43.BÖLÜM

243 12 0
                                    


Bu bölüm yalnızca Hazal'dan anlatılacak.

HAZAL

   AVM de bütün mağazalara girdik ama halâ istediğim gibi bir elbise bulamadım.

"Of! Öykü iptâl mi ettirsek?"diye sordum.

"Hazal saçmalama şimdi bulucaz."dedi ve bütün elbiseleri karıştırmaya başladı. En sonunda bana siyah ,dizimin üzerinde biten bir elbise buldu.

"Bu elbise sana çok yakışıcak. Hadi hemen dene."dedi Öykü ve beni kabine doğru yönlendirdi. Elbiseyi giyip kabinden çıktığımda Öykü ıslık çaldı.

"Yakışmış mı?"diye sordum.

"Ama çok güzelsin knk yaaa!"dedi Öykü. Elbiseyi satın aldık ve önce bir restoranta yemek yemek için gittik. Oradan sonra kuaföre gittik. Saç ve makyaj orada hallolduktan sonra eve geçtik. Ben giyinmeye başladım. Giyindikten sonra aynada kendime sonkez baktım ve salona gittim. Öykü pijamalarıyla oturmuş dondurma yiyerek film izliyordu.

"Şansa ihtiyacın yok ama bol şans knk."dedi Öykü.

"Heyecandan ölücem."dedim ki telefonuma gelen bildirimle hemen ekrana baktım. Emir'den mesaj gelmişti.

Kimden: Gönlümün Efendisi
Hazal  Öykü de geliyormuş. Artık Kaan ne dediyse babam onu da görmek istediğini söyledi.

Kime: Gönlümün Efendisi
Tmm. Görüşürüz. Yazdım. Öykü'yü kolundan tuttum ve ayağı kaldırdım.

"Hazal ne yapıyorsun?"diye sordu.

"Hemen hazırlan Kaan seni amcasıyla tanıştıracak."dedim. Öykü'nün eli ayağı birbirine dolandı. En sonunda odasına gitti ve hazırlandı. Yarım saat sonra üzerinde toz pembe, dizlerinin üzerinde, taşlı bir elbise giymiş, saçına hafif su dalgaları yapmış ve hafif makyajla duruma uygun olmuştu.

"Kanka bu akşamı sorunsuz atlatsak."dedim.

"Umarım Kaan damarıma basmaz ve yine uzaklaşmayız. Ya adam beni sevmezse... Kanka seni sever çünkü gelini olacaksın ve Emir'in seni ne kadar sevdiğini biliyordur. Bizim Kaan ile dakikalarımız birbirine uymuyor."dedi Öykü.

"Of Öykü yine saçmalamaya başladın. Benim de heyecandan kalbim çıkacak ama karamsarlaşmıyorum."dediğimde Öykü tam cevap verecekken zil çaldı. Kapıya baktığımda Emir gelmişti.

"Kızlar hadi."dedi Öykü ile arabaya binerken Öykü arkaya oturdu. Beni ise öne Emir'in yanına. Sonra zafer gülüşünü takındı. Yola gayet sessiz başlamışken Öykü:

"Emir baban zor biri mi?"diye sordu. Emir gülümsedi ve:

"Seni zorla sevdirmeye çalışacağım."dedi.

"Emir sen beni indir ben evime döneyim. Kaan'a da selam söylersiniz."dedi Öykü Emir kahkaha attı:

"Öykü şaka yaptık."dedi.

"Hazal şuna birşey söyle yoksa kendimi arabadan atıcam."dediğinde gülmekle yetindim.

"Neyle tehdit ediyosun sen? Atlıyorsan atla."dedi Emir.

"Of Emir Allah babana ve Hazal'a sabır versin."dediğinde bu konunu daha fazla uzayacağını anladığım için ve olaya müdahale ettim.

"Tmm ikinizde susar mısınız? Küçük çocuklar gibi kavga ediyorsunuz."dediğimde ikisi de aynı anda:

ORMANTİK ÖKÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin