ÖYKÜSabah uyandığımda alarm yüzünden telefonu yere attım. Neyse ki birşey olmadı. Banyoya giderek duş aldım ve hazırlandıktan sonra aşağıya indim. Hazal da uyanmıştı. Hatta kahvaltıyı bile hazırlamıştı.
"Hazal seni burada kahvaltı hazırlarken görmeyeli uzun zmn oldu."dedim. Hazal gülümsedi ve:
"Biraz öyle oldu. Hadi kahvaltıya bugün iş çıkışı bana sekreter sanada aşçı arayacağız."dediğinde masaya oturdum. Sessizce kahvaltımızı yaptıktan sonra masayı topladık ve bulaşıkları hallettikten sonra kendi arabalarımıza bindik ve holdingin yolunu tuttuk.
*******
Holdinge geldiğimizde birbirimize 'Kolay gelsin' dedik ve odalarımıza dağıldık. Kaan ve Emir bizden önce gelmişlerdi. Masama oturduğum an Kaan içeriye girdi.
"Günaydın."dedi.
"Günaydın. Bugün iş çıkışı sana aşçı bulucam."dedim hevesle.
"Gerek yok."dedi.
"Nasıl gerek yok? Hergün abur cubur mu yenir? Ya da dışarıda falan yemeyi düşünüyorsan o fikri aklından silsen iyi olur canım."dedim.
"Hayır çünkü yemeklerimi sen yapacaksın?"dedi. Allah'ım umarım aklımdaki şey değildir.
"Ben mi çalışacağım?"diye sordum.
"Bir ömür boyu bana yemek yapar mısın?"dedi. Al işte tahmin ettiğim şey. Kaan ile evlenmek? Sürekli kavga ediyoruz. Bence bizden olmaz.
"Evet mi, hayır mı?"diye sordu.
"Kaan daha birbirimizi tanımaya çalışıyoruz."dedim. Kaan sinirlendi.
"Bu durumda boş hayal mi?"diye sordu sinirle. Acaba işin içinden nasıl kurtulabilirim?
"Ha...hayır ben öyle birşey söylemedim."diyebildim. Kaan odamdan çıktı.
"Bu da her şeye sinirleniyor."dedim ve işimin başına döndüm.
**********
Her şey tmm. İşim bitti. Kaan'a aşçı bulmaya gideceğim için aralıksız çalıştım ve herşey bitti. Şimdi bu iki dosyayı Emir'e imzalatıp gidicem. Dosyaları aldım ve Emir'in odasına gittim. Önündeki dosyalardan başını kaldırdı ve bana baktı.
"Emir Bey bu dosyaları imzalamanız gerek."dedim.
"Öykü yine ne oldu?"diye sordu. Elinin körü oldu. Söyledik ya kardeşim.
"Dosya-"demiştim ki sözümü kesti.
"Kaan ve sen?"dedi.
"O empati yapmayı bilmeyen sadece kıskançlık duygusu olan bir öküz. Her neyse bu özel hayat. Emir Bey dosyaları imzalar mısınız? Ve benim bütün işlerim bitti çıkabilir miyim?"diye sordum.
"Çıkabilirsin."dediğinde önce kendi odama gidip eşyalarımı aldım ve Hazal'ın odasına gittim.
"Benim işim bitti. Ben çıkıyorum."dedim.
"Biz oraya Emir ile birlikte gidiyormuşuz bu sebeple eve gelip rahat birşeyler giymeliyim."dedi. Sonra Emir'in odasına gitti ve geldi. Arabalarımıza binerek evin yolunu tuttuk. Eve geldiğimde siyah kot pantolonumu ve beyaz t-shirt giydim. Saçımı da yandan dağınık bir şekilde ördüm. Telefonumu aldım ve Hazal'a haber vererek evden çıktım. Dışarda arabasına yaslanmış sigarasını içen bir Kaan gördüm. Onu umursamamaya çalıştım. Arabama doğru yürürken beni kolumdan tuttu ve kendine çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORMANTİK ÖKÜZÜM
Roman d'amourHazal ve Öykü çocukluk arkadaşı. Üniversiteyi İzmir de okudular. Aynı bölümden mevzunlar -mimarlık-. Aslan Holdingte iki arkadaş çalışmaya başlarlar. Hazal telefonu ile meşgulken birine çarpar... Öykü öğle yemeği için holdingin otoparkında...