30.BÖLÜM

279 16 1
                                    


HAZAL

   Sabah uyandığımda saat 07.40 tı. İçimde kötü bir his vardı. Biraz yürüyüşün iyi geleceğini düşündüm. Dolabıma yöneldim ve siyah dar tayt, mavi sporcu atleti, siyah eşorfman üstü ve mavi nike spor ayakkabılarımı giydim. Saçımı at kuyruğu yaptım. Siyah bel çantama telefonumu koydum ve Öykü'ye haber vermek amaçlı odasına girdim.

"Öykü?"dedim uyanması için.

"Öykü ben gidiyorum."dedim yine uyanmadı.

"Öykü evde hırsız var."dedim yine uyanmadı.

"Öykü Kaan aşağıda seni bekliyor."dedim hemen ayağı kalktı.

"Tmm söyle ben hazırlanıyorum."dedi büyük bir kahkaha patlattım.

"Neye  gülüyosun?"diye sordu.

"Öykü Kaan falan yok seni uyandıramadım yalan söyledim. Ben biraz yürüyeceğim. Beni merak etme."dedim. Öykü tekrar yatağına yatarken:

"Bak bu iki oldu. Üçüncüsünde affetmem saçlarını yolarım. Hadi iyi günler."dedi. Evden çıktım ve yürumeye başladım. Evden biraz uzaklaştıktan sonra yanımda siyah bir araba durdu. İçinden 2 tane adam indi. Ve bana doğru gelmeye başladıkları için tabana kuvvet kaçtım. En sonunda çıkmaz bir sokakta adamlar beni yakaladılar. Esmer olan adam bana birşey koklattı. Sonrası Karanlık...

*******

      Gözlerimi açtığımda bir sandalyede ellerim ve ayaklarım bağlanmış bir şekilde oturuyordum.

"Hey! Çıkarın beni buradan."diye bağırdım. Arkadan tanıdık bir bayan sesi:

"Oooo ! Uyanmış mı uyuyan pislik."dedi.

"Kimsin sen? Korkak değilsen karşıma çıkardın."dedim.

"Aaaa! Hazal beni nasıl tanımazsın?"dedi.

"Karşıma çık bakalım kimsin bayan s* rtük." dediğimde arkadan topuklu ayakkabıların sesi yükseldi. Karşımdaki ama nasıl olur? Bu Aslı Emir'in sekreteri.

"Aslı?"dedim. Aslı birden saçıma yapıştı ve:

"Aslı ya Aslı! Emir benim. Şimdi ya sen burada arar Emir'den ayrıldığını söylersin ya da sana yapacaklarımı tahmin etmeye başla."dedi ve saçımı bıraktı.

"Asla yapmam. Sen kafayı yemiş olmalısın. Emir ve ben sevgiliyiz. Bunu o sarı kafana sok. Cehennem zebanisi."dedim ve yüzüme inen sert tokatla ağzımda metalik bir tat hissettim. Yana savrulan başımı Aslı'ya çevirdim ve:

"Elinden gelen bu mu? Emir ve beni yalnız ölüm ayırır."dedim ve bir tokat daha attı.

"Biliyor musun bana beni sevdiğini söylediği gün-"cümlem yarıda kalmıştı. Çünkü zombi bir tokat daha attı. Güçlü görünmeliydim. Birden telefonum çalmaya başladı. Aslı bel çantamdan telefonumu aldı.

"Vay vay! Odunummm ha? Emir senden daha iyilerine layıktı. Mesela ben. Çok yazık artık neyle kandırdıysan."dedi. Telefonumu hoparlöre aldı ve konuşmaya başladı.

"Hazal güzelim neredesin?"bu Emir'in sesiydi ve endişrliydi.

"Ooo! Emir ASLAN. Hikâyenin baş rol kahramanı."dedi Aslı.

"Kimsin lan sen?"diye bağırdı.

"Beni tanımadın mı? Zaten ne bekliyorsam 3 yıldır yanındayım ve sen bana bakmadın bile. Neler kaçırdığının farkında bile değilsin."dedi Aslı.

ORMANTİK ÖKÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin