~ 4 Hafta Sonra ~
ÖYKÜ
Sabah alarmın sesiyle hemen kalktım. Bugün gelinlik bakmaya gidecektik. Bu bir ay içerisinde ailelerin tanışması ve söz olmuştu. Yarın kınam sonraki gece de düğünüm vardı. Üzüldüğüm bir kısımda var. O da Mete'nin hiçbirine gelmemiş olması.
Banyoya gittim ve rutin işlerimi hallettikten sonra mavi bir elbise giyindim. Saç, makyaj falan her şeyi hallettikten sonra aşağıya indim. Annemlerle günaydın ve kahvaltı faslından sonra çantamı aldım ve arabama binerek Hazal ile dün akşamdan anlaştığımız cafeye gittim ve Hazal'ı bekledim.
*******
"Sonunda ya! Neredesin sen?"diye Hazal'a çıkıştım.
"Emir'in yemek yemesini bekledim. Bak iki gün sonra halimi anlayıp 'Hazal demişti' dersin."dedi. Sohbet ederek birer kahve içtik ve sonra Hazal'ın gelinliğini aldığımız dükkâna geldik. Gözüme ilk kestirdiğim gelinliği denedim. Önü kalp desendi ve üzerimden her an düşecekmiş gibi gözüken ama bana tam olan gelinliği çok beğendin.
"Hazal nasıl olmuş."diye sordum.
"Ayy! Çok güzel oldun knk. Bence bunu alalım."dedi knkm.
"Lan bu ne?"diye bir soru geldi arkalardan. Bu soruyu soran kişi Emir di.
"Gelinlik Emir."dedi Hazal.
"Hatırlıyorsanız Hazal da böyle bir gelinlik beğenmişti."dedi.
"Ve almıştım."dedi Hazal meydan okuyarak.
"Peki sor bakayım o salondaki p*çlere ne oldu?"dedi Emir.
"N..ne oldu?"diye sorduk Hazal ile.
"İkinci kez sünnet ettik Kaan ile."dedi Emir büyük bir soğuk kanlılıkla.
"Ciddi olamazsınız."dedim.
"Depoda videosu var."dedi.
"Emir siz mafya falan mısınız?"diye bir soru sordu Hazal ellerini beline koyarak.
"Sayenizde olmaya karar verdik. Hadi Öykü çıkar onu."dedi Emir. Bu sırada donuk gözlerle beni izleyen Kaan'ı gördüm.
"Kaan."diye seslendim kısık bir sesle. Çünkü bu fırtına öncesi bir sessizlik.
"Bu bez parçasını alayım deme parçalarım onu."dedi Kaan kesin bir dille. Kaan'a doğru bir adım attım.
"Bir insan hayatında bir kere evleniyor."dedim.
"Almayacaksın dedim sana. Lan düğün günümde ceza evinde mi olayım?"diye sordu Kaan. İşaret parmağımla her söylediğim kelimede Kaan'ın göğsüne vuruyordum.
"Ben. Bu. Gelinliği. İstiyorum. Ve alıcam."dedim. Kaan beni sürükleyerek kabinin oraya getirdi. Bu sırada Emir Hazal'ı benden uzaklaştırmaya başladı.
"Git çıkar şunu hasta etme beni."dedi Kaan. Sabrımın son noktası olduğu için Kaan'ın sırtına atladım ve saçlarınj çekip, yumruk atmaya başladım.
"Ben sana bunu istiyorum dedim ve a-lı-cam. Beni- aaaa ne yapıyorsun ya? İndir beni. Pişt Kaan kime diyorum. İmdaaaaaat! Müstakbel kocam beni kaçırıyor!"diye bağırdım. Kaan'a yumruk atarken birden Kaan'ın kalçasıyla bakıştım. Beni omzuna yatırmış kabinlerden birine soktu.
"İndir beni!"diye cırladığımda Kaan beni resmen yere fırlattı. Evet fırlattı.
"İyi alıştın kucaklayıp fırlatmaya."dedim.
"Çıkarıyor musun? Çıkarayım mı?"diye sordu.
"Of Kaan of!"dedim Kaan kabinden çıktı.
"Sana ben gelinlik biulucam ama yarına kadar görmeyeceksin."dedi.
"O neden? Kaan kusura bakma ama sen bu gelinlik işini beceremezsin."dedim.
"Tmm Hazal da yardım edecek."dedi ve el mahkûm kabul ettim. Ben kendi kıyafetlerimi giyindim ve kına gecemde giyinmek için bir elbise aldım. Mağazadan çıktığımda Emir ve Hazal tartışıyor. Kaan sigara içerek onları izliyordu. Hemen yanlarına gittim.
HAZAL
Kaan ve Öykü gelinlik tartışmasına girdiklerinde Emir beni oradan çıkardı."Ya ben onların yanına gidicem."dedim ve ben tam giderken kolumdan tutarak beni durdurdu.
"Onlar kendi aralarında hallederler."dedi.
"Of banane? Gitmek istiyorum. Hem Kaan Öykü'yü üzerse kırarım valla kafasını."dedim. Sonra sol tarafımdaki bir mağazada efsane bir elbise gördüm. Hemen o tarafa gittim. Görevliye:
"Mankenin üzerindeki elbiseyi istiyorum."dedim. Emir bana onaylamaz bakışlar atarken elbiseyi alıp kabine girdim.
*******
Ben karar vedim alıyorum. Emir'le bu elbise konusunda ne kadar tartışsakta almakta kararlıydım. Mağazadan çıktığımda Emir'le halâ elbiseyi tartışıyirduk. Bu sırda yanımıza Öykü geldi.
"Ne oluyor?"diye sordu.
"Her zmnkinden? Gelinliği aldın mı?"diye sordum.
"Seninle birlikte seçicez."dedi Kaan bana.
"Ne?"diye sordum.
"Evet. Şimdi Öykü sen ...cafe'ye git bizde gelinliği halledelim."dedi Kaan Öykü'ye. Öykü onaylar anlamda başını salladı. Bizde bir gelinlikçiye gittik. Ben gözüme ilk ilişen kabarık kalp desenli gelinliği aldım.
"Kaan bu nasıl?_diye sordum.
"Az önce izin vermediğimizin aynısı değil mi?"diye sordu Emir.
"Haklısın."dedim ve aramaya devam ettim.
******
"Bu olsun."dedim elimdekini göstererek. Kaan ve Emir burun kıvırsada orada cırladım ve ikiksinede ikna edip gelinliği aldım. ...cafe'ye Öykü'nün yanına gittiğimizde gelinliği gösterdim.
"Ba-yıl-dım. Knk iyi ki seninle oraya gitmişler."dedi, Öykü. Birer kahve içtikten sonra biz kına için hazırlanmaya evlerimize ayrıldık.
Nasıl buldunuz? Yorum ve votelerinizi bekliyoruz.
Mutlu kalmanız dileğiyle...
Keyifli okumalr...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORMANTİK ÖKÜZÜM
RomanceHazal ve Öykü çocukluk arkadaşı. Üniversiteyi İzmir de okudular. Aynı bölümden mevzunlar -mimarlık-. Aslan Holdingte iki arkadaş çalışmaya başlarlar. Hazal telefonu ile meşgulken birine çarpar... Öykü öğle yemeği için holdingin otoparkında...