ÖYKÜDün hareket edecek halim yoktu. Zaten sürekli miğdem bulanıyor. Yine bir bulantıyla hızla banyoya gittim ve içimde ne varsa boşalttım.
"Hazırlan doktora gidelim."dedi Kaan. O ne zmndır orada dikiliyor?
"Gerek yok ben iyiyim."dedim.
"Öykü-"
"İyiyim Kaan hadi sen hazırlan bende kahvaltı hazırlayayım.''dedim ve birşey söylemesine izin vermeden yüzümü yıkadım ve mutfağa indim.
Kaan aşağıya inince birlikte kahvaltı yaptık.
"Bak fenalaşırsan ara doktora gidelim."dedi Kaan. Yanağına küçük bir öpücük kondurdum ve kapıyı açtım. Kaan bana yandan bir bakış attı ve arabasına bindi.
Bu sırada telefonum çaldı. Ekrana baktığımda ~ Laz gülü arıyor...~ arayan Hazal'dı. Aramayı cevaplandırdım.
Öykü =+ Hazal = --
+ Efendim.
-- Nasılsın?
+ İyiyim sen nasılsın? Canın birşey mi istiyor?
-- Bende iyiyim. Müsait isen gelebilir miyim?
+ Sorman hata. Hadi bekliyorum. Dedim ve kapattık. Hazal geleceği için mutfağa gittim ve hazırlık yapmaya başladım.
*******
Kapı zili çalınca koşarak kapıyı açtım. Hazal a sıkıva sarıldım ve salona geçtik. Dün hastanede yaşadıklarını anlatınca gülme krizine girdim. Hazal ile mutfağa gittik. Çay ve hazırladığım diğer şeylerle yiyerek sohbet ediyorduk. Ani bir miğde bulantısı gelince koşarak lavaboya gittim ve içimde ne varsa boşalttım. Yüzümü yıkadıktan sonra lavabodan çıktım. Hazal dışarda beni bekliyordu.
"Knk ne oldu?"diye sordu.
"Knk iki gündür miğdem bulanıyor ve başım dönüyor."dedim.
"Yürü doktora gidiyoruz."dedi.
"Yok ya! Kaan gelince giderim. Şuan seninle oturuyorum."dedim.
"Öykü hadi."dedi itiraz istemeyen bir ses tonuyla. Olumlu anlamda başımı salladım. Telefonumu aldım ve hastaneye gittik. Muayene sırası bana gelince içeriye girdim. Daha ben doktorla konuşamadan içeriye Kaan girdi.
"Baba mı oluyorum?"diye sordu. Ne alaka?
"Henüz hiçbir şey belli değil Beyefendi. Kan tahlili yapacağız."dedi doktor Hanım.
Doktorun odasından çıktık.
"Ne dedi doktor?"diye sordu Hazal. Emir de buradaydı.
"Kan vermemi istedi. Emir ve Kaan'ı sen mi çağırdın Hazal?"diye sordum.
"Evet ben çağırdım."dedi.
"Hadi hemen yaptır tahlilini ben baba olucam."dedi Kaan.
"Baba mı?"diye sordum.
"Miğden de bulanıyor. Tmm işte hamilesin."dedi ve beni çekiştirerek kan vermeye götürdü. Kan verdikten sonra hastanenin bahçesine çıktık. Sonuçlarım yarım saat sonra çıkacakmış. Emir ve Hazal bir banka oturdular. Biz ise Kaan ile başka bir banktaydık. Kaan o kadar mutlu görünüyordu ki gözlerinin içi gülüyordu. Elini tuttum.
"Kaan sonuç her ne olursa olsun üzülmek yok tmm mı?"diye sordum.
"Tmm. Olmazsa bir daha deneriz."dedi ama gözlerindeki kırgınlığı görebiliyordum.
**********
Yarım saat dolunca hep beraber doktorun odasına gittik.
"Öykü Hanım-"dedi.
"Hamile."dedi Kaan hevesle.
"Malesef Beyefendi. Yalnızca soğuk almış."dedi doktor. Kaan'ın yüzü düştü. Teşekkür edip reçeteyi aldım ve doktorun odasından çıktık. Ne yalan söyleyeyim ben de bir an heveslenmiştim.
HAZAL
Öykü'nün bebeğinin olmasını çok isterdim. Öykü'nün yanına gittim ve elimi omzuna attım.
"Kendine dikkat etmelisin."dedim.
"Ben de bir an umutlanmıştım."dedi ve gülümsedi burukça.
"Olsun knk sonuçta bir gün olacak. Ama senin istediğin zmn da değil doğru zmn da."dedim.
"Oğlum olursa kızını alırım."dedi.
"Emir de sen de kız diye tutturdunuz."dedim ve ikimizde güldük.
"Kaan çok üzüldü."dedi.
"Evet ama geçer."dedim. Çok güzel teselli ederim. Arabalara bindik ve kendi evlerimize ayrıldık.
"Kaan çok üzüldü."dedim.
"Yapacak birşey yok."dedi Emir.
''Bence bizim kızımız olacak."dedi Emir.
"Ya ne alâka? Ya erkek çıkarsa sevmeyecek misin?"diye sordum.
"Sevicem ama sana benzeyen bir kızım olsun istiyorum."dedi. Emir'in yanağına küçük bir öpücük kondurdum ve sessizce eve gidiş yolunu izledim.
Nasıl buldunuz? Yorum ve votelerinizi bekliyoruz.
Mutlu kalmanız dileğiyle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORMANTİK ÖKÜZÜM
RomanceHazal ve Öykü çocukluk arkadaşı. Üniversiteyi İzmir de okudular. Aynı bölümden mevzunlar -mimarlık-. Aslan Holdingte iki arkadaş çalışmaya başlarlar. Hazal telefonu ile meşgulken birine çarpar... Öykü öğle yemeği için holdingin otoparkında...