★42. BÖLÜM

233 11 0
                                    

Medyada Mete var. Hatırlamayanlar için Öykü'nün kuzeni.
Bu bölüm yalnızca Öykü'nün ağzından anlatılacak.

ÖYKÜ

    Hazal ile eve gelmek için arabaya bindiğimizde Hazal'a:

"Biz Kaan ile-"cümlemi Hazal'ın yüzünden bitirememiştim.

"Evleniyorsunuz demi?"dedi hevesle.

"Hayır arkadaşız."dedim.

"A...arkadaş?"diye sordu kekeleyerek. Başımı onaylar anlamda salladım.

"Bu konuyu kapatsak? Ben bu dönemi tek başıma atlatıcam."dedim. Hazal ağzı açık bir şekilde arkasına yaslandı. Son hız eve vardık. Saat 03.30 olduğu için hemen odama çıktım ve sabahtan itibaren kendime yeni bir sayfa açmaya karar vedim. Erkeklere güvenmemek konusunda haklıyım. Umarım Hazal ve Emir'in ilişkisi hiç bozulmaz.

***********

      Sabah uyandığımda duşa girdim ve rutin işlerimi halledip giyinmek için dolabımın önüne geçtim. Biraz bakındıktan sonra siyah kalem etek, beyaz gömlek, siyah ceket ve siyah topuklu ayakkabılarla gayet şıktım. Saçımı dağınık topuz yaptım. Hafif bir makyaj yaptım ve mutfağa gittim. Hazal kahvaltı masasını hazırlamış beni bekliyordu.

"Günaydın."dedim.

"Günaydın."dedi. Ama uzaklara gitmişti.

"Hazal birşey mi oldu?"diye sordum.

"Bugün Emir'in babasıyla bu akşam yemeğinde tanışıcam. Ya beni sevmezse?"dedi Hazal.

"Knk bence seni Efsa mıydı Efsun muydu o kızdan ayırmaz."dedim.

"Ayyy inşaallah. Akşam siyah bir elbise giymeyi düşünüyorum."dedi.

"Olur."dedim. Kahvaltımızı yapmaya başlamıştık ki Hazal sürekli bana bakıyordu. Birşey sormak istiyordu ama soramıyordu.

"Sor."dedim.

"Hı?"dedi cnm knkm.

"Aklındakini sor."dedim.

"Öykü dünden sonra iyi misin?"dedi.

"Toparlanıyorum."dedim. Kahvaltıdan sonra masayı ve bulaşıkları hallettik. Kendi arabalarımıza binecekken Hazal'a:

"Bu akşam Mete'yi de çağırdın mı?"diye sordum.

"Tabi ki de annemlerden önce onu aradım. Hatta benden duymadın ama öğlen sana sürpriz yapıcakmış."dedi. Güldüm ve arabama binerek holdingin yolunu tuttum.

***********

   Holdinge geldiğimde kaçamak bir bakışla Kaan'ın odasına baktım. Çalışıyordu. Daha fazla gözlerime eziyet etmemek için odama gittim ve hemen çalışmaya başladım.

*********

     En sonunda bitti. Sabahtan beri bir sürü dosya ve çizimle uğraştım. Başımı masanın üzerine koydum ki odamın kapısına vurulunca 'Gir' komutunu verdim ve içeriye giren Mete'yi görünce hızla yanına gittim ve sıkıca sarıldım.

"Beni bu kadar çok mu özledin? Bu da soru mu? Özlenilmeyecek birşey miyim?"diye sordu.

"Egoist pislik."dedim. Mete güldü ve:

"Hadi seni kaçırmaya geldim."dedi.

"Emir Bey'den izin almam lâzım."dedim. Hemen Emir'in odasına gittim ve kapıya vurduktan sonra hemen içeriye girdim.

ORMANTİK ÖKÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin