56. BÖLÜM

206 9 0
                                    


ÖYKÜ

    Hazal aşağıya indiğinde 5-6 kişi bindallı giydik. Hazal'ı ağlatınca kınayı yaktık. Sonra yaşlı teyzecikler Hazal'a takı taktı. Bir yandan da arkadaşlarımız ve akrabalarımız göbek atıyordu. Ben tabiki de yapmıyordum çünkü dikişkerim var. Hazal da onların arasına katıldı. Ben masalardan birine oturdum ve telefonumla oynamaya başladım. Birden telefonuma mesaj geldi. Baktığımda Emir'dendi.

Kimden: Eniştem
Öykü  dışarıya çık. Yazmıştı. Acaba kötü birşey mi oldu düşüncesiyle dışarıya çıktım. Dışarıda Kaan vardı. Sabah üzerindeki takım elbisesiyle ve saçları dağılmış bir halde bana bakıyordu.

"Emir nerede?"diye sordum.

"Emir yok o mesajı ben attım. Numaram engellenince..."dedi. Evet ondan ayrıldıktan sonra numarasını engelledim ama ezbere biliyorum.

"Eeee! Derdin ne?"diye sordum.

"Öykü sensiz yapamıyorum."dedi. Ah! Kaan bende sensiz yapamıyorum ama aynı şeyker tekrar yaşanırsa...

"Birşey olmaz alışırsın."dedim.

"Öykü böyle yapma. Ben hayatımdaki en önemli iki kişiyi kaybettikten sonra birini daha kaybetmeyi göze alamam. Gel en baştan baslayalım."dedi. Bu sırada ne zmndan beri orada olduğunu farketmediğim yaşlı teyze yanımıza geldi.

"Yavrularım! Az önce iatemeden kulak misafiri oldum. Ben size yalnızca şunu söyleyeyim gerisi size ait. Bizim zmnımızda birşey kırıldığında çöpe atılmazdı. Tamir edilirdi.-anlayana- Ben eşimle sürekli kavga ederdim. O kadar kırılırdım ki ama sonra hep gönlümü alırdı. Kavgalarımız evliliğimizin tuzu biberi oldu."dedi ve sonra gitti.

"Bence bir düşün."dedi Kaan. Sonra yanımdan gitti. İçeriye girdiğimde herkes eğlenmeye devam ediyordu. Masalardan birine oturdum ve düşünmeye başladım.

********

    Sonunda kına gecesi bitmişti. Evimize geldiğimizde odalarımıza ayrıkdık. Duş aldıktan sonra Hazal'ın odasına gittim. Hazal yatağına oturdu ve bende yanına oturdum. Bütün herşeyi anlattım.

"Sence ne yapmalıyım?"diye sordum Hazal'a.

"Knk ne karar verirsen ver arkandayım. Ama bu tarz konulara karışamam."dedi. Aman zaten bundan yardım isteyende kabahat.

"İyi lan. Sana kötü geceler."dedim ve odasından çıktım. Ama hemen geri dönüp kapısını açtım ve:

"Şaka kız. Tabi ki de iyi geceler."dediğimde Hazal da gülümsedi ve:

"İyi geceler knk."dedi. Kendi odama gittim ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Nasıl olmuş? Yorum ve votelerinizi bekliyoruz.
Mutlu kalmanız dileğiyle...

Bu bölüm azıcık kısa oldu kusura bakmayın cemaat.

ORMANTİK ÖKÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin