21|ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ , ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΧΙ!

233 21 1
                                    

-Το ξεχνάμε..
Του λέω δίνοντας του το χέρι μου και κάνουμε μια περίεργη χειραψία..

-Πω ρε.. περιμένω την στιγμή που θα ανοίξει τον υπολογιστή η Συρματοπουλου... πεθαίνω να το δω!!
Λέει λυσσασμένος ο Μάκης.

Βγήκαμε από την τάξη.. Φυσικά προσπαθώντας να δείξουμε αθώοι και πήγαμε στην καντίνα παρέα. Δεν ξέρω γιατί αλλά μου άρεσε λίγο η φάση..
ίσως να μην είναι τόσο κακοί από όσο περίμενα.

Χτυπάει το κουδούνι για να μπούμε στην τάξη.. μπαίνουμε στην τάξη όλοι και περιμένουμε για την κυρία Συρματοπουλου.
Περιμέναμε πως και πως να μπει.
Είχε περάσει λίγη ώρα..
από το ανσανσερ θα έρχεται.. από την άλλη άκρη του σχολείου.. αφού βαριέται να ανεβεί την σκάλα.. Φυσικά και πάει από το ανσανσέρ.

Εμείς τα παιδιά;; Όχι !Φυσικά και δεν επιτρέπετε να το χρησιμοποιήσουμε. Τι και αν είσαι κουρασμένος;;
Όταν σπάσεις το πόδι σου.. τότε Φυσικά και μπορείς..
Έκαναν το ανσανσερ μόνο για τους καθηγητές.. μην κουραστούν από το πολύ μάθημα που κάνουνε.
Είχαν περάσει περισσότερο από πέντε λεπτά..
όταν ξαφνικά βλέπουμε στην τάξη να μπαίνει ο ΚΥΡΙΟΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣΣΣ;!
ΤΙ ΕΓΙΝΕ;;

-Λυπάμαι παιδιά.. αλλά η κυρία Συρματουπουλου της έτυχε κάτι επείγον και θα κάνουμε μαζί το μάθημα της ιστορίας .
ΤΙΙΙΙΙΙΙ ΣΚΟΤΩΣΤΕ ΜΕΕΕ!! ΟΧΙ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ!! ΟΧΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ!! ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΥΤΟ ΣΕ ΑΥΤΟΝ!
Γύρισα αμέσως πίσω και κοίταξα τα παιδιά.. τον Μάκη και τον Σάββα.
Ήμασταν και οι τρεις μας έτοιμοι να λιποθυμήσουμε  από φόβο.
Ας προσευχηθούμε όλοι τώρα ασταμάτητα να μην ανοίξει τον υπολογιστή!!!!!

Αχχ Θεέ μου κάνε να μην ανοίξει τον υπολογιστή!!!! Το ξέρω πως δεν σου έχω ζητήσει τίποτα όλα αυτά τα χρόνια που υπάρχω σε αυτόν τον απαίσιο κόσμο.. αλλά σε παρακαλώ.. ΚΑΝΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ!! ΚΑΙ ΣΤΟ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΩ ΤΙΠΟΤΑ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ!

Και κάπως έτσι παραμιλούσα μόνη μου.. επι 20 λεπτά.. που ευτυχώς μέχρι στιγμής δεν είχε ανοίξει τον υπολογιστή. Διαβάζαμε το βιβλίο.. μπορούσα να αισθανθώ τον ιδρώτα που κυλούσε στο το μέτωπο μου από φόβο και αγωνία.
Γύριζα πίσω κάθε 1 λεπτό να κοιτάξω τα παιδιά.

-Τι θα γίνει Οικονόμου;; Γύρισε μπροστά σου.
Μου λέει ο κύριος Οδυσσέας και γυρνάω μπροστά.

Teach LoveOù les histoires vivent. Découvrez maintenant