32. BÖLÜM

250 15 3
                                    


KAAN

   
  Hazal'ı kaçıran dölleri mafya olan bir arkadaşımızla konuşup onun deposuna götürdüm. İki erkek ve Aslı vardı. Sandalyeye bağlanmış bir şekilde oturuyorlardı. Karşılarına geçtim.

"Öykü'ye levyeyle vuran hangi p*çti?"diye sordum.

"Abi ben vurdum. Ama bana kıyma benim çoluğüm çocuğum var."dedi esmer olan.

"Yaa öyle mi? Ben o kadar acımasız değilim. Sadece ağzınıza s*çıp serbest bırakıcam."dedim ve esmer olan adamın yüzünü gözünü dağıttım. Sonra bağlı olan ellerini çözdüm ve serbest bıraktım. Adam koşarak kaçtı. Sırada diğeri vardı.

"Çocuğun var mı?"diye sordum adama.

"Var abi 3 tane."dedi.

"3 gayet ideal. Şimdi benim sana bir sürprizim var."dedim ve dolaptaki kezzabı çıkardım. Adama yaklaştım ve:

"Sürprizzzz."dedim ve elimdeki kezzabı gösterdim. Adamın gözleri fal taşı gibi büyüdü. Şimdi düşünüyorsunuzdur ki ' Kaan neden dengesiz davranıyor? ' cevap veriyorum içtim. Mafya değilim ama mafyadan daha beter olabilirim. Annem ve babamı kaybettikten sonra içimdeki acıma duygumu kaybettim.

    Kezzabı adamın erkekliğine döktüm. Adam acıyla inledi. Onu da serbest bıraktım. Sırada  Aslı vardı. Aslı sırtında dekolte olan bir elbise giymişti. Dolaptan çakı aldım ve arkasına geçtim.

"Sıra sende Aslı. Yardımcılarina aileleri olduğu için serbest bıraktım ama seni bir s*ürtük olduğun için evlatlıktan reddetmişti. Seni acı çektirerek öldürücem. Oros*u."dedim ve sırtına elimdeki bıçakla E&H yazdım. O ise acıyla bağırıyordu. Sonra kızgin demirle koluna Öykümmm yazdım. Sonra zehir dolu ennjektörü koluna sapladım ve oradan ayrıldım.

Eeeey! Cemaat kitabı nasıl buldunuz? Yorum ve votelerinizi bekliyoruz.
Mutlu kalmanız dileğiyle...

ORMANTİK ÖKÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin