53. BÖLÜM

198 10 0
                                    


HAZAL

    Sabah uyandığımda hemen telefonumdan Ezel- Felaket'i açtım ve banyoya giderek rutin işlerimi hallettim. Dolabımdan mavi kumaş pantolonumu, beyaz gömleğimi ve beya babetlerimi giydim. Saçımı at kuyruğu yaptım ve mavi halka küpeklerimle çok güzel oldum. Öykü'nün nasıl olduğuna bakmak için odasına gittim. Gri kot şort, beyaz nirvana yazılı omzu düşük t-shirt ve beyaz nike spor ayakkabılarını giymişti. Saçını yandan salaş bir şekilde örmüştü. Düne nazaran daha iyiydi.

"Knk birşey mi oldu? Kapıda kaldın."dedi Öykü. Neşeli görünmeye çalıştığı açıkça ortadaydı.

"Knk sen-"demiştim ki Öykü sözümü kesti.

"Tam bir afetim öyle değil mi?"diye sordu. Egoist,...

"Aynen de sen gelmesen mi? Hatta bence erteleyelim düğünü."dedim.

"Saçmalama! Böyle birşey yaparsan yılların hatrı var demem seni parçalarım!"dedi. Pardon bağırarak.

"Ama-"

"Hazal hadi. Bana acıdığın için böyle yaptığının farkındayım.''dedi. Birşey diyemedim. Mutfağa geldiğimizde annemlerin hazırladığı kahvaltıyı yaptık. Kapı zili çalınca koşarak kapıya baktım. Emir gelmişti. İçeriye girip annemlerin  sohbet ettikten sonra onun arabasına binip AVM'nin yolunu tuttuk.

"Sen daha İyi misin?"diye sordu Emir Öykü'ye.

"İyiyim. Yani iyi olmaya çalışıyorum."dedi. AVM'ye geldiğimizde Öykü benden önce arabadan indi.

"Siz başlayın ben işlerimi halledip Kaan'ı alıp gelicem."dedi Emir.

"Emir Kaan geldi diyelim ne olacak? İkiside birbirine sarılıp barışacak mılar? ."dedim.

"Hazal fazla soru sordun hadi sen şimdi git ve benim kızmayacağım gelinliklerden al."dedi. Öykü'yü kolundan tuttuğum gibi ilk mağazaya soktum. Birlikte gelinlik bakmaya başladık.

**********

       Şuana kadar 9 tane gelinlik denedim. Ama Öykü Hanım hepsinde bir kusur buldu. En sonunda çalışanlardan biribelinde bir kutuyla geldi.

"Hanımefendi bu gelinlik özel tasarım ve bu tasarımı en çok size yakıştırdık."dedi.

Gelinliği Öykü'nün yardımıyla giydim ve kabinden çıktığımda karşımda bana ağzı açık bir şekilde bakan Emir'i gördüm.

"Olmamış mı?"diye sordum Emir'e.

"Sen bunu giyme. Kızım düğün günümde hapse mi gireyim?"dedi Emir. Bu söylediğine kahkaha attım.

"Emir evet alıyoruz."dedim.

"O zmn düğünü ertelerim."dedi Emir.

"Ertele bakalım bir daha oluyor mu? Emir insan ömründe bir kere evleniyor. "Dediğimde Emir sıkıldığını belli edercesine nefesini verdi.

"Tmm. "Dedi. Gelinliği çıkarmak için Öykü'ye bakındığımda etrafta yoktu. Sonra bir bayan ve bir erkeğin tartışma sesi geldi. Emir ile o tarafa gittik.

ÖYKÜ

     Emir ve Hazal'ı başbaşa bırakıp kendime birşeyler bakmak için mağazada dolaştım. En sonunda beyaz kısa bir elbise dikkatimi çekti. Elime alıp incelemeye başladım.

ORMANTİK ÖKÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin