37. BÖLÜM

258 15 0
                                    


KAAN

   Öykü odamdan çıktıktan sonra Emir'in odasına girdim. Emir dosyalarla uğraşıyordu.

"Sorun mu var?"diye sordu.

"Akşam bende toplanıyoruz."dedim.

"Olur."dedi sonra gözleri iyice parladı ve:

"Hazal da geliyo mu?"dedi. Helâl olsun kıza kardeşimi nasıl mutlu ediyor.

"Hı hı, Hazal da var."dedim onu taklit ederek.

"Kaan s*ktir git."dedi.

"Buğra Öykü'yü rahatsız ediyormuş."dedim.

"Neden? Ne derdi varmış kızla?"diye sordu.

"Bilmiyorum ama şimdi konuşmaya gidicem."dedim ve holdingten ayrıldım. Arabama bindim ve Buğra'yı aradım.

Buğra= --          Kaan = +

-- Bir abinin olduğunu hatırlamışsın.

+ Kes sesini buluşalım.

-- Sebep?

+ Bulaşalım dediysem buluşucaz.

-- Tmm küçük kardeşim. ..... Fabrikanın deposunda.

+ Lan küçük senin- dedim ve telefonu kapattım.

*******

   Depoya geldiğimde Buğra beni içerde bekliyordu. İki kolunu açmış bana doğru geliyordu.

"Vay vay vay! Küçük kardeşim abisini görmeye mi gelmiş."dedi ve yanıma yaklaştığı an yüzüne yumruğumu indirdim. Yüzü sola doğru çevrildi. Gülerek bana baktı.

"Pişman olacağımn şeyler yapma."dedi. Bir yumruk daha attım.

"Sen benim sevdiğim kızı tehdit mi ettin?"diye sordum.

"Sıra onun arkadaşına da gelecek."dedi.

"Eğer onlara dokunursan seni ihbar ederim."dedim ve orayı terk ettim. Kendi evime geldiğimde Ebru kapıyı açtı.

"Akşama misafirlerim var. 4 kişi olucaz."dedim.

"Peki Kaan Bey."dedi. Odama giderken arkamdan sesler geliyordu. Arkama baktığımda Ebruydu.

"Hayırdır?"diye sordum.

"Ben şey...ımmm şey."dedi.

"Bas git. Yerini bil. Senin bu evdeki görevin neyse yap."dedim. Odama gittiğimde duş aldım. Giyindikten sonra aşağıya indim.

HAZAL

    Eve geldiğimizde odalarımıza ayrıldık. Öncelikle telefonumdan Buray- Aşk mı lâzım açtım ve duşa girdim. Kısa süren ılık bir duşun ardından dolabımın karşısına geçtim ve kıyafetlerimle bakışmaya başladım. En sonunda siyah kot pantolon ,v yaka beyaz t-shirt ve beyaz nike ayakkabı giydim. Saçlarımı gelişi güzel topladım ve aynanın karşısına geçtim. Rimel ve parlatıcının ardından küçük sırt çantamı da aldım ve mutfağa indim.

    Hemen peşimden Öykü de mutfağa geldi. O da gri kot şort, siyah v yaka t-shirt, gri spor ayakkabı giymişti ve saçlarını da yandan gelişi güzel örmüştü.

"Kanka akşam akşam Kaan'ı dinlemeye bayılıyor musun?"diye sordum.

"Neden?"diye sordu.

ORMANTİK ÖKÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin