Medya da Mete KIZILAY var.Bu bölümde yalnızca Hazal ve Emir'in ağzından anlatacağız.
HAZAL
Akşam Mete:
"Kalkın kız yemek yapın ben açım."
"Yani bir o zahmette bulunun."dedi abim.
"Hazal benim tembelliğim üzerimde sen de tek başına bu çileyi çekme pizza sipariş edelim."dedi Öykü. Bunun üzerine telefonumu alıp siparişlerimizi verdim. Bir süre sonra pizzalarımız geldi. Ücreti ödedik ve pizzalarımızı yemeye başladık.
"Kız siz evde kalırsınız."dedi Mete.
"Sebep?"diye sordu Öykü. Mete:
"Daha bir yemek yapamıyorsunuz. Sizi kim alır? Bir erkeğin kalbine giden yol miğdesinden geçer."dedi bilmiş bilmiş abime döndüm ve:
"Sencede öyle mi abi?"
"Aman Hazal seni bize geri vermesinlerde."dedi abim gülerek. Sinirle abimin omzuna bir yumruk attım. Abim gülerken bana sarıldı. Bende ona.
"Mete biz senden önce evleniriz de sen de görürsün."dedi Öykü.
"Öyle birşey mi var?"diye sordu abim.
"Hayır tabiki de yok."dedim.
Herkes eline telefonunu aldı. Telefonuma bildirim geldi. Yarın akşam konser varmış hem de Ceza'nın."Öykü kanka yarın Ceza İzmir de."dedim. Ama bağırarak çünkü Öykü ve ben Ceza'nın hayranıydık.
"Neeeee? Saat kaçta?"O da deli gibi bağırıyordu.
" 23.00 de kanka. Hem abimler de bizle gelir."dedim neşeyle.
"Kızım bizi karıştırma."dedi Mete abimde ona onaylayan bakışlar attı.
"İyi gelmeyin bizi kaçıran olursa vicdan azabı çekersiniz. 'Siz de gitmiyorsunuz.'derseniz evden kaçarız."dedim. Öykü de beni onayladı.
"İyi o zmn 4 bilet alın."dediğinde zafer gülüşümü yüzüme takındım.
"Ben aldım."dedi Öykü.
"Hadi bugün yol yorgunuyuz. Yarın da konser var. Herkes odasına."dedi abim. Öykü ve ben kalkıp abim ve Mete'nin yatacağı odaları hazırladık. Birbirimize 'İyi Geceler'dedikten sonra odalarımıza ayrıldık. Pijamalarımı giydim ve yatağıma yatarak kendimi uykunun kollarına bıraktım.
EMİR
Kafamı dağıtmak için bara gittim. 2 saat kadar orada kaldım. Eve geldiğimde kapıyı açmak için anahtarla uğraşıyordum ki kapı birden açıldı.
"Abiiim."dedi ve bana sarıldı. Gelen kız kardeşim Efsaydı. Annemin vefatından sonra kendisi için değişiklik olsun diye İngiltere de okula devam etti. 19 yaşında.
"Ne zmn geldin?"diye sordum. İçeriye geçtik. Ben salona geçerken Efsa beni çekiştirerek mutfağa getirdi.
"Abi yemek yaptım sana."çok güzel yemek yapardı. Ona takılmak amaçlı:
"Umarım zehirlenmeyiz."dedim. Efsa bozulmuştu ama belli etmemeye çalışıyordu.
"Yemezsin de görürüm."dedi ellerini göğsünün altında kollarını birleştirerek. Saçlarını karıltırdım ve:
"Ben üzerimi değiştirip geliyorum."dedim ve üzerimi değiştirdim. Aşağıya indiğimde Efsa yemek yemek için beni bekliyordu. Zmn kaybetmeden masaya oturdum ve yemeğimi yemeye başladım. Efsa:
"Abi dur!"diye bağırdı. Çatalı tam ağzıma götürecekken:
"Ne bağırıyon kızım ya."
"Abi onun içinde fare zehri vardı."dediğinde onu kale almadan yemeğimi bitirdim. Salona geçtim ve maç izlemeye başladım. Bir süre sonra Efsa yanıma geldi ve:
"Abi yarın konser var. 23.00 da. Ben oraya gideceğim. Eğer izin vermezsen kaçarım. Sen de geleceksin. Sonuçta orada iti var sapığı var dimi? Hatta Kaan abi de gelir."
"Efsa."dedim bıkkınlıkla.
"Abi iki seçeneğin var. Ya geleceksin ya da geleceksin sen bilirsin?"dedi ve bana sarılarak:
"Ben az önce 3 bilet aldım. Kaan abimle konuş iyi geceler."dedi ve yanımdan gitti. Tek çare Kaan'ı aradım.
Kaan= - Emir=+
- Ne var lan?
+ Lan Efsa geldi. Yarın 23.00 da konser varmış. Sen de bizimle geleceksin.
- Siz gidin ben kendimi rezil edemem.
+ Efsa istedi Kaan.
- off! Tmm kapat lan.
+ S*ktir lan.dedim ve telefonu kapattım. Odama gittim. Duş aldım ve bir eşorfman altı giyerek uyumaya çalışıyorum.
Nasıl buldunuz? Yorum ve votelerinizi bekliyoruz.
Mutlu kalmanız dileğiyle...:)Canlar bu bölüm de kısa oldu. Elemizin ayarı olmadığı için özür dileriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORMANTİK ÖKÜZÜM
RomanceHazal ve Öykü çocukluk arkadaşı. Üniversiteyi İzmir de okudular. Aynı bölümden mevzunlar -mimarlık-. Aslan Holdingte iki arkadaş çalışmaya başlarlar. Hazal telefonu ile meşgulken birine çarpar... Öykü öğle yemeği için holdingin otoparkında...