-Οκ. Και που είναι το χαρτί;
Με ρωτάει δολοφονικά-Ορίστε..
το αφήνω στην έδρα και το κοιτάζει.-Είσαι σίγουρη πως αυτό είναι το σωστό;
Μου λέει-Αν πρέπει να είμαι σίγουρη για ένα πράγμα.. είναι πως άλλο είναι σωστό και το λάθος για εσένα.. και άλλο για εμένα.
-Μάλιστα. Δηλαδή πού υπογράφω.;
Με ρωτάει θυμωμένος.-Κάτω δεξιά.
-Μάλιστα. Ως τι υπογράφω;
Με ρωτάει και δεν καταλαβαίνω τι λέει.-Τι εννοείς;
-Εννοώ πως δεν έχει σημασία η υπογραφή μου.. έτσι δεν είναι;
-Στην πραγματικότητα όχι. Είτε υπογράψεις ή όχι.. έχω αλλάξει τάξη.
-Και τι γίνεται μετά;
-Εσύ θα έπρεπε να ξέρεις καλύτερα που βρίσκεσαι σε αυτό τον χώρο.
Του λέω.. Μα συγγνώμη δηλαδή. Διευθυντής είναι και ξέρει το σύστημα καλύτερα από τον καθένα-Αυτό νομίζουν όλοι. Πως και καλά ο Διευθυντής έχει τον λόγο για όλα. Κάτι που δεν ισχύει.
Υπογράφει και μου δίνει το χαρτί.-Ευχαριστώ.
Του λέω και τον κοιτάζω.-Πήγαινε.
Μου λέει θυμωμένος..
φεύγω από το γραφείο σου.. κλείνω την πόρτα και μένω να την κοιτάζω.
Ακούω διάφορα πράγματα να πέφτουν κάτω.. μια φασαρία τέλος πάντων.
Ανοίγω την πόρτα απότομα και βλέπω διάφορα πράγματα στο πάτωμα.. και έναν Οδυσσέα να με κοιτάζει.
Δεν το πιστεύω πως θυμωσε τόσο.. με πλησίασε με αργά βήματα. Με κοίταξε στα μάτια.. ακούμπησε την πόρτα.. και σιγά σιγά μου την έκλεισε στα μούτρα.1 βδομάδα μετά
Η εβδομάδα με βρίσκει Άρρωστη... από τις τόσες απουσίες που έχω.. προσπαθώ να συγκρατηθώ..
με 39 πυρετό, ένας θεός ξέρει πως κρατιέμαι ακόμη στα πόδια μου..
Μπαίνω στο σχολείο και ξεκινάω να πηγαίνω προς την καινούρια μου τάξη.. να δω πόσες φορές θα αλλάξω τάξη μέσα σε έναν χρόνο.. πώς τα έχω κάνει έτσι;Προχωράω στον διάδρομο και βλέπω τον Οδυσσέα να έρχεται από απέναντι.. δεν μπορούσα να αλλάξω ούτε διάδρομο, ούτε να σταματήσω κάπου για να αποφύγω το βλέμμα του.
Προχωρούσα.. μέχρι που φτάσαμε πιο κοντά ο ένας στον άλλο.. κοιταχτήκαμε.. και προσπεράσαμε ο ένας τον άλλον.. απίστευτο το πως έχουμε καταντήσει
ESTÁS LEYENDO
Teach Love
RomanceΗ Ναταλία είναι σχεδόν 18 χρονών, ορφανή, αντιδραστική και αρκετοί θα έλεγαν και αντικοινωνική. Έχει ως μοναδικό σκοπό την αποβολή της από το σχολείο. Θα καταφέρει να σταθεί ενάντια σε οποιοδήποτε εμπόδιο;; Και αν ένα συγκεκριμένο εμπόδιο σταθεί α...