1| 3η λυκείου; Κατάφερα να φτάσω μέχρι εδώ ;

1.2K 29 7
                                    

Είμαι η Ναταλία!!
Μπορεί και να έχει σημασία η όχι, δεν ξέρω..
αλλά κάπως έτσι ξεκινάει η ιστορία μου!
Είμαι σχεδόν 18 ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, Μα επιτέλους είναι η τελευταία χρονιά σε αυτό το άχαρο μέρος.

Μισώ το λύκειο όσο δεν έχω μισήσει ποτέ ΚΑΝΕΝΑΝ!

Όλα είναι απαίσια!

Όλοι οι καθηγητές με μισούν. Αλλά δεν βαριέστε, κάποιον λόγο θα έχουν. Για αυτούς;; Ένας εφιάλτης είμαι που αργά ή γρήγορα θα περάσει...

Γιατί θα με περάσουν... όχι για την αγάπη που μου έχουν...

Απαπαπα...

Ποιος με αντέχει άλλη μια χρονιά;;;
Δεν βλέπω χεράκια!!
-ΚΑΝΕΙΣ!-

Η οικογένεια μου;; Δεν βαριέστε.. αλήθεια χρειάζομαι οικογένεια;; Δεν ξέρω.
Λένε με έχουν παρατήσει σε ένα ορφανοτροφείο ή αλλιώς οικοτροφείο για ένα καλύτερο μέλλον.

Ωραία. Τέλεια. Έτσι δεν είναι; Μπα.
Καλά θα τα πάμε. Δεν τους θυμάμαι και ούτε θα έπρεπε να τους θυμάμαι.
Καλύτερα είναι έτσι.

Σε λίγους μήνες κλείνω τα 18 μου χρόνια σε αυτόν τον κόσμο ..κι δεν θα είμαι υποχρεωμένη πλέον να μένω στο ορφανοτροφείο ή πώς αλλιώς μπορώ να το αποκαλέσω.

Θα φύγω μια και καλή! Και δεν θα ξαναγυρίσω ποτέ μα ΠΟΤΕ πίσω. Θα παντρευτώ, θα κάνω οικογένεια, θα έχω σκυλιά, γατιά, και θα έχω μια ΥΠΕΡΟΧΗ ζωή.
Η ίσως και όχι. Δεν ξέρω.
Το μόνο που ξέρω είναι πως ΑΡΓΗΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!
Φοράω το σχισμένο μου τζιν, τα converse μου και φοράω τα ακουστικά στα αυτιά μου όπως πάντα.

ΜΠΙΙΙΙΙΙΙΙ
Κορνάρει η Σάρα. Πάντα αδιάκριτη αυτή η κοπέλα. Το έχει μέσα της. Χίλιες φορές να της πω να μην κορνάρει έξω από το οικοτροφείο, άλλες τόσες θα το ξανακάνει.
Βγαίνω έξω τρέχοντας αφού αποχαιρετήσω τον υπεύθυνο στο γραφείο και προς ολοταχώς!!.

Ποιον κοροϊδεύω;;  Σαν να πηγαίνουμε σαν σφαγή.
Μπαίνω στο αυτοκίνητο προσπαθώντας να μην την σκοτώσω και την κοιτάζω δολοφονικά.

-ΘΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ!
Φωνάζω σαν υστερική.

-ΠΟΙΟ;; Τι έκανα!

-ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΣΟΥ ΕΧΩ ΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΡΝΑΡΕΙΣ ΑΝΕΛΕΗΤΑ Η ΟΧΙ;

-Να σου πω κάτι!! Σκάσε τώρα! Ώρες περίμενα αλλά δεν εμφανίστηκες ! ΑΡΓΗΣΑΜΕ! Πώς θα φτάσω εγώ μου λες;;
Το πιο λυπητερό;; Εγώ και η Σάρα δεν πάμε στο ίδιο σχολείο. Πώς;;
Όταν η μοίρα δεν θελει να φέρει δύο ταραξίες μαζί.. κάνει τα αδύνατα δυνατά κύριες και κύριοι για να τους χωρίσει.

Teach LoveWhere stories live. Discover now