-Ναι.. κατάλαβα τι θες να πεις..
δηλαδή ούτε λίγο δεν σ'αρεσει;; Ούτε ένα από τα δέκα δεν θα μου έδινες;-Ρε Θεοδωρε.. ξέρεις πως είναι αυτά τα πράγματα..
-Η απάντηση σου δεν ήταν ούτε ναι, ούτε όχι.
Σηκώθηκε απότομα από το παγκάκι και πήγε να φύγει-Θεοδωρε!!
Του φωνάζω αλλά συνέχιζε να φεύγει.Μπήκμε όλοι στα λεωφορεία.
Βλέπω τον Οδυσσέα να κάθεται δίπλα μου.-Ένα λεπτό ε;
Με ρωτάει μοιάζοντας πληγωμένος.. βλέμμα το οποίο δεν άντεχα να βλέπω..-Μιλήσαμε. Αυτό μόνο..
-Όχι είναι εντάξει. Δεν θέλω να μου δικαιολογηθείς.
-Συζητήσαμε και το λύσαμε! Μόνο αυτό
-Εντάξει.. Τα λέμε αργότερα.. όχι τώρα .
Μου λέει και μου κάνει νόημα πως μας κοιτούσε η κυρία Συρματοπουλου.
Τι με κοιτάζει έτσι και αυτή ;;
Κοιτάζω στο παράθυρο για να ξεκολλήσει το βλέμμα της από πάνω μου .
Φτάνουμε στο άλλο ξενοδοχείο και περιμένουμε να μας δώσουν τις κάρτες για να πάει ο καθένας στο δωμάτιο του.
Ελπίζω να είμαι και πάλι κοντά με τον Οδυσσέαααα!!!Ναταλία συγκρατήσου και σοβαρέψου
Μας δίνουν τις κάρτες,
203 ; Δεύτερο όροφο;
Αυτό και αν είναι περίεργο
Παίρνω την βαλίτσα και ξεκινώ να ανεβαίνω την σκάλα αυτή την φορά .
Δυο σκάλες έχω να ανέβω άρα θα αντέξω . Μην πάθω τα ίδια όπως την προηγούμενη φορά .
Φτάνω στον όροφο και βλέπω την Ηρώ . Πηγαίναμε προς τις ίδιες κατευθύνσεις και πάνω που βλέπω το νούμερο στην πόρτα.. βλέπω πως είμαστε δίπλα δίπλα με την ΗΡΩ!Όχι ρε φίλε! Όχι, ρε, φίλε !
Μπαίνω στο δωμάτιο μου . Ανοίγω την βαλίτσα μου να ετοιμάσω τις πιτζάμες μου και ξαφνικά χτυπάει η πόρτα . Αφήνω την βαλίτσα ανοιχτή στο κρεβάτι και πηγαίνω να ανοίξω-Οοοοοοο! Ναταλιααα! Γειτόνισα!! Ήθελα να δω ποιος μένει δίπλα
-Χεχ ναι..
είπα και καλά χαζά όπως μιλάει και αυτή-Μπορώ να δω το πιστολάκι σου ;
-Το ποιο;;
-Ποιο;; Το πιστολάκι μαλλιών βρε Ναταλία!
-Αααα ναι φυσικά.. γιατί ;
YOU ARE READING
Teach Love
RomanceΗ Ναταλία είναι σχεδόν 18 χρονών, ορφανή, αντιδραστική και αρκετοί θα έλεγαν και αντικοινωνική. Έχει ως μοναδικό σκοπό την αποβολή της από το σχολείο. Θα καταφέρει να σταθεί ενάντια σε οποιοδήποτε εμπόδιο;; Και αν ένα συγκεκριμένο εμπόδιο σταθεί α...