26| «Απλό ενδιαφέρον»

250 22 3
                                    

Δεν ξέρω αν το δικό μου παραμυθάκι παρομοιάζεται με τα συνηθισμένα.. το μόνο που ξέρω είναι πως το δικό μου τέλος δεν θα ήταν παραμυθένιο..
και για ακόμη μια φορά έδωσα σημασία σε κάτι.. αισθάνθηκα και.. που τελικά δεν είχε σημασία..

Οι επόμενες μέρες πέρασαν πολύ γρήγορα. Με τον Οδυσσέα αποκτήσαμε πάλι εκείνες τις παλιές καλές μισητές αντιδράσεις ο ένας στον άλλο .
Δεν μπορώ να σταματήσω να είναι θυμωμένη μαζί του.
Και το χειρότερο, αυτό που μου την δίνει περισσότερο είναι πως κάνει σαν όλο αυτό να μην συνέβη ποτέ.
Δηλαδή ήμουν όντως τόσο ασήμαντη για αυτόν;; Τι ήθελε τελικά;; Να παίξει μαζί μου και απλά μετάνιωσε στο τέλος;
Γιατί να είναι τόσο δύσκολο να καταλάβεις ένα αγόρι..; Και τι αγόρι;;
Το ίδιο θα λένε και τα αγόρια για εμάς.
Αυτό είναι το μειονέκτημα στην διάφορα φύλου, ποτέ δεν μπορείς να καταλάβεις το αντίθετο φύλλο.

Στα μαθήματα άρχισα το ίδιο ακριβώς πράγμα. Οι βαθμοί... όχι και τόσοι καλοί.. και αυτή τη φορά είναι η μόνη φορά που δεν μπορώ πραγματικά να συγκεντρωθώ σε οποιοδήποτε μάθημα. Παλιότερα όλα αυτά μου φαίνονταν τόσο εύκολα.. έως τρομακτικά εύκολα.
Και τώρα το μόνο που κάνω.. είναι να τον σκέφτομαι .. και να θυμώνω ακόμη περισσότερο μαζί μου κάθε φορά που τον σκέφτομαι.

Στην τάξη με αντιμετωπίζει σαν μια κανονική μαθήτρια.. που και που του ρίχνω κανένα πιο έντονο βλέμμα.. το καταλαβαίνει και αλλάζει το βλέμμα του.
Είχαμε μάθημα μαζί του.. και εγώ ζωγράφιζα στην άκρη του βιβλίου μου.
Τελείωσε το μάθημα.. καθώς έβγαινα με σταμάτησε η φωνή του

-Ένα λεπτό θέλω την Ναταλία..
λέει πριν να φύγω και γυρίζω πίσω στην τάξη.

-Τι με θέλετε;;; Είμαι ήσυχη στην τάξη όπως ακριβώς ζητήσατε.
Του λέω απότομα.Ήταν κάτι που ισχύει.. στην τάξη ούτε που υπάρχω. Ποιο είναι το πρόβλημα του;

-Για κάτι άλλο σε θέλω.

-Άλλο;;τι άλλο;
Ρωτάω περίεργη αλλά προσπαθόντας να κρατήσω ένα σοβαρό ύφος.. μην του δείξουμε κιόλας πως καιγόμαστε για αυτόν.. δεν θα του δώσω αυτή την ικανοποίηση. Αφού κάνει πως δεν έγινε τίποτα .. πως δεν σήμαινε τίποτα.. αυτό θα κάνω και εγώ.

-Για τους βαθμούς σου.

-Σοβαρά; Θα κάνουμε συζήτηση για τους βαθμούς μου;
Ξαφνιάστηκα με αυτό που μου λέει.

Teach LoveWhere stories live. Discover now