78. BÖLÜM

219 8 0
                                    

   
'Medya da Mirza ASLAN var.'

   
                                          ~ 3 AY SONRA ~  

ÖYKÜ

    Sabah saat 6 ve ben sancıdan ölmek üzereyim.

''Kaan Mirza geliyo.''dedim. Kaan hemen ayağa kalktı.

''Sen anahtarı al git geliyorum.''dedi.

''Kaan gidebilecek hâlde olsaydım seni uyandırma gereği duymazdım.''dedim. Kaan beni kucağına aldı ve arabaya bindirdi. Son hız hastaneye geldik.

''Alayınızı s*kmeden sedye getirin!''diye bağirdı. Hemşireler sedyeyi getirene kadar Kaan beni tekerlekli sandalyeye oturttu ve dogumhaneye götürdu. Egemen Bey gelince Kaan'i odadan çıkardı.

*******

     Şuan bulunduğum odada annem, babam, Hazal, Hazan, Hakan Bey, Emir ve Kaan vardı.

''Oğlumun ismi Mirza. İtirazı olan var mı? Bende öyle düşünmüştüm yok.''dedi. Egemen Bey geldi.

''Hastamız akşam taburcu olabilir.''dedi. Annemler ve Hakan Bey gitti. Hazal ve Emir ve biz kaldık. Kaan Emir'e:

''Abi kızını alıcaz.''dedi.

E-Ben kızımı senin oğluna vermem.

K-Benim oğlumdan daha iyi damat mı bulucan?

E-Sonuçta senin oglun nasıl biri olacaği belli olmaz.

K- Senin kızına da bağlı.

E- Benim kızımdan iyi kız mı bulcan?

K- Sonuçta benim oğlum babasi gibi yakışıklı olacaği için peşinde bir sürü kız olacak. Senin kızına ya kısmet.

E- Benim kızımın senin oğlunun peşinde koşacağı ne malûm?

K- Abi şunu bi 18 yıl sonra tekrar konuşalim. Dedi kaan daha fazla dayanamayacağım.

''Yeter artık çıkın bu odadan.''dedim. Kaan ve Emir odadan çıktılar.

''Kendini nasıl hissediyorsun?''diye sordu Hazal.

''İyi. Kızını bana gelun verir misin?''diye sordum.

''Tabi ki veririm. Kimin oğlu sonuçta? Asıl sen benim kızımı alır mısın?''diye sordu. Cnm knkm.

''Dunden razıyım. Ama tek engel Emir. O da vermezse kaçırırız.''dedim.

''Ben dogurdum, ben veriyorum. Ona fikrini soran olmadı.''dedi.

''Haklısın.''dedim ve Emir ve Kaan'i beklemeye başladık.

KAAN

      Öykü bizi kovunca hastanenin kantinine gittik. Kızlara kahve almayı düşünuyorduk.

K- Abi sen oğlumu çok gömdün. İleride kızını kaçırırsak karışamazsin bile.''dedim.

''B*k karışmam. Kimin kızını kimin oğluna kaçırıyorsun?''diye sordu.

''Gerçi bizim kaçırmamıza gerek yok.''dedim.

Neden?''diye sordu Emir.

''Çünkü senin kızın kendi isteğiyle benim oğluma kaçacak.''dedim.

''Benim kızım senin çirkin oğluna kaçmaz. Hatta kimseye kaçmaz.''dedi. Büyük konuşuyor.

''Benim oğlum senin o muşmula suratlı, mızmız kızına bakmaz. Ama sana da şunu söyleyeyim. Onların düğünlerinde 'Ben demiştim.' diyeceğim.''dedim.

''Senin ağzına s*carım kızım hakkında düzgün konuş.''dedi.

''Ben de senin ağzına s*çmakla yetinmem. Oğlumu kabullen. Eğer kızın güzelligini annesinden alırsa şansın var. Ama huyu sana benzerse turşusunu kur.''dedim.

''Kaan ya çeneni kapat ya da ben kapatırım.''dedi.

''Önce sen benden ve oğlumdan özür dile. Sonra susma işne bakarız.''dedim. Emir ile birbirimize ters ters bakıyorduk.

''Kalk gidip Öykü ve Hazal'a bakalım.''dedim.

HAZAL

     Emir ve Kaan içeriye girdiklerinde sinirden kızarmışlardı.

''Ne oldu?''diye sordum,

''Yok birşey.''diye geçiştirdi Kaan.

''Var sizde bir şeyler.''dedi Öykü. Emir Hazan'ı kucağına alıp başıyla Kaan'ı işaret etti.

''Şu benim güzel kızımı oğluna alacakmış.''dedi. Kaan da oğlunu kucağina alıp başıykla Emir'i göstedi.

''Bu benim oğlumu beğenmiyormuş. Ben oğlumu yurt dışında okutacağım için Nataşalar falan onun kızına bakmaz.''dedi.

''Sarılıp barışiyorsunuz.''dedim. İkiside homurdanınca.

''Kaan eve giremezsin.''dedi Öykü.

''Emir salinda yatarsın.''dedim. Kaan ve Emir sarıldılar. Bizde müsade isteyip eve gittik.

ÖYKÜ

      Bira gözlerimi kapatmıştım ki Kaan'ın Mirza'yal konuşmasına şahit oldum.

''Oğlum o Emir'in pis kızına bakma. Annenin evden çıkarken giydiklerine dikkar et. Ben evde yokken şort falan giyer engelle onu.''dedi.


Nasıl buldunuz? Yorum ve votelerinizi bekliyoruz.
Mutlu kalmanız dileğiyle...






ORMANTİK ÖKÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin