74. BÖLÜM

200 10 0
                                    


                                            ~ 3 Ay Sonra ~

HAZAL

     Birinin beni dürtmesiyle uyandım. Tabiki bu kişi Emir'di.

"Güzelim hadi bebeğimizin cinsiyetini öğrenicez."dedi. Ben onu unutmuştum. Emir'e bakınca çoktan hazır olduğunu gördüm. Siyah t-shirt, siyah kot pantolon ve siyah spor ayakkabılarıyla çok yakışıklı olmuştu. Yatağımdan kalktım ve banyoya gittim. Rutin işlerimi hallettikten sonra siyah pantolon, Emir'in beyaz t-shirtlerinden biri ve beyaz spor ayakkabılarımı giyindim. Saçımı yandan salaş bir şekilde ördüm ve aşağıya Emir'in yanına indim.

"Kahvaltıyı dışarıda yapalım mı?"diye sordu.

"Olur."dedim. Arabaya bindik ve yolculuğumuz başladı.

*******

"Emir ya!''dedim ve Emir'in yanağına küçük bir öpücük kondurdum. Çünkü geldiğimiz yer tahta bloğun üzerine H&E yazdığım cafeydi. İçeriye girip, siparişlerimizi verdik ve yedikten sonra tekrar arabaya binip hastanenin yolunu tuttuk.

"Şu p*çi hiç gözüm tutmuyor ama."dedi Emir. Yine ayni konu Egemen Bey. Sesimi çıkarmadım. Suan kavga edemem.

"Bence erkek."dedim.

"Hayır kız."dedi Emir.

******

    Hastaneye sonunda geldik. Emir areabadan iner inmez beni sürükleyerek doktorun odasına götürdü. Egemen Bey bizi görünce gülümsedi.

"Hemen yavşama."dedi Emir.

"Hazal Hanım biz sizi şöyle alalım'' dedi. Dojtor karnıma jel gibi birşey sürdü.

"İsterseniz önce kalp atışlarını dinleyelim."dedi. İkimizde onaylar anlamda başımızı salladık. Öyle güzel atıyordu ki... Bebeğimin kalp atışları bütun odada yankılanıyordu...

"Şimdi isterseniz cinsiyetine geçelim."dedi.

"Acele et."dedi Emir. Doktor elindeki zımbırtıyı biraz karnımda dolaştırdıktan sonra.

"Nur topu gibi bir kızınız olacak. Tebrik ederim."dedi. Ben sevinç göz yaşlarımı tutamazken Emir hiç tepki vermedi. Doktora teşekkür edip halâ tepki vermeyen Emir'i çekiştirerek koridora çıkardım. Bu sırada bana sürpriz yapmış olan Öykü ve Kaan'a cevap verdim.

"Kızımız oluyor."dedim. Kaan tebrik ettikten sonra Öykü ile sarıldık ve ağladık. Emir'den halâ ses yoktu. Emir'in kolunu tuttum ve hafif sarstım.

"Emir. Emiir."dedim. Emir bana baktı.

"Gooooooool!"diye bağırdı.

"Emir sus. Derbide değiliz. Hastanedeyiz."dedim.

"Kız istiyodum oldu."dedi.

"Abi o nasıl bir sevinme tarzıdır?"diye sordu Kaan.

"Tekrardan tebrik ederim. Şimdi müsadenizle içeriye biz giricez."dedi Öykü.

"Yoksaa-''

"Knk emin değilim."dedi Öykü.

"Peki hayırlı haberlerle."dedim.

"Adam tam bir p*ç."dedi Emir Kaan'a. Kaan ve Öykü el ele tutuşup Egemen beyin odasına girdiler. Umarım bir bebekleri vardır.

ÖYKÜ

ORMANTİK ÖKÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin