69. BÖLÜM

205 8 0
                                    


HAZAL

"Hazal o elbise giyilmeyecek."dedi Emir. Öykü'nün kınasına aldığım elbiseden behsediyor.

"Emir bana geçerli bir sebep söyle. Bende onaylayıp giymeyeyim."dedim.

"Lan elbise bir parça, bacaklarını ortaya atıyor."dedi.

"Emir kınada yalnızca bayanlar olur. Yani elbiseyi giyebilirim."dedim.

"Hazal-"dedmişti ki dolabımdan minnacık kırmızı bir gece elbisesi çıkardım,

"Emir düğünde bunu giyerim görürürsün."dedim ve zafer gülüşümü gösterdim.

"Onu giymeyi çok istiyorsan benim yanımda giyebilirsin."dedi Emir ve p*ç smile yaptı.

"Emir ben bu elbiseyi giyicem ve sen hiçbirşey diyemezsin.''dedim ve odama gidip elbiseyi giyindim. Saç ve makyajın ardından çok güzel  olduğuma karar verdim. Salona geldiğimde Emir'in ateş fışkıran gözlerinden korkmadım değil.

"Hazal üzerini değiştirip gidebilirsin."dedi.

"Emir kınada bol eşorfman, t-shirt ve ev ayakkabısıyla mı gidilir?"diye çok mantıklı bir soru sordum.

"Güzelim hadi birlikte aldığımız o kadar kapalı elbise varki onlardan giyebilirsin."dedi ama her an kükreyebilirdi.

"Of Emir."dedim ve üst kata çıktım. Üzerimi değiştirmemekte kararlıyım. Odamızdaki balkona gittim. Aşağıya atlasam birşey olmaz sanırım. Ya bacağım kırılırsa. Denemeden öğrenemem. Topuklularımı elime aldım ve balkondan atladım.

"Eee birşey olmadı. Topuklularım nerede?"diye kendi kendime konuşurken ayağıma birşey battığı için geriye doğru sendeledim ama bir çift kas dolu kol beni belimden yakaladı.

"Nereye gidiyorsun?"diye bir soru sordu beni tutan kol. Sesi tanıdıktı. Biraz daha yaklaştım kim olduğunu ama bu Emir'di.

"Emir lütfen ya! Bu elbiseyi ölünce mi giycem? İzin ver gideyim."dedim.

"Ama bu son."dedi Emir. Ne yani izin verdi mi? Hemen Emir'e sarıldım. Arabama bindim ve kınanın olacağı salona sürdüm.

ÖYKÜ

    Birazdan kınam yakılacaktı ve halâ Hazal gelmedi. Kaan bekârlığa veda yapıcam diye tutturmuş. Tabiki de izin vermedim.

"Ne düşünüyorsun?"diye bir soru yöneltilince düşüncelerimi bir kenara bıraktım ve sesin geldiği yöne doğru bakınca bu kişinin Hazal olduğunu görünce sevinçten bayılabilirdim.

"Gelmeyeceğini düşündüm."dedim ve ona sarıldım.

"Sen gerizekâlı mısın? Tabikide geldim."dedi ve bana sarıldı. Bu sırada bir görevli içeriye girdi ve aşağıya inmem gerektiğini söyledi. Aşağıya indim ve kınam yakılmaya başladı.

**********

    Kınam yakıldıktan sonra Hazal ile tekrardan bana ait olan odaya girdik.

"Emir'e ulaşamadım. Kaan'ı arar mısın?"diye sordu Hazal.

"Ben onu unuttum. Sende tekrardan bir Emir'i ara. Belki açar."dedim. Kaan'ı aradım. Çaldı...çaldı...çaldı...açmadı.

"Knk Kaan açmadı."dedim.

"Emir de açmadı._dedi Hazal.

"Kaan bekârlığa veda partisi yapıcam diye tutturmuştu."dedim,

ORMANTİK ÖKÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin