~ 1 Ay Sonra ~HAZAL
"Emir bu 5 bavuluda indirirsek tmm."dedim. Bugün İzmir'e dönüyorduk. Harika bir tatil yaptık.
"Lan biz buraya 3 bavulla geldik. Anasını satayım 8 bavulla dönüyoruz."diye mızmızlanmaya başladı.
"Hadi cnm."dedim ve dudağına küçük bir öpücük kondurdum.
"Emir ASLAN'ı bir öpücük ile kandırmayı başarıyosun ya daha ne diyeyim."dedi Emir bu söylediğine güldüm.
"Farkındaysan bende Emir ASLAN'ın karısı Hazal ASLAN'ım benim için hiç zor değil. Hadi hadi acele et."dedim. Emir bavulları aldı ve arabaya götürdü.
*****
Bavulları yerleştirdikten sonra bizde arabaya bindik ve son hız havaalanına geldik. Orada da bavulları Emir'in özel uçağına yerleştirdikten sonra biz de yerlerimizi aldık. Uçağın havalanmasına 5 dk kalmıştı ki telefonum çaldı. Ekrana baktığımda ~ Hakan Bey arıyor...~ yazıyordu. Telefonu açtım. Emir'in de duyabilmesi için hoparlöre aldım telefonu.
Hazal =+ Emir =‡ Hakan= --
+ Efendim.
-- Nasılsınız kızım?
+ İyiyiz İzmir'e dönücez uçaktayız. Siz nasılsınız?
-- İyiyim bende.
+ Türkiye'ye ne zmn döneceksiniz?
-- Torunum olunca. Halâ bir torun yok mu?
‡ Çalışmalara yeni başladık baba.
+ Uçak kalkıcak daha sonra konuşuruz. Kendinize İyi bakın.
-- Peki bu konuyu daha sonra yine konuşuruz. İyi uçuşlar.
‡ Teşekkür ederiz. Telefonu kapattıktan sonra Emir'e döndüm.
"Sen az önce babanla konuştun. Kaan'la değil._dedim hayretrler içerisinde.
"Biliyorum güzelim. Babamı çok özledim. O da ortada torun yoksa gelmezmiş bu sebeple çalışmaları hızlandıralım. Kızımız olsun."dedi.
"Yok ya! Erkek çıkarsa ne olacak?"diye sordum.
"İkincisi kız olur. O da olmazsa kız çıkana kadar devam."deu ve p*ç smile yaptı. Uçak hareket edince emniyet kemerlerimizi taktık. Başımı Emir'in omzuna koydum ve gözlerimi kapattım.
********
"Hazal, güzelim yerin rahat ama evimize gitmeliyiz."dedi Emir. Uyuya kalmışım. Uçaktan indik. Yine bavulları yerleştirdikten sonra arabaya bindik ve Emir'in evine, bizim evimize, Emir ve benim evime ay bir değişik geldi. Neyse evimize geldik. Emir yine bavulları yukarıya taşıdı. Bugün Emir evi temizlemesi için bir temizlikci ve yemek pişirmesi için bir aşcı tutmus. Ev temizdi ve yemeklerde hazırdı. Tabiki bu iki çalışan bir günlüğüne burada ben kocama yemek yaparım. Masayı hazırladıktan sonra Emir ile yemek yedik. Bulaşıkları makinaya dizdikten sonra salona geçtik. Emir film seçti ve onu izlemeye karar vedik.
******---
Neredeyse 3 saattir film izliyorduk. En sonunda zil çaldı.
ÖYKÜ
"Kaan."
"Hı?" dedi katkısız öküz sevgilim.
"Akşama Hazal lar bodrumdan dönecek ev hediyesi alıp ziyarete gidelim."dedim.
"Ne alıcan?"diye sordu.
"Ne alıcan? Değil. Ne alıcaz?"dedim.
"Ne farkeder?"dedi.
"Buldum. Emir ve Hazal'ın düğünde çekindikleri fotoğraflardan birini duvar saati yaptıralım."dedim.
"Tmm sen onu yaptır ben nasıl yaptırayım?"diye sordu.
"Sen bu zorlu görevi yaparsın aşkım."dedim.Kaan ofladı ve ayağı kalktı. Bendeki fotoğrafi Kaan'a attıktan sonra Kaan evden gitti. Bende giyindim.
*********
Yaklaşık 3 saat sonra Kaan geldi. Saati yaptırmış. Hemen arabaya bindik ve Emir'in evinin yolunu tuttuk.
*********
Zile bastığımda kapıyı Hazal açtı. Birbirimize sarıldık. Hosgeldin faslından sonra biraz sohbet ettik."Biz bir çay yapalım.''dedi Hazal. Hızla mutfağa gittik. Bir yandan çay demlerken diyer yanda Hazal'a Kaan'ın ev arkadaşım olduğunu anlatıyordum.
"Knk evlilik teklifi etmedi mi?"diye sordu Hazal.
"Aaaah knk ah! Nerede o günler? Ama yapabilir. Bak geçen gün ne gördüm.
GEÇMİŞ- 1 Hafta Önce
Kaan'ın ceketi yere düştü. Onu kaldırdığımda ceketten yere birşey düştü. Düsen şeye bakmak için eğildiğimde siyah bir kutuda tektaş vardı. Acaba bana mı? Masaya oturduğumuzda Kaan çok düşünceliydi. Sürekli gözlerimin içine bakıyodu.
"Kaan söylemek istediğin birşey mi var?"diye sordum.
"Yok birşey.''dedi ve beni geçistirdi.
ŞİMDİ Kİ ZMN
"Acaba bana mi knk?"diye sordum.
"Knk bence doğru zmnı bekliyor."dedi Hazal. Umarım öyledir. Çayları alıp salona gectik. Çaylarımızı içerken sohbet ediyorduk.
"Biz iki günlüğüne İstanbul'a gidiyoruz."dedi Emir.
Ö- Biz derken?
H- Nereden çıktı bu?
"Kaan ve ben toplantı için."dedi Emir.
"Holdingte bundan bahsetmedin Kaan."diye çemkirdim. Evet işime geri döndüm.
"İki günlüğüne."dedi Kaan.
"Biz?"diye sordu Hazal.
"Sizi iki günlüğüne yanımızda götürmemize gerek yok. Hazal biz havaalanına giderken senide Öykü'yte bırakırım. İki günlüğüne orada kalırsın."dedi Emir. Onaylar anlamda başımızı salladık.
*********
Çaylarımızı ictikten sonra Kaan ve biz müsade isteyip kalktık. Eve geldiğimizde Kaan ile birbirimize iyi geceler dedikten sonra odalarımıza ayrıldık. Pijamalarimı giyip kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Nasıl buldunuz? Yorum ve votelerinizi bekliyoruz.
Mutlu kalmanız dileğiyle...
Keyifli okumalar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORMANTİK ÖKÜZÜM
RomansaHazal ve Öykü çocukluk arkadaşı. Üniversiteyi İzmir de okudular. Aynı bölümden mevzunlar -mimarlık-. Aslan Holdingte iki arkadaş çalışmaya başlarlar. Hazal telefonu ile meşgulken birine çarpar... Öykü öğle yemeği için holdingin otoparkında...