

"Fısıldaşmanız bitti mi?"diye sordu Emir.

"Sizde mi bu oteldeydiniz? Ne güzel bir tesadüf."dedi Öykü.

"Öykü odama!"diye bir kükredi Kaan Öykü resmen havaya sıçradı. Oteldeki görevliler bizi uyarmaya gelirken Emir onlara öyle bir baktı ki hemen gittiler.

"Öykü odama dedim ikilettirme bana!"dedi Kaan. Öykü bana el salladıktan sonra Kaan'ın odasına gitti.

"Tesadüf mü? Lan bu nasıl tesadüf? Kaan'ın oda numarasını ne biliyor?"diye sordu Emir. Bende sıranın bana geldiğini anladığım için tebessüm ettim.

"Hazal odama!"diye kükredi.

"Tmm kocacım sen bağırma."dedim. Emir'in yüz ifadesi daha da sertleşince hemen odasına gittim. Emir de geldi.

"Neden geldiğinizde haber vermediniz?"diye sordu.

"Emir Bey siz burada bacaklı sürtüklerle toplantıya benzemeyen toplantı yapın biz İzmir de oturalım. İyiymiş. Beni dinle Emir ASLAN senin karınsam gittiğin her yere birlikte gidicez. Anladın mı beni? Şimdi diyeceksin ki beni mi kıskanıyorsun? Kıskanıyorum lan var mı? Kocam değil misin?''diye sonunda patladım.

"Güzelim sakin."dedi ve bana sarıldı. Bende ona sarıldım ve sonunda sakinleştim.

"Uykum geldi."dedim.

"Benim daha cazip fikirlerim var."dedi Emir ve p*ç smile yaptı. Dirseğimi karnına geçirdim.

"İyi ki sana iki tane eşorfman altı koymuştum."dedim ve Emir'in eşorfman altı ve t-shirt giydim. Hemen yatağa uzandım.

"Benim fikrim daha güzeldi."diye isyan etmeye başladı. Yatağa yattı. Başımı Emir'in göğsüne koydum ve gözlerimi kapattım.

ÖYKÜ

Odaya geldiğimizde Kaan sinirle kapıyı kapattı. Ceketini çıkardı ve yere fırlattı.

"Fazla tepki veriyorsun."dedim.

"Fazla tepki veriyorum öyle mi? Halâ güvenmiyorsun. Anasını satayım evlenicez halâ güvenmiyorsun."dedi.

"Lan kalçalarını zor kapatan etekleri giymis bacaklı zombilerle fotoğraf çekin bende İzmir de oturayım. Öyle mi? Yok öyle dünya. Lan kıskandım tmm mı? Hemde çok kıskandım."dedim. Kaan bana baktı ve sarıldı.

"Seni seviyorum."diye ekledim. Ama öküz sevdiğim bir cevap vermek yerine daha sıkı sarıldı. Kaan'ın eşorfmanlarından giyindim ve yatağa uzandım. Kaan da gelip yanıma uzandı.

"Kaan yarın Fenerbahçe'nin maçı var. Gidelim mi?"diye sordum,

"Ben o takımın maçına hayatta gitmem."dedi.

"Kaan lütfen. Bir kereliğine ne olur?"diye sordum ve küçük bir öpücük kondurdum dudalarına.

"Tmm lanet olsun."dedi. Hemen iki biler aldım ve tekrar yerimi aldım. Kaan başını dizlerimin üzerine koydu. Bende onun saçlarıyla oynamaya başladım. Daha fazla dayanamadım ve gözlerimi kapattım.

Nasıl buldunuz? Yorum ve votelerinizi bekliyoruz.
Keyifli okumalar...
Mutlu kalmanız dileğiyle...

ORMANTİK ÖKÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin