ÖYKÜSabah uyandığımda bir süre tavanla bakıştık. Sonra odamın kapısı iki kez tıklatıldı. Artık Kaan mıdır? Diye düşünmüyorum. Çünkü o beni çoktan unutmuşa benziyor. Biraz doğruldum ve 'Gir' dedim, içeriye elinde bir buket benim en sevdiğim çiçek olan beyz gülle Mete girdi.
"Geçmiş olsuna geldim."dedi. Artık bu olayda Mete'yi suçlamamalıyım. Çünkü Kaan ve benim sorunlarım arasına hiçbir şeyden haberi yokken karıştı. Ama yinede aramıza mesafe koyucam.
"Buyur."dedim. Mete yanıma geldi ve çiçekleri kucağıma verdi.
"Teşekkür ederim. Bunlar-"
"Senin en sevdiğin çiçekler."diyerek cümlemi tamamladı. Emir ve Hazal geldiğinde hastaneden çıkacaktım.
"Biz geldiiiiik."diye neşeyle konuşan Hazal geldi ve onu küçük bir tebessümle izleyen Emir geldi.
"Hoş geldiniz. Hadi gidiyoruz."dedim. Yatakatan kalktığımda Emir ve Mete bana baktı ama değişik birşeymişim gibi bakıyordular.
"Siz hayırdır?"diyen sordum Emir ve Mete'ye.
"Bu yeşil elbiseyle mi?"diye sordu Mete.
"O zmn sen önden bir taksiyle gidersin biz arkandan benim arabamla geliriz."dedu ve gülmeye başladılar. Aynaya baktığımda saçlarım dağılmış, gözlerimin altı şişmişti. Hemen soğuk suyla yüzümü yıkadım. Saçımı dağınık topuz yaptım. Hazal'ın bana getirdiği siyah tayt, omzu düşük beyaz t-shirt ve beyaz nikelri giydim. Hazal ve ben Emir'in arabasına binerken, Mete kendi arabasına bindi. Eve geldiğimde herkes kapıda beni karşıladı. Hakan Bey bike vardı. Tek bir kişi eksikti. Kaan ASLAN. Gelmeyeceğini bildiğim için bozuntuya vermeden koltuğa oturdum. Annem yanıma bir tabakla geldi. Tabağın içinde yaprak sarma vardı. Annem hepsini ağzıma tıkarken diğerleri sohbet ediyordu.
"Müsadenizle odama çıkabilir miyim?"diye sordum.
"Tabi git dinlen."dedi Hakan Bey. Odama gittim. FB'li şortumu ve sıfır kolumu giyip yattım. Ama uyuyamıyorum. Aklımda deli sorular var. Mesela :
Kaan neden gelmedi? Gerçekten yaşanan herşeyi unuttu mu? Dün gördüğüm Kaan değil miydi?
Daha fazla dayanamadım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
KAAN
Bugün Öykü hastaneden çıkacaktı. Acaba çıktı mı? Düşünmek yerine Emir'i aradım. Çaldı...çaldı ve açtı.
Emir =-- Kaan =+
-- Kardeşim.
+ Öykü hastaneden çıktı mı?
-- Evet, şuan evdeyiz. Ama Öykü odasına çıktı. Birde Mete burada. Hazal'a sürekli iltifat ediyor.
+ Sık orada kafasına.
-- Biz bu aralar iş adamından çok mafyalık yaptık.
+ Aynen sonra görüşürüz kardeşim. Dedim ve kapattık. İki gün sonra Emir ve Hazal'ın düğünü var. Düğünden sonra ben Antalya'ya dönücem. Hazırladım ve holdinge gittim. Emir'in işlerini de toparlayacaktım.
EMİR
Mete sonunda mutfağa çıktı. Bende hemen peşinden gittim. Yakasına yapıştım.
"Ne yapıyorsun?"diye sordu.
"Bir daha Hazal'a iltifat edersen seni öldürürüm. Ya da Öykü'ye yavşarsan."dedim. Öykü'yü de güvende tutmalıyım ki o sadece Kaan'ın.
"Yok ya."dedi ve sırıttı. Tam yumruk atacağım sırada biri kolumu tuttu. Tutan kişiye baktığımda Hazal'dı.
"Emir bırak değmez."dedi. Mete'yi hızla bıraktım.
"Aynen değmez."dedi Mete sırıtarak. Ne sırıtıyon ?
"Bak seni s*kerim."dedim.
"Hazal sen kiminle evleniyon? Adam gay çıktı. Kocanın gözü bana kaydı."dedi ve güldü. Tam onu tutacakken kaçıp salona gitti.
"P*çe bak ya. Gebertirim ben bunu."dedim.
"Tmm sakin hadi içeri gidelim."dedi Hazal. Salona gittiğimizde Hazal'ı yanıma oturttum.
*******
Sohbet, yemek falan akşam oldu ve hepimiz evlerimize dağıldık.
HAZAL
Evdekiler gidince Öykü'nün odasına gittim. Öykü pikenin altına girmiş. Yanına gidip pikeyi kaldırdım. Ağlıyordu.
"Öykü birşey mi oldu?"diye sordum. Yataktan yavaşca doğruldu
- dikişleri yüzunden -"Knk Kaan bir kere bile aramadı? Bu kadar kolay mıydı onun için? Ben neden atlatamadım?"diye sordu.
"Sen sevdin çünkü knk."dedim. Gözündeki yaşları sildi ve bana baktı.
"Knk yarın düğün alışverişine gidiyor muyuz?"diye sordu.
''Sen gelmiyorsun."dedim.
"Ama neden ya hem bak benim için de iyi olur."dedi. Ne yapacağıma karar veremedim.
''Peki."dedim. Öykü'ye iyi geceler dedikten sonra kendi odama gittim ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Nasıl buldunuz? Yorum ve votelerinizi bekliyoruz.
Mutlu kalmanız dileğiyle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORMANTİK ÖKÜZÜM
RomanceHazal ve Öykü çocukluk arkadaşı. Üniversiteyi İzmir de okudular. Aynı bölümden mevzunlar -mimarlık-. Aslan Holdingte iki arkadaş çalışmaya başlarlar. Hazal telefonu ile meşgulken birine çarpar... Öykü öğle yemeği için holdingin otoparkında...